Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Veldig bra om Diabetes!

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-11, 18:38   #1
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Veldig bra om Diabetes!

http://pellemaggan.blogspot.com/2011...ndiabetes.html


Har sendt denne videre til Diabetesforbundet

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:47   #2
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Det var det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:52   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Si i fra hvis du får svar fra de.
Det var en veldig sterk historie!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 08:52   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Åh, den er så utrolig bra skrevet! Kult at du har sendt den til diabetesforeninga, Nannah! !

Oppfordrer alle til å lese!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:45   #5
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

her kom et overaskende "Mildt" svar

Hei, og takk for din henvendelse. Jeg har lest blogginnlegget, men kan ikke uttale meg på vegne av ”hele Diabetesforbundet”. Generelt kan jeg si at Diabetesforbundet synes det er flott at mennesker deler og utveksler erfaringer, noe som kanskje kan kjennetegne blogging som konsept. Hvordan det svenske helsevesenet informerer om diabetes, er det vel ikke på sin plass for oss å kommentere, da bør du heller sende linken til dem, hvis du ønsker en uttalelse derfra J

Det må sies at det er viktig at alle som har type 2-diabetes får god og riktig informasjon om sykdommen. Det er en sykdom som må tas på alvor, like mye som at de som står i fare for å utvikle type 2-diabetes må få vite hvordan de kan forhindre eller forsinke sykdomsdebuten. Det vil alltid være rom for forbedringer når det gjelder å gi god informasjon, og det fins mange forskjellige individuelle hensyn som må tas. På et generelt grunnlag kan vi også si at det er viktig å ta personlige erfaringer på alvor og lytte til dem som opplever at ”systemet” ikke virker bra nok. Når det er sagt, er det også viktig å tenke på at det én opplever ikke nødvendigvis trenger å bety at ”alle andre” har det på samme måte.

Håper dette ga deg noen svar. Ta gjerne kontakt igjen hvis du har flere spørsmål, eller les mer om diabetes på www.diabetes.no

Vennlig hilsen


Margrethe Aulie
informasjonskonsulent

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:47   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Ahm, ok, det var jo virkelig en real gåtur rundt grøten .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:52   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ahm, ok, det var jo virkelig en real gåtur rundt grøten .

Med krykker....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:54   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Med krykker....

Og skylapper .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:56   #9
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Veldig bra om Diabetes!

.. og lygekors?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:59   #10
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Margrethe Aulie som svarte deg skal være med på det møtet med Diabetesforbundet som min samboer (Morten) har blitt invitert til. Dato for møtet er ikke fastsatt enda, med de er i dialog jevnlig. Mange det skal passe for, blant annet skal Morten ha med seg en representant fra KOS.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:59   #11
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

.. og lygekors?

Med Statens kostholdsråd?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:02   #12
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Tenkte mest på lygekors ang den "forståande" tonen.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:04   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

.. og lygekors?

Hun ljuger jo faktisk ikke direkte, men det er mer det at det er så mye forsiktig tomprat ... Får litt følelsen av at diabetesforbundet begynner å skjønne at rollen deres begynner å gå ut på dato med alle debattene som har vært i det siste hvor KOS og f.eks Poleszynski har vært på banen. Så det hun sier er egentlig i korte trekk: Ja nei men atte for liksom jada så neida.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:13   #14
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Jeg har vært i dialog med henne før inne på Origo...da var hun ikke fult så mild...men beskyldte meg nærmest for å komme med injurierende påstander!

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:24   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg har vært i dialog med henne før inne på Origo...da var hun ikke fult så mild...men beskyldte meg nærmest for å komme med injurierende påstander!

Jeg kan jo faktisk til en viss grad forstå at fagfolket begynner å skjelve litt i buksene når hele grunnlaget deres blir satt på prøve. Men der har man desverre for å nekte å innrømme feil, og ikke tørre å se på hva nyere forskning sier ...!
Som Summer (admin her inne) har i signaturen sin; Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:36   #16
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Jeg har vært i dialog med henne før inne på Origo...da var hun ikke fult så mild...men beskyldte meg nærmest for å komme med injurierende påstander!

Ikke sant.....Morten ble jo "innkalt" til møte fordi han skrev på Facebooksiden deres (Diabetesforbundet) at kildene til deres kostholdsrådvar feilaktige.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 19:03   #17
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Ja, er det ikke morsomt?

Det er 10 ganger større sjans for å få cøliaki om du har diabetes. Likevel anbefales korn over en lav sko for diabetikere...

Det er en økning i diabetestilfeller, og Norge ligger vel på verdenstoppen i den sammenheng (mulig jeg husker feil, men tror det skal stemme). Det eneste som sies om det, er at ingen vet hvorfor.

Kostholdsrådene er de samme for "vanlige folk" som for diabetikere. For en sykdom der kost er en viktig del av behandlingen blir jo det egentlig ganske latterlig. Jeg lærte i sin tid at god diabetesbehandling dreide seg om tre ting: Mat -mosjon- medisin.
Medisindelen er jo greit, mosjondelen det samme -men hvorfor tar de med mat dersom den vanlige maten som alle spiser er det sunneste de har å tilby?

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:47   #18
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Ja, er det ikke morsomt?

Det er 10 ganger større sjans for å få cøliaki om du har diabetes. Likevel anbefales korn over en lav sko for diabetikere...

Var nettopp på telefonen med mamma, som i dag fikk bekreftet 'skikkelig' diabetes 2 og utskrevet slike piller av fastlegen. Han sa hun måtte slutte med mat som pizza, lasagne og taco (!), og spise grovt brød... Fikk meg til å frese godt i telefonen, mens jeg påpekte at hun har da jaggu spist plenty med grovt brød (vokste opp på gård, og har gjennom sitt voksne liv ofte bakt eget grovbrød), men hun har likevel også hatt fedme på samme tid.

Lasagne og pizza er nå en ting.. Men taco er da hovedsaklig salat/grønnsaker, kjøtt og krydder. Maisskjellene og tortillaene er enkle å unngå, og i det lange løp har de nok gjort langt mindre skade enn dette fantastiske brødet.
Dessverre er hun av den skeptiske 'worst-case scenario'-typen, og virker ikke overveiende engasjert i forhold til min kost. Får smått høre at 'jeg kommer til å dø snart', uten at hun helt bryr seg om å begrunne hvorfor. :P

Akkja, får bare håpe ernæringsrevolusjonen skjer så snart som mulig. :/

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:55   #19
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 64
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Hva med å gi Mor en gave...fex Sofie hexebergs bok "Frisk med Lavkarbo"

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:57   #20
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Medli, her.

Han sa hun måtte slutte med mat som pizza, lasagne og taco (!), og spise grovt brød...

Han hørtes ut til å ha peiling

Hva er galt med pizza dersom grovbrød er greit? Er jo bare å lage grov bunn, det... Taco er jo -som du sier - mest salat. Har aldri hørt noe så dustete og lite gjennomtenkt.

Ja, med en matrevolusjon ganske kjapt kan vi kanskje slippe unna
* økningen i diabetes
* økningen i reumatiske lidelser og andre betennelsessykdommer
* fedmeepidemien som nå viser seg blant 30-40åringer
og mye annet...

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:10   #21
Medli
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 47
Medli er på en erverdig vei

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.

Hva med å gi Mor en gave...fex Sofie hexebergs bok "Frisk med Lavkarbo"

Jeg lot den ligge hjemme en stund da jeg kjøpte den. Akkurat nå er den hos ei venninne som bor litt unna familien. Jeg har tenkt på at kanskje boka virker mer interessant for henne nå, siden det er en del snakk om høyt blodtrykk i tillegg, hun har generelt veldig stort behov for å klare å gå ned i vekt.. Så den skal nok havne tydelig fremme på stuebordet igjen ganske snart!
Omtrent det samme gjelder for pappa. Lillebror som bor med dem er også stor, men heldigvis ingen sykdommer relaterte til vekt, enn så lenge.. :/

Skal maile over et par oppskrifter jeg bruker, f.eks. en brukbar pizzabunn og noe bakst uten mel og med sukrin. Pizzaen har de smakt og likte godt, så. Trenger ikke kutte ut helgekosen bare for å gå ned i vekt!!

I det hele tatt håper jeg at legemiljøet og staten generelt snart innser at et vanlig menneske med jobb og hjem, ikke klarer å trene hardt 4-5 ganger i uka. Folk flest er allerede kaffeavhengige for å holde øynene åpne og konsentrasjonen oppe til å gjøre det samfunnet krever av dem. Dermed er det kostholdet som blir den enkleste medisinen. Det er alltid 'vi beveger oss for lite' som får skylda for fedme-epidemien.

__________________


Medli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:12   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Men hvem skal da holde legemiddelindustrien i live?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 15:40   #23
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men hvem skal da holde legemiddelindustrien i live?


Akkurat det du nevner her er jeg også veldig bekymret for. Not.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-11, 17:13   #24
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Veldig bra om Diabetes!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men hvem skal da holde legemiddelindustrien i live?

No problem. Det er berre å hausse opp litt fleire dommedags-pandemiar, det.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diabetes 2? Borghild Generell diskusjon 19 23-05-10 19:37
Diabetes 2 Grovsnus Generell diskusjon 1 27-01-09 10:10
Parmesandip - veldig godt, veldig enkelt! Safir Annen mat 0 13-11-07 18:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no