Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Har falt fullstendig av lasset

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-08-09, 08:15   #1
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Har falt fullstendig av lasset

Sukk... Den ferien ødela helt for meg gitt. Jeg datt ut allerede første dag på ferie og gadd ikke ro meg inn igjen. Så kom jeg hjem og orket ikke ro meg inn igjen da heller. Nå har det plutselig gått tre uker og jeg er doven, lat og dorsk, har vondt i magen, er gretten, psoriasisen blomstrer, magen rumler, håret er slapt, huden er tørr.... og enda så greier jeg ikke ta meg sammen!!! Utrolig hvordan gamle vaner er vonde å vende! tenk, her sier man at man gjerne skulle gitt fra seg sin høyre arm for å få gått ned 20-30 kilo, og så klarer man ikke holde seg unna godteri en kveld en gang...

Jeg er så skuffa og lei av meg selv. I morgen skal jeg begynne i ny jobb og er (i tillegg til å være nervøs og redd) rett og slett smådeprimert fordi jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å klare jobben.

Hvor ble det av humøret mitt da? Pågangsmotet? Og min gode selvtillitt? Har jeg spist opp alt sammen?

Jeg har boka "slank med ketolyse" liggende, men har ikke en gang orket å lese mer enn et par sier. Det er jo så rart, jeg fikk så gode resultater så fort, men nå er all lufta ute av meg! Hvordan skal jeg karre meg tilbake på rett kjøl?

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 09:14   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Du får lese litt her inne, se på de trådene som omhandler alt det gode som følger med et lavkarbokosthold .

Ellers vet jeg ikke, lag f.eks Myas Cookies for å ha noe å tygge på når søthungeren setter inn??

Tenk på hvor godt det er å spise seg god og mett uten dårlig samvittighet.

Ikke vent til i morgen, begynn i dag; lag deg en omelett eller en gryterett som du skal ha med til lunch i morgen, kast ut alt fra kjøleskapet som du ikke skal ha (hvis det går da).
Ta deg en lang dusj og stell litt ekstra godt med deg selv i dag.

Det går nok bra, skal du se !

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 09:35   #3
trollmamma
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 160
trollmamma er på en erverdig vei

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Først av alt; ta en dusj og unn deg selv skikkelig selvpleie. Kanskje hårkur, ansiktsmaske, gode fuktighetskremer etc. hjelper godt på selvfølelsen.

Videre tenker jeg at en ny jobb betyr en ny start.
Og dermed en utmerket mulighet til å starte forfra igjen.

* Lag lister for handling av dagligvarer som du skal kjøpe i morgen.
* Lag middagslister for de neste 2 ukene, slik at du vet at du har lavkarbomiddager klare når du kommer fra den nye jobben.
* Planlegg gjerne frokost og lunsj også, det er stressende nok å være ny i en jobb og en hektisk "hva-skal-jeg-spise" morgen gjør det ikke noe bedre.
* Etter at du har gjort alle disse tingene, eller før, kan du jo gå deg en lang og god tur. Det hjelper godt på humøret!

Håper du får en fin søndag.

__________________


trollmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 10:33   #4
Vaffel
Medlem
 
Vaffel sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 365
Vaffel har en fantastisk aura rundt segVaffel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Ny jobb? Da kan du raskt få imaget som "hun som alltid har med en boks salat til lunsjen, og aldri spiser godteri". En bra start!

Ellers... nja, du vet jo at både kropp og humør har det bedre på lavkarbo. Du vet akkurat hvordan du skal gjøre det... det mangler bare selve startskuddet. Jeg vet akkurat hvordan det føles, hvis det er noen trøst, men det eneste som hjelper er å bare hoppe i det. Begynne i dag.

Lykke til!

__________________




Vaffel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foreløpig moderat/restrektiv lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 12:03   #5
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Som jeg kjenner meg igjen...

Jeg har i sånne situasjoner lagd med virkelig GOD lavkarbomat.
God frokost, god matpakke, god middag og god kveldsmat: måltider jeg kan glede meg til og som fortrenger behovet for det jeg ikke skal spise.
Det gjør det litt lettere å komme i gang igjen, og etter et par dager kommer du til å føle deg bedre tror jeg :-)

Du føler deg elendig nå, og vil ikke ha det sånn.
Tenk da på at det er feil mat som i veldig stor grad skaper disse følelsene i deg.

Så bruk dagen til å planlegge god lavkarbomat for de neste dagene, kos deg med oppgaven og gled deg til maten :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 12:09   #6
Sunfrid
Medlem
 
Sunfrid sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 124
Sunfrid er ny på veien

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Hei du, da er vi to om det kan hjelpe..... Jeg har som deg falt helt ut i sommer og sliter med å komme tilbake.

Jeg var gressenke et par dager forrige uke og klarte meg bra da, men når husbonden dukket opp slet jeg veldig igjen...

Stå på og gled deg over de måltidene du klarer lavkarbo og prøv å bygg deg opp derfra.

LYKKE TIL

__________________


Sunfrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 13:14   #7
Zhadra
Seniormedlem
 
Zhadra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Innlegg: 704
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Du har fått mange gode råd her, jeg ville bare gi deg en stoooor . Du vet jo alle fordelene, og mangler bare den lille dytten til å komme i gang igjen. Dette klarer du

__________________



Min journal Min blogg
Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:36   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Dette greier du! Du har jo alt anerkjent situasjonen ved å beskrive den for oss her på forumet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:41   #9
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Lag Gerds ostekake! Den hjelper meg om jeg ønsker noe godt og kommer på dumme tanker om at jeg ikke "kan" spise godteri. Da tar jeg meg et stykke ostekake og konkluderer med at det går fint an å leve lavkarbo.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 14:41   #10
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Har falt fullstendig av lasset

ILavkarbo

Sånn tenker jeg iallefall.. Jeg elsker formen lavkarbo gir meg, energien, den fine huden, det blanke håret, bivirkningene ved at man mister kilo og ikke minst at allergien min blir bedre..


En sprekk er en sprekk, men jammen er det godt å komme igang på lavkarbo igjen

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:00   #11
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Takk dere. Ja, jeg VET jo hva jeg skal gjøre og at jeg absolutt burde gjøre det. I går (eller for 3 uker siden, rettere sagt).

Og dere har rett; jeg får sette meg ned og virkelig planlegge innkjøpene fremover, lage gode lunsjer og vorkelig overbevise gubben om at jeg MÅ leve slik.

Akkurat i kveld skal jeg bare grue meg til jobben i morgen ved å ta et langt bad og forberede meg mentalt. (Lærerjobb. Min første. Rett inn som klassekontakt for 5. trinn!!!)

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:12   #12
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Dette klarer du, Mt2t! Vi startet livsstilsendringen omtrent samtidig, og med omtrent samme utgangspunkt mht vekt! Og bare så du vet det, så nekter jeg å fortsette løpet uten deg!

Så spennende med ny jobb. (Jeg er selv lærer, men starter også opp med ny jobb i morgen. Jeg går over fra skole til støttepedagog i barnehage.)Som lærer er det viktig at du på forhånd har planlagt måltidene dine. Dagene går rimelig i ett, møter, elever som "stjeler tid" av pausene dine, telefonsamtaler o.l og det er ikke alltid like enkelt å få spist til de riktige tidene. Derfor, sørg for å innarbeide de gode rutinene som du hadde før ferien, med riktig mat til riktig tidspunkt.

Husk at det kun er du selv som kan rette opp i "feilen" du har utsatt deg selv for! Jeg foreslår at temalåten din for kommende periode blir sangen "Flink" av DeLillos "For du er flink, flink, flink, flink, flink, fliiiink". Lykke til!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 17:17   #13
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Mt2t, her.

Takk dere. Ja, jeg VET jo hva jeg skal gjøre og at jeg absolutt burde gjøre det. I går (eller for 3 uker siden, rettere sagt).

Og dere har rett; jeg får sette meg ned og virkelig planlegge innkjøpene fremover, lage gode lunsjer og vorkelig overbevise gubben om at jeg MÅ leve slik.

Akkurat i kveld skal jeg bare grue meg til jobben i morgen ved å ta et langt bad og forberede meg mentalt. (Lærerjobb. Min første. Rett inn som klassekontakt for 5. trinn!!!)

Jeg har en sønn som er ferdig med 5. klasse nå...altså er det sånne som meg du skal ha kontakt med.
Det jeg setter stor pris på med min sønns lærerinne er at hun er streng og bestemt med elvene, null slinger i valsen, men samtidig er hun snill, omtenksom og flink til å rose både elever og foreldre.
Jeg blir litt stolt og glad jeg når læreren sier til oss på konferansetimer at "Jeg merker at Robin har foreldre hjemme som følger med, og dere er flinke til å variere maten hans".

Dette klarer du så fint så :-)) LYKKE TIL

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 22:14   #14
Luna*
Seniormedlem
 
Luna* sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 48
Innlegg: 703
Luna* er en juvelLuna* er en juvelLuna* er en juvel

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Tenkt at du starter igjen i morgen, mandag er en fin dag for sånt. Ny jobb og ny lavkarbostart!
Og du klarer det bedre enn du frykter, begge deler altså. Bare med å bruke tid her inne blir
du motivert igjen. Ta turen innom flere ganger for kvelden. Se på de deilige oppskriftene og
bildene av fristene mat. Les historier og se bilder av alle de flinke forbildene her inne!

Lykke til, jeg gleder meg til å se deg oftere

__________________
Påskeutfordring:


Luna* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 07:34   #15
trollmamma
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 160
trollmamma er på en erverdig vei

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Lykke til i nyjobben, det går sikkert kjempebra.

Jeg jobber selv i skoleverket, og elsker det. Det tar tid før man kommer inn i en ny jobb, og finner sin "rolle" både i kollegiet, blant foreldre og blant elever. De fleste skoler har ihvertfall fadderordninger og slikt for nyansatte, sånn at man har noen å spørre om alt-hva-det-måtte-være. Håper det er sånn hos dere også, det hjalp meg masse da jeg var ny.

__________________


trollmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 10:47   #16
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Jeg har falt helt av lasset i sommer jeg også.

I helgen satte jeg opp en ukeplan av hva jeg skal spise til alle måltider. Skal bake meg litt ziggylapper og proteinbrød så jeg har i fryseren når det røyner på igjen. Jeg er super klar til å begynne nå i dag. Merket at når jeg jobbet med matplanen min så kom motivasjonen tilbake for fullt.

Så spennende med ny jobb. Lykke til i både den og kostholdet fremover. Håper du finner frem litt motivasjon nå når høsten og rutinene kommer tilbake.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 15:56   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Zuma, her.

at temalåten din for kommende periode blir sangen "Flink" av DeLillos

Jeg veit ikke helt om en såpass ironisk sang som "flink" er lurt å ha som tema-sang, men...

Jeg har også tryna i ferien. Så selv etter år på lavkarbo snubler man i karbogjørma.... Men, det er bare å børste av seg og gå på med friskt mot, og det blir bare lettere og lettere.

Siden du ikke har tid og ork til å lese ketolyse-boka nå, så kan du begynne med å pugge denne: http://www.lchfnorge.no/lavkarbo3minutter.pdf

Og motivasjonen den henter vi her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=713

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 17:28   #18
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg veit ikke helt om en såpass ironisk sang som "flink" er lurt å ha som tema-sang, men...

Hmm... tolker den ikke ironisk jeg da. Det er tross alt selveste DeLillos og de har jo litt spesse tekster da. Og sanger handler jo om å være flink - selv om det snakk om elementær og banal flinkhet.

Mt2t: Håper dagen har vært fin og at du sitter igjen med en god følelse med tanke på oppstarten på jobb, og at du snart er igang med dine gode rutiner med lavkarbo igjen.

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:18   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Zuma, her.

Hmm... tolker den ikke ironisk jeg da. Det er tross alt selveste DeLillos og de har jo litt spesse tekster da. Og sanger handler jo om å være flink - selv om det snakk om elementær og banal flinkhet.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å ikke ta den som ironisk... "det er faen meg genialt hvordan du kombinerer dem" må jo være ironisk fra et såpass vestkantifisert band, og snakket om at vi har utviklet oss så mye at vi klarer å trykke på en knapp... Nei, det må være ironi...
Jeg har tolket den som en kommentar til "paradise hotell" generasjonen, som skal ha positiv tilbakemelding på absolutt alt de gjør, bare det å stå opp om morgenen eller å være normalt høflig mot folk.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:37   #20
Mt2t
Medlem
 
Mt2t sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Telemark
Innlegg: 215
Mt2t er ny på veien

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg klarer ikke for mitt bare liv å ikke ta den som ironisk... "det er faen meg genialt hvordan du kombinerer dem" må jo være ironisk fra et såpass vestkantifisert band, og snakket om at vi har utviklet oss så mye at vi klarer å trykke på en knapp... Nei, det må være ironi...
Jeg har tolket den som en kommentar til "paradise hotell" generasjonen, som skal ha positiv tilbakemelding på absolutt alt de gjør, bare det å stå opp om morgenen eller å være normalt høflig mot folk.

Er nok enig med deg der, Carisma

Men takk allikevel Zuma!!!!
Og ja, i dag har jeg roet meg litt. Spiste lavkarbo frokost og middag. Fikk lunsj på jobb og masse frukt. I tillegg har jeg gått bananas i nesquick-boksen i kveld (en stund siden sist), men prøver å vri tankegangen tilbake til der jeg var i juni iallefall.

Får lønning på onsdag, så til helga skal det handles inn stort med lavkarbomåltider. Da regner jeg med at jeg er i gang igjen fra lørdag, senest!!!

__________________


Start 17.06.09
Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26533
Mt2t er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo... Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 08:54   #21
trollmamma
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 160
trollmamma er på en erverdig vei

Sv: Har falt fullstendig av lasset

Hvordan gikk første dag på nyjobben?

Venter på lønn her også, så du er ikke alene.

__________________


trollmamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Falt ut av ketosen Stilken Ketolysekuren 3 24-05-09 15:10
Falt ut av ketosen, grunnet hva? sisterHood Lavkarbo generelt 1 28-02-09 15:49
Fullstendig panikk Odde Generell diskusjon 1 22-02-09 10:53
Falt ikke ut av ketose Schnupsiii Ketolysekuren 17 26-01-09 14:53
Fullstendig tom for energi nystolen Spørsmål og svar 11 27-08-07 12:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no