Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysekur og hotellopphold

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-09, 20:37   #1
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Ketolysekur og hotellopphold

Skal på hotell til uken og er nettopp begynt på ketolysekuren.... Noen som har noen tips til meg på hva jeg må tenke på når jeg skal spise på hotellet...

Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 22:52   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysekur og hotellopphold...

Opprinnelig lagt inn av Tonemi, her.

Skal på hotell til uken og er nettopp begynt på ketolysekuren.... Noen som har noen tips til meg på hva jeg må tenke på når jeg skal spise på hotellet...

Frokost og lunch på hoteller er stort sett ikke noe problem, lass på med egg og pålegg, bacon osv.
Som regel er der både salatbarer og ostefat, så det er bare å forsyne seg.

Spis lavkarbo/ketolyse til middag, be om ekstra grønnsaker i stedet for potet eller be om mer salat.

På rommet kan det være greit å ha babybel ost, litt nøtter (ikke peanøtter) og kanskje cottage cheese.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 19:23   #3
Stilken
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 89
Stilken er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Jeg har vært på hotell noen gange, alltid gått fint, går ut å spiser også innimellom, ber om salat og grønnsaker i stede for potet!

Lunsj og Frokost på hotellete r jo knall, masse egg og bacon

__________________
7 kg borte,1 kg igjen
Tar vektnedgangen som en BONUS
Stilken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 20:35   #4
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Ja, nå jeg vært på hotelloppholdet mitt, men dessverre så var ikke det så enkelt å spise der:/ Servitrisen ble MEGET missfornøyd da jeg spurte om salat stedenfor potet...Hun lurte på om hun kanskje skulle skrive handleliste for meg eller gå inn å hente kokken Og trur dere ikke at da jeg gikk ned for å spise frokost var der ikke bacon eller egg. Da jeg spurte om de ikke serverte det fikk jeg til svar at kokken hadde ikke kapasitet til å steike egg og bacon til gjestene på hotellet...

Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 20:43   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur og hotellopphold


Det er det verste jeg har hørt på leeenge!!!
Håper du sender en klage til direktøren!
Sånn behandler man ikke betalende gjester!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 20:44   #6
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Opprinnelig lagt inn av Tonemi, her.

Ja, nå jeg vært på hotelloppholdet mitt, men dessverre så var ikke det så enkelt å spise der:/ Servitrisen ble MEGET missfornøyd da jeg spurte om salat stedenfor potet...Hun lurte på om hun kanskje skulle skrive handleliste for meg eller gå inn å hente kokken Og trur dere ikke at da jeg gikk ned for å spise frokost var der ikke bacon eller egg. Da jeg spurte om de ikke serverte det fikk jeg til svar at kokken hadde ikke kapasitet til å steike egg og bacon til gjestene på hotellet...


denne behandlingen hadde jeg KLAGET på! Ikke holdbart i det hele tatt!

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 21:06   #7
froken
Medlem
 
froken sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: rogaland
Alder: 53
Innlegg: 76
froken er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Hvilket hotell og hvor var dette? hadde vert greit og vite så vi lavkarboere kan ungå denne plassen.
Den servitøren hadde fortjent oppsigelse spør du meg

froken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbo i maten Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 10:15   #8
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Jeg skal send en klage i morgen til både øverst i rica kjeden og samme brev til direktøren på hotellet....
Jeg hadde en lite hyggelig opplevelse under måltidene. Man skal jo kose seg på hotelloppholdet og ikke føle alt blir bare ett stort pes Noe jeg gjorde

Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 10:30   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Opprinnelig lagt inn av Tonemi, her.

Ja, nå jeg vært på hotelloppholdet mitt, men dessverre så var ikke det så enkelt å spise der:/ Servitrisen ble MEGET missfornøyd da jeg spurte om salat stedenfor potet...Hun lurte på om hun kanskje skulle skrive handleliste for meg eller gå inn å hente kokken Og trur dere ikke at da jeg gikk ned for å spise frokost var der ikke bacon eller egg. Da jeg spurte om de ikke serverte det fikk jeg til svar at kokken hadde ikke kapasitet til å steike egg og bacon til gjestene på hotellet...

Det er det værste jeg har hørt!
Ser at du (også)er fra Finnmark - er det der du har vært på hotell?
Noen plasser har jo liten/ingen konkurranse og behandler ikke kundene sine som de burde, det har jeg nok av eksempler på .

Håper at du skriver en klage til hotellet.
Alle skjønner jo at hvis man har sykdom eller allergi at man ikke kan spise dette og hint, men hvis man spiser for å holde seg frisk (lavkarbo), da er man "sær og vanskelig"...

Jeg håper at du klarte deg sånn noenlunde allikevel!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 10:49   #10
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det er det værste jeg har hørt!
Ser at du (også)er fra Finnmark - er det der du har vært på hotell?
Noen plasser har jo liten/ingen konkurranse og behandler ikke kundene sine som de burde, det har jeg nok av eksempler på .

Håper at du skriver en klage til hotellet.
Alle skjønner jo at hvis man har sykdom eller allergi at man ikke kan spise dette og hint, men hvis man spiser for å holde seg frisk (lavkarbo), da er man "sær og vanskelig"...

Jeg håper at du klarte deg sånn noenlunde allikevel!

Jeg bodde på hotell i Kirkenes.....
Det gikk jo greit, men det ble dessverre alt for lite mat. To små kjøttbiter og 1 brokkolibit og en blomkålbit til middag
Så jeg gikk og var småsulten hele tiden. Men da hjalp det å ha babybelost og baconcrisp i vesken

Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 12:22   #11
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolysekur og hotellopphold

Er bra typisk.. Om du hadde kommet med allergi mot noe hadde de endra så du fikk spise, men må for all del ikke forsøke å gjøre noe bra for kroppen nei..

Samme holdning som her i huset, jeg skjønner din frustrasjon

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysekur og CLA? murmeluppa Ketolysekuren 8 02-06-08 00:12
Ny i dag på ketolysekur supha Ketolysekuren 17 03-03-08 11:27
Hjelp! Hotellopphold, bryllup og andre selskapeligheter! Aqua Ketolysekuren 2 27-08-07 13:06
15 år og ketolysekur? seffa123 Ketolysekuren 1 22-07-07 19:49
Trenger råd ang. hotellopphold skeptiskius Fase I 17 19-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no