Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Div spørsmål om diverse..

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-05, 18:39   #1
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Div spørsmål om diverse..

1. Jeg ønsker meg "undertittel" under nicket mitt, der det står Junior Member. Er det mulig å fikse det? Vet at det er mulig på Mammanettet bl.a. Har søkt og søkt på kontrollpanelet, men finner ingen valgmuligheter forendring.
2. Hvor finner jeg brukbare avatarer på nettet? Jeg har ikke digitalt kamera, så ønsker å finne en på nett som jeg kan kopiere inn. Evt av en flaske vin, kanskje.. Har prøvd å legge inn mobilbilde av meg selv ørten ganger, men får beskjed om at det er for mange pixler. Det samme skjer når jeg prøver å kopiere over bilder jeg kommer over på nettet, og det hjelper ikke å redigere ned bildene i størrelse. Mange har jo til dels store avatarer, hvorfor får jeg det ikke til?
3.Hva er en URL? Hvordan vet man URL på et bilde man finner?
4.Har alle kun Naturavatarer å velge mellom? Det har jeg..

Håper noen kan forbarme seg over meg

Mvh chablis
temperert og moden (som jeg ønsker meg under nicket mitt...)

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 18:54   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

1. for å endre tittelen må du være støttemedlem
2. vet ikke hvor du finner brukbare, du må neste bare søke.. de andre spm. vet jeg ikke
3. url er adresse. f.eks vg.no/fugl.jpg
4. tenker du på her på kontrollpanelet? ja.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 18:58   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a



  Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 18:58   #4
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kan du bruke en av disse?

  Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 18:59   #5
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Kan du bruke en av disse?

Ser bare skrift jeg, istedetfor bildene. Anatarity.com free avatars står det.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 19:06   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Å? Jeg ser dem helt fint jeg....hmm.....

  Svar med sitat
Gammel 18-07-05, 19:07   #7
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

http://www.avatarity.com/avatars/8/81/8161.gif

Klipp og lim litt så går det fint

  Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 00:29   #8
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Takk for svar, mofe og albertine!

Jeg skal se til å bli støttemedlem, har ikke helt skjønt hva det var. Har lest litt nå.
Jeg klikker på linken med gratis avatarer fra Albertine, men sida jeg får opp er blank?

Skal sikkert gå greit å finne en på egen hånd, men det var denne pixel-begrensningen..

Mål for morgendagen er å få ordnet dette. Nå tror jeg tida er inne for å finne dyna mi.

God natt!!!

Hilsen chablis - moden og temperert

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 07:55   #9
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Gå til www.avatarity.com så finner du mange å velge mellom.

  Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 08:00   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hvis du forminsker bildet til 80x80 piksler så skulle det gå fint som støttemedlem får du større avatar også

hvis du finner et bile du liker, så kopier det på maskinen din, og legg det ut som et vedlegg her i denne tråden f.eks, så kan jeg eller noen andre forminske det for deg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 09:28   #11
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Sitat:

hvis du finner et bile du liker, så kopier det på maskinen din, og legg det ut som et vedlegg her i denne tråden f.eks, så kan jeg eller noen andre forminske det for deg

Takk! Skal lete etter et bilde i dag når jeg får tid. Har forsøkt å forminske mobilbilder til f.eks 76 x 76 pixler, men like rett får jeg kontrabeskjed... Ikke så stor sak egentlig da, men jeg tenker at det er greit å ha et "ansikt utad" på innleggene mine, ettersom jeg har tenkt å være aktiv på forumet

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 10:22   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sitat:

3.Hva er en URL? Hvordan vet man URL på et bilde man finner?

For å finne URLen til et bilde man ønsker å legge inn, trykker du på bildet med høyre museknapp. Da får du opp en liste. Trykk på den nederste, "properties", så får du opp en grå boks med informasjon. Der finner du URL-adressen til bildet, det er en internettadresse.
For å legge inn bildet feks her i en tråd på forumet, trykker du på og legger inn URLen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 18:06   #13
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Iset

For å finne URLen til et bilde man ønsker å legge inn, trykker du på bildet med høyre museknapp. Da får du opp en liste. Trykk på den nederste, "properties", så får du opp en grå boks med informasjon. Der finner du URL-adressen til bildet, det er en internettadresse.
For å legge inn bildet feks her i en tråd på forumet, trykker du på og legger inn URLen.

Takk for informativ instruks, dette får jeg god nytte av!
Og nå har jeg lagt inn sommeravataren min..

Mvh chablis

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 18:09   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av chablis

Takk for informativ instruks, dette får jeg god nytte av!
Og nå har jeg lagt inn sommeravataren min..

Mvh chablis

Åh er du jente, det hadde ikke jeg fått med meg Artig å se deg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 18:16   #15
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe

Åh er du jente, det hadde ikke jeg fått med meg Artig å se deg!

Ja, rimelig jente ja..du kan ikke ha lest hele innlegget mitt i din tråd "Liker du kroppen din?"
Satser på ny avatar til høsten, med preg av årstiden

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 18:18   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av chablis

Ja, rimelig jente ja..du kan ikke ha lest hele innlegget mitt i din tråd "Liker du kroppen din?"

Jo, det har jeg nok - men det er så mange folk her inne at litt vanskelig å huske på alt

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 19:29   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Nydelig avatar, skikkelig sommerlig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 19-07-05, 21:54   #18
chablis
Medlem
 
chablis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
Innlegg: 73
chablis har en fantastisk aura rundt segchablis har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nydelig avatar, skikkelig sommerlig.

Takk! Ja, om ikke annet så er den iallefall sommerlig! Hører med
med litt selvironi i dette gamet her ...

Sommerhilsen fra chablis

chablis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, på min måte! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
masse rare spørsmål ang.ketolysekuren! Matilde Ketolysekuren 2 26-05-05 14:06
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11
Må jeg kjøpe boka / Spørsmål om induksjon Nille Induksjonen 6 16-01-05 22:23
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no