Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Vekta går mye saktere ned ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-09-11, 21:02   #1
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Vekta går mye saktere ned ...

Jeg gikk på ketolyse til før jeg ble gravid i fjor, og gikk ned 20 kg, men denne gangen går det såå treigt!! Har gått ned 2,5 kg siden jeg startet forrige torsdag, og det er jo bra det, men merker virkelig at det går saktere nå. Har hatt en del dager det har stått helt stille også. Startet på 6 kg mindre denne gangen enn sist, men allikevel.
Jeg spiser så og si det samme som sist (ink. en atkinsbar i ny og ne og noe pepsi max som ikek var partstopper forrige gang), men denne gangen går det ikke like bra. Noen som har noen erfaringer med at andre gangen går det saktere? Kan ting virke som partstopper denne gangen, selv om kroppen min tålte det helt fint sist?
Kanskje litt tidlig å klage etter bare litt over en uke, men det gikk så veldig fort sist. Da gikk jeg ned rundt 4 kg i uka.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:30   #2
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: Vekta går myye saktere ned....

Kanskje du har mindre vann i kroppen denne gangen
Uansett,- du har jo flott vektnedgang!

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:41   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vekta går myye saktere ned....

For tidlig og begynne og klage når du har gått ned TO KOMMA FEM kilo den første uken ja Husk at du har litt lavere utgangspunkt enn sist, du har hatt store hormonendringer i kroppen pga svangerskap, og du har altfor lite tålmod

Skru ned forventninger og gled deg over hver kilo ned. Nyt maten, slapp av og nyt livet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-09-11, 21:48   #4
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Vekta går myye saktere ned....

Partystoppere skal man se etter når det har stått stille over lengre tid - uker eller lengre. Å ikke gå ned fra tirsdag til onsdag, når man de 6 andre dagene har gått ned 2,5KG, er så på ingen måte å stå stille og lengre tid! Rett og slett. Pust inn og ut, og ta det med ro!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 09:55   #5
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Vekta går myye saktere ned ...

Jeg skjønner at jeg kan høres litt sutrete ut når jeg skrev hovedinnlegget, men noe "galt" gjør jeg denne gangen. Nå har jeg gått opp 300 gram på en uke. Jeg gikk aldri noe opp før lg begynner å lure på om kroppen min ikke tåler de samme tingene som før. Så lenge jeg i hvert fall går ned, så er det greit, men nå har jeg gått opp :-S

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 10:02   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Vekta går myye saktere ned ...

Neida, du behøver slett ikke gjøre noe galt
Kroppen din er ikke helt den samme som forrige gang, og ingen av oss kan programmere kroppen til minus x antall kg pr uke

Om du vet du får i deg nok fett, nok vann og ellers spiser "riktig", er det nok tålmodighet som må til, hvor kjedelig det enn er

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 10:12   #7
IKJ
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bodø
Alder: 42
Innlegg: 390
IKJ er på en erverdig vei

Sv: Vekta går myye saktere ned ...

Husk også på at svangerskap gjør mange endringer i kroppen! Jeg har 3 barn, og kroppen forandret seg forskjellig hver gang.

Og ikke stress! Det øker vekta!

__________________


IKJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 10:41   #8
GrønnPepper
Medlem
 
GrønnPepper sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 46
Innlegg: 77
GrønnPepper er på en erverdig vei

Sv: Vekta går myye saktere ned ...

Hvis jeg var deg ville jeg satt vekta på loftet en tre-fire ukers tid, og heller fokusert på å komme inn i riktige matvaner. Dag-til-dag målinger skaper som oftest bare frustrasjon, og flytter fokus til det negative, og er derfor sjelden konstruktivt.

GrønnPepper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 10:46   #9
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Vekta går mye saktere ned ...

Ja, dere har nok rett. Tusen takk. Jeg har aldri veid maten, men føler i hvert fall at jeg får i meg nok fett og vann samt grønnsaker. Kanskje jeg skal prøve å øke litt på fettet, selv om jeg blir kvalm. Disse babykiloene plager meg mer og mer. Rart med det, men jeg irriterer meg ikke over vekta før jeg bestemmer meg for å slanke meg. Det er da jeg tenker at jeg ikke kan gå rundt sånn her :-P

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta står i ro anitajosefine Spørsmål og svar 3 04-08-10 22:52
Ketolyse for andre gang, går saktere ned? Bionach Ketolysekuren 3 23-01-10 21:38
Partystoppere- helt brems eller saktere nedgang? Majja Ketolysekuren 6 17-03-09 15:53
Når vekta stopper! Siss1 Spørsmål og svar 10 05-06-07 02:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no