Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Går ikke ned i vekt

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-10, 20:27   #1
RoNoHa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 1
RoNoHa er på en erverdig vei

Går ikke ned i vekt

slett


Sist redigert av RoNoHa : 28-05-11 kl 07:09.
RoNoHa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: The anabolic diet Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:06   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Går ikke ned i vekt

Hei,
Har ikke noe greie på ”the anabolic diett” så ikke akkurat sikker på i hvilken ende av lavkarbo du er.
Jeg har laget en trad med informasjon om forumet og lavkarbo beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Du sier du ikke greier å kutte ut pepsi max, det høres faktisk bekymringsfullt ut – søk på aspartam så får du i alle fall litt å tenke på helsemessig. Nå spiser jeg ketogent og min erfaring er at om jeg får i meg nok fett i løpet av dagen så er søtsuget ikke-eksisterende.

I tillegg til pepsi max så kan også tomat være en såkalt partystopper. Hamburgerdressing: mange kjøpedressinger inneholder mye kh. Synes også at det er litt lite fett, kylling er jo ikke akkurat feit mat.
Her finner du trendingsdelen av forumet:
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:03   #3
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av RoNoHa, her.

Sum total 304 291 22 3925

Det jeg lurer på da, er hva jeg kan gjøre annerledes?

Hvis jeg har forstått det riktig så er dagsinntaket ditt:
Protein: 304
Fett: 291
Karbo: 22
Kcal: 3925

Jeg tror nok at du spiser for mye protein og kanskje også for mye generelt.
Er du inaktiv holder det med 1 g protein pr kroppsvekt, trener du voldsomt må du kanskje ha 2 g. Siden du ikke trener skulle det holde med ca 115 g protein pr dag. Det høres kanskje lite ut, men har du problemer med å bli mett kan du bare pøse på med fett.
Jeg la merke til at egg ikke var med i oversikten din. Hvis du ikke er allergisk, så er det en utmerket matvare å ha med.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:08   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt

The anabolic diet er vel en diett for folk som ønsker å bygge muskler?
Altså folk som trener MYE og hard styrke?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:11   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

The anabolic diet er vel en diett for folk som ønsker å bygge muskler?
Altså folk som trener MYE og hard styrke?

Vel, han sier jo at han ikke trener og er veldig lat, så.....
den kan nok brukes på til andre ting også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:50   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vel, han sier jo at han ikke trener og er veldig lat, så.....
den kan nok brukes på til andre ting også!

Det jeg tenkte på er at den dietten så skal man jo spise endel protein sånn for å bygge muskler fort Og da er det litt dumt å gå på den hvis man ikke trener.. På en måte.
Hvis man ikke skal trene så er det kanskje bedre å gå for ketolyse eller atkins eller noe hvor hovedfokuset er masse fett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 16:03   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det jeg tenkte på er at den dietten så skal man jo spise endel protein sånn for å bygge muskler fort Og da er det litt dumt å gå på den hvis man ikke trener.. På en måte.
Hvis man ikke skal trene så er det kanskje bedre å gå for ketolyse eller atkins eller noe hvor hovedfokuset er masse fett.

Ja, Homer nevner at han spiser for mye proteiner. Får se hva han svarer etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 20:45   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned i vekt

Jeg ser du drikker halvannen liter pepsi om dagen. Det er VELDIG mye, og ikke bare kan det være et hinder for nedgangen din, men veldig veldig usunt! Du får i deg store mengder aspartam som er et søtstoff som oppfører seg veldig ustabilt i kroppen, og faktisk en nervegift. Det er rapportert bivirkninger som synsforstyrrelser, lammelser, muskelsmerter, hårtap, hudeksem etc ved stort inntak av matvarer som inneholder aspartam, og halvannen liter vil jeg si er et stort inntak! Hadde jeg vært deg hadde jeg kuttet kraftig ned, aller helst kanskje helt -i hvert fall i hverdagen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:32   #9
heihei2
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
heihei2 er på en erverdig vei
Talking

Sv: Går ikke ned i vekt

Jeg gikk på allipillene i en mnd. Første 11 dagene gikk jeg ned 2 kg, jeg leste at folk hadde gått ned 8 kg på 2 uker :O what? det ville jeg å få til! sta som et esel kjøpte jeg en pakke til. 14 dager 14 kg(13,4 kg) raste som fy.
jeg tok 9 piller om dagen :O
Jeg var dum som et brød men for det første ble jeg dumpa, og for det andre så har jeg prøvd omtrent alt av slanketabletter. Har slanket meg siden jeg var 14 år , sluttet i sommer - høst å begynte igjen.
ingen piller bortsett fra alli har funket på meg. jeg er storfornøyd , enda jeg skulle bli slank i en himla fart .

Nå går jeg på de i 3 mnd for å ikke legge på meg igjen å håper det ikke kommer mer på denne kroppen.

alli er verd å prøve.

Jente 17

heihei2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 22:51   #10
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Går ikke ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av heihei2, her.

Jeg gikk på allipillene i en mnd. Første 11 dagene gikk jeg ned 2 kg, jeg leste at folk hadde gått ned 8 kg på 2 uker :O what? det ville jeg å få til! sta som et esel kjøpte jeg en pakke til. 14 dager 14 kg(13,4 kg) raste som fy.
jeg tok 9 piller om dagen :O
Jeg var dum som et brød men for det første ble jeg dumpa, og for det andre så har jeg prøvd omtrent alt av slanketabletter. Har slanket meg siden jeg var 14 år , sluttet i sommer - høst å begynte igjen.
ingen piller bortsett fra alli har funket på meg. jeg er storfornøyd , enda jeg skulle bli slank i en himla fart .

Nå går jeg på de i 3 mnd for å ikke legge på meg igjen å håper det ikke kommer mer på denne kroppen.

alli er verd å prøve.

Jente 17

Hei,
Her på forumet anbefaler man ikke slankepulver eller piller, bortsett fra det som er rekvirert av lege.
Her har du noen tråder vedrørende Alli – Alli og lavkarbo/høyfett kosthold er ikke akkurat forenelig.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25862
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27648
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28130

Her inne anbefales det varmt med ren mat, mye fett og lite kh. Dersom du er interessert i et sunt kosthold som lavkarbo så kan du jo begynne å lese denne tråden her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Hvorfor spise piller når god mat gjør samme nytten…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Jeg går ikke ned i vekt "minsten" Ketolysekuren 37 01-09-09 21:08
Går ikke ned i vekt ... Frustrert ... cilemora Lavkarbo generelt 3 12-09-08 11:44
Ikke ned i vekt - fortvilet Mdarling Spørsmål og svar 3 10-05-08 14:20
Jeg går ikke ned i vekt ... Almyrida Ketolysekuren 14 15-02-08 18:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no