Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Løs hud etter slanking ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-07, 23:19   #1
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Løs hud etter slanking ...

Hei.

Lurer på en ting......har gått ned 32 kg sånn cirka på ketolysekuren, har stabilisert i nesten 5 mnd og det fungerte fint. Nå er jeg igang på 3.uka igjen og skal kvitte meg med de siste 20kg. MEN.............alt blir jo bare løs hud overalt. Magen er grei for den vet jeg at jeg kan og skal oprere men hva med lårene og armene???? Det er jo ikke pent. Hva gjør jeg??? Hvem kan svare meg på sånt? treningsstudio, fastlegen?

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 13:08   #2
Mjaa74
Juniormedlem
 
Mjaa74 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 50
Innlegg: 22
Mjaa74 er på en erverdig vei

Sv: løs hud etter slanking...

Nå er jeg IKKE 100% sikker ( bare 80), men jeg mener at de kan operere vekk overflødig hud på andre steder enn bare magen.

Fastlegen din kan helt sikkert søke om operasjon dekket av folketrygden, på medisinsk grunnlag. Er litt usikker på ventetiden, men ta en sjekk hos legen din og får han/ henne til å sjekke opp hvordna dette fungerer.

Kanskje de må ta det i flere omganger, du må holde stabil vekt i 12 mnd eller noe.......

Gratulerer med fantastisk nedgang og vedlikehold som fungerer! Lykke til også videre.......

__________________
Marianne

"Jeg kan motstå alt - unntatt fristelser!"
[link=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wQKtapz/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wQKtapz/weight.png[/image]
Mjaa74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 13:12   #3
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: løs hud etter slanking...

Om man har gått veldig ned i vekt, og får løs hud på armene og lårene. Så kan du også få operert bort dette, og få det dekket. Snakk med fastlegen din.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 13:16   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: løs hud etter slanking...

WOW... så flott!!... grattis med fantastisk vekttap så langt!... og lykke til veidere på ferden nedover. Har du gått ned alt ved hjelp av ketolyse?

Sporet litt av her jeg

Til spørsmålet.
Det du kan gjøre er å ta kontakt med ett plastiskkirurgi sted, gå til en konsultasjon så kan de hjelpe deg med videre tanker. Fortelle deg hvor mye mer du må gå ned hvis du vil ha det dekket, og hvordan operasjoner som vil være aktuelt for deg.

Litt rotete skrevet men poenget er der

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 13:57   #5
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei
Red face

Sv: løs hud etter slanking...

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

WOW... så flott!!... grattis med fantastisk vekttap så langt!... og lykke til veidere på ferden nedover. Har du gått ned alt ved hjelp av ketolyse?

Sporet litt av her jeg

Til spørsmålet.
Det du kan gjøre er å ta kontakt med ett plastiskkirurgi sted, gå til en konsultasjon så kan de hjelpe deg med videre tanker. Fortelle deg hvor mye mer du må gå ned hvis du vil ha det dekket, og hvordan operasjoner som vil være aktuelt for deg.

Litt rotete skrevet men poenget er der

Tusen takk for all skryt. Ja ALT kun på ketolyse. Ketolyse er topp for meg. Går senere nå andre gang merker jeg, må være mer nøye med hva jeg såiser og¨å for å holde meg i ketose. Men det går greit, skal ned de neste 20 også ved hjelp av ketolyse.
Nevnte såvidt for fastlegen min men virka ikke som ho hadde peiling altså.????
men herregud å vondt det må være da å operere låra!!!!! Finnes det ingen andre måter?? E det vanlig å operere lår da, man hærer ikke ofte om det. Alle snakker om magen, det andre går kanskje an å trene opp lettere???

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 13:59   #6
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: løs hud etter slanking...

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Om man har gått veldig ned i vekt, og får løs hud på armene og lårene. Så kan du også få operert bort dette, og få det dekket. Snakk med fastlegen din.

Så flink du er!!! Takk for svar og lykke til videre med slankingen. Det er jo så tilfredsstillende når kiloene forsvinner.

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:01   #7
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: løs hud etter slanking...

Opprinnelig lagt inn av Mjaa74, her.

Nå er jeg IKKE 100% sikker ( bare 80), men jeg mener at de kan operere vekk overflødig hud på andre steder enn bare magen.

Fastlegen din kan helt sikkert søke om operasjon dekket av folketrygden, på medisinsk grunnlag. Er litt usikker på ventetiden, men ta en sjekk hos legen din og får han/ henne til å sjekke opp hvordna dette fungerer.

Kanskje de må ta det i flere omganger, du må holde stabil vekt i 12 mnd eller noe.......

Gratulerer med fantastisk nedgang og vedlikehold som fungerer! Lykke til også videre.......

Tusen takk for flott svar.
Jeg får spør og søke litt rundt men er jo en stund til jeg er der enda da, men tenkte om jeg kunne trene såpass nå at jeg kunne stramme inn lår og armer men det er vel ikke mulig???

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 14:12   #8
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: løs hud etter slanking...

Trening hjelper vel litt, tid hjelper litt. Vet ikke hvor lang tid du har brukt på og gå ned alle de kilone.
Ellers vet jeg at en del får strama opp litt med bailaline. Men da spørs det jo hvor mye løs hud det er, er det bare snakk om litt så kan det gå med tid og trening, men er det mye så blir det vel kirurgi.

Jeg har skikkelig heng på magen etter fødsel og for to år siden starta jeg slanke meg og trene moderat, gikk ned 20 kg på 1 år og magen trakk seg masse inn på den tiden, var fortsatt heng der, men det var blitt mye mindre.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 15:20   #9
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: løs hud etter slanking...

[quote=snupperella;335294]
men herregud å vondt det må være da å operere låra!!!!! quote]

Ser ikke hvorfor det skal være noe vondere. Sjøl har jeg hatt brystreduksjon... og det er en GOD DEL dem skjærer... klipper og limer Hadde ikke vondt i det hele tatt jeg.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 15:26   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: løs hud etter slanking...

Kjenner en som har tatt mage, bryst, lår og armer. Måtte ta det i flere omganger

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:31   #11
snupperella
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Innlegg: 114
snupperella er på en erverdig vei

Sv: løs hud etter slanking...

Tusen takk for alle gode svar. Alt går an ser det ut til. Nå må jeg bare konsentrere meg videre om de neste 20kiloene så får vi se hvor galt det blir tilslutt.

__________________
snupperella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. Iset Trening 35 22-06-06 21:42
Syk etter sprekk Roy82 Atkins kosthold 5 30-03-05 20:03
Gikk ned i vekt etter STOR utskeielse melene Lavkarbo generelt 14 03-09-04 11:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no