Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbomat på flyet?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-10-11, 19:49   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Wink

Lavkarbomat på flyet?

Jepp, Lufthansa har det allerede, de norske selskapene kommer muligens etter om etterspørselen blir stor nok. Haha, dette synes jeg var ganske morsomt faktisk

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 20:18   #2
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Lavkarbomat på flyet? ;)

Så bra, jeg kkjøpte på flyplassen og tok med ombord i flyet i sommer jeg, det var Norwegian og de selger jo og på 2-timers tur var utvalget elendig. Men med mye tid i kø og venting på flyplassen så trenger men likevel gjerne noe påfyll.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 18:16   #3
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lavkarbomat på flyet?

Har lufthansa lavkarbo på flyet? Toppers, vi skal til USA i 3 uker neste år,og skal fly med Lufthansa. Høres bra ut at de kan servere noe annet enn pasta og ris :-)

Men ellers er tilbudet temmelig begredelig på både SAS og Norwegian i Norge og jeg flyr mye og ofte innenlands. Så ender som regel opp med en lavkarbo proteinbar hjemmefra som flymat.

Hvor mye vann må man drikke for å kalle det en middag? ;-)

  Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 11:09   #4
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbomat på flyet?

På totimers flyturer pleier jeg å ha med meg mandler. Jeg har stort sett også en Atkinsbar i veska og/eller en reinsdyrpølse (ølpølse??)
Jeg har pleid å tatt med meg små mandelkaker ala kransekake, det er godt til kaffen.

Men det er jo kjempeflott at de begynner med lavkarbomat. Det burde vært over alt
Tenk om man kunne velge osteknekkis i stedet for brødskive! Det trenger ikke være verre enn det!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 11:34   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbomat på flyet?

Er det saamme som lenabeatrice skriver om på bloggen? I såfall er det ikke så veldig bra tilbud de har...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 11:38   #6
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbomat på flyet?

Flytur= nøtter og baconsvor.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 12:10   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Lavkarbomat på flyet?

Jeg pleier å ta med meg Fiberrik i en boks og så spiser jeg det som er "riktig" av pålegg som man får. Synes som regel det følger med en kremost og det er jo supert!
Slike små "pizzastykker" med diverse kremost som man får kjøpt er geniale å ta med seg på flytur....
http://www.arla.no/Templates/imageha...rchp=&rc=0&d=0

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kviser av lavkarbomat? Susanne87 Spørsmål og svar 15 13-08-09 23:03
Nettsider til lavkarbomat? Camz Spørsmål og svar 0 25-02-09 13:00
Lavkarbomat i micro? meeg Oppskrifter 16 06-02-09 14:39
Lavkarbomat på jobben Silvandar Lavkarbo generelt 4 14-06-04 19:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no