Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

TV-shop trening?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-01-09, 14:04   #1
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

TV-shop trening?

Hei, jeg har jo sett litt på det tvshop at dem reklamere før treningsdings som skal kunne trene musklene dine uten man gjør en dritt selv, kun med hjelp av elektronsik stimulering av musklene.

Men så er jeg av den typen at alt tvshop selger er bare tull og løgn.
Men når jeg tenker meg litt om så er det jo sant at musklene trekker seg samme når dem får elektronsik stimulering. Husker når jeg fikk elektroakupunktur. Dæven kor jeg lå og dirret.

Så det jeg lurer på, er det noen andre her som vet noe mer om dette?
Tanken er og gi dette i gave til moren min som sliter med rygg og har sånn fibermylargi og trenger og trene litt. Hun har så ondt at hun ikke greier og røre seg av og til. Så hvis dette funker vil dette være noe som passer henne perfekt!

Håper på noen fornuftige svar

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 16:57   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Tvshop trening?

Opprinnelig lagt inn av vito, her.

Hei, jeg har jo sett litt på det tvshop at dem reklamere før treningsdings som skal kunne trene musklene dine uten man gjør en dritt selv, kun med hjelp av elektronsik stimulering av musklene.

Men så er jeg av den typen at alt tvshop selger er bare tull og løgn.
Men når jeg tenker meg litt om så er det jo sant at musklene trekker seg samme når dem får elektronsik stimulering. Husker når jeg fikk elektroakupunktur. Dæven kor jeg lå og dirret.

Så det jeg lurer på, er det noen andre her som vet noe mer om dette?
Tanken er og gi dette i gave til moren min som sliter med rygg og har sånn fibermylargi og trenger og trene litt. Hun har så ondt at hun ikke greier og røre seg av og til. Så hvis dette funker vil dette være noe som passer henne perfekt!

Håper på noen fornuftige svar

Det jeg har hørt om noen apparater, er at strømstyrken er for liten til at det "tar" skikkelig i musklene, så alle apparater som i utgangspunktet er batteridrevne er tull. Spesiellt disse beltene som skal gi deg en sixpack på noen timer....
Jeg har et fra Trimform som jeg var velig fornøyd med (du kan jo lete etter en tråd jeg har skrevet i før om dette) og jeg har også prøvd et som var kjøpt på Ellos.
Trimformapparatet er uten tvil bedre, men det fra Ellos hadde mange godtgørende massasjeprogrammer som jeg likte veldig godt.
Jeg kan egentlig ikke gi deg noen andre råd enn å kjøpe etter lommeboka, men styr unna de helt billigste.
Jeg anbefaler deg også å google litt for å lese andres erfaringer.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:55   #3
valleygirl
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tvshop trening?

enig med det om trimform. har kjøpt det selv. Har ikke brukt det så jevnlig at jeg har fått effekt på muskeltoning, men bruker det som smertelindring på et lår som gjør veldig vondt i muskulaturen. Kompresjonsskade etter operasjon, lang historie. Sambo bruker også trimform til å myke opp problemmuskel i legg og ankel. Kan anbefales.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 12:46   #4
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

Sv: TV-shop trening?

tusen takk før svar
Skal da leite litt rund og se om man finner noe med ledning.
Må vel også stå oppført strømstyrke osv så man vet om dem tar tak eller ikke?

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 13:31   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: TV-shop trening?

Jeg kjøpte en sånn koffert med elektroder på TV-shop i mine yngre (og dumme) dager, og satt med den hver eneste dag i sikkert et halvt år. Snakk om sløsing av tid.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 16:21   #6
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: TV-shop trening?

Jeg hadde vel noe liknende på Bayline for noen år siden. Hadde god effekt, men effekten forsvant med det samme jeg sluttet med elektrodene. Da kom centimeterne på igjen ganske fort.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 11:53   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: TV-shop trening?

Det beste kjøpet jeg har gjort på TV-Shop er forresten treningsvideoene til Tony Little (Target Training). De kjøpte jeg i 1993, så de har dem ikke nå lenger, hehe. Men jeg har sett dem på DVD på Amazon, bla. Utroolig bra!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop !!?? expresso91 Lavkarbo generelt 27 10-01-05 10:40
den TV-Shop-magedingsen.. maiada Trening 36 24-08-04 14:17
Pilatesvideo fra TV-Shop Nemi Trening 1 28-07-04 22:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no