Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hjelp! (Vekta står stille)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-12-11, 16:53   #1
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Hjelp! (Vekta står stille)

Jeg har spist lavkarbo siden juni, og nyter å endelig spise annet enn knekkebrød og suppe, som jeg gjorde før, da jeg var livredd for fett og kalorier.
MEN vekten min står helt stille.
Jeg har 5-10 kg for mye.
I dag har jeg spist som dette (se vedlegg), men ofte spiser jeg mer, feks med mer kjøtt til middag, men karbohydratene holdes alltid rundt 15g.
Drikker mye vann, men trener sjelden utenom daglig sykkeltur til og fra skole.

Min far, som er endel mer overvektig enn meg raser ned i vekt på samme matvarer.


?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1.jpg (173,6 KB, 63 visninger)
Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 17:45   #2
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Jeg synes du spiser altfor lite, jeg...

Dessuten er det ikke sikkert du vil "rase" ned i vekt, siden du ikke har mange kiloene som skal av.

Hvis jeg var deg ville jeg spist mer grønnsaker og sannsynligvis proteiner også. Finn ut hvor mange gram du spiser i snitt, du skal ha omtrent 1 gram pr kg kroppsvekt. Prøv det først og se om det ikke hjelper.

Spis omtrent 8 - 10 gram karbohydrater fra grønnsaker. Kanskje litt mer fett også?

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:00   #3
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Hei og tusen takk for svaret

Jeg spiser til jeg blir mett, men du mener jeg kanskje hadde gått ned ved å spise mer?

Jeg har tidligere spist mer grønnsaker, men så ble jeg redd for at det nettopp var karbohydratene fra disse som gjorde at ingenting skjedde med vekta.

Jeg har også prøvd å få i meg 1g protein per kg kroppsvekt men ligger nok i underkant av det til daglig, men ofte sliter jeg litt med at jeg får for mange % protein i forhold til fett.

Har lest på andre tråder, men ikke helt forstått; er det større sannsynlighet for at man går ned mer hvisman spiser mer fett? Jeg trodde det mest kom an på karbohydratene.?

Ellers må jeg kanskje trene mer,- siden jeg ikke har så mange kilo for mye?


Sist redigert av Dronning Margrethe : 12-12-11 kl 18:09.
Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:05   #4
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Ellers må jeg kanskje trene mer,- siden jeg ikke har så mange kilo for mye?

Kanskje greit å begynne der ja...

  Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:16   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Hei og tusen takk for svaret

Jeg spiser til jeg blir mett, men du mener jeg kanskje hadde gått ned ved å spise mer?

Jeg har tidligere spist mer grønnsaker, men så ble jeg redd for at det nettopp var karbohydratene fra disse som gjorde at ingenting skjedde med vekta.

Jeg har også prøvd å få i meg 1g protein per kg kroppsvekt men ligger nok i underkant av det til daglig, men ofte sliter jeg litt med at jeg får for mange % protein i forhold til fett.

Har lest på andre tråder, men ikke helt forstått; er det større sannsynlighet for at man går ned mer hvisman spiser mer fett? Jeg trodde det mest kom an på karbohydratene.?

Ellers må jeg kanskje trene mer,- siden jeg ikke har så mange kilo for mye?

Trening hjelper vanligvis ikke så mye på vekta, men kan hjelpe veldig på cm.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:22   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Hei og tusen takk for svaret

Jeg spiser til jeg blir mett, men du mener jeg kanskje hadde gått ned ved å spise mer?

Jeg har tidligere spist mer grønnsaker, men så ble jeg redd for at det nettopp var karbohydratene fra disse som gjorde at ingenting skjedde med vekta.

Jeg har også prøvd å få i meg 1g protein per kg kroppsvekt men ligger nok i underkant av det til daglig, men ofte sliter jeg litt med at jeg får for mange % protein i forhold til fett.

Har lest på andre tråder, men ikke helt forstått; er det større sannsynlighet for at man går ned mer hvisman spiser mer fett? Jeg trodde det mest kom an på karbohydratene.?

Ellers må jeg kanskje trene mer,- siden jeg ikke har så mange kilo for mye?

Bare et forslag og tanke, har du og din far sammenlignet akkurat hva dere spiser i løpet av en dag eller to? Det kan jo hende du får noen clues der

Med lavt kh inntak må kroppen få energi fra fett. Spiser du for lite fett i starten mener jeg at kroppen ikke kommer helt i gang med fettforbrenning, og spiser du så over tid lite fett også - blir det naturlig stillstand i forbrenning av kroppsfett.

Trening strammer opp, men det er nå så mange artikler og studier som viser at trening alene ikke gir vekttap at det argumentet bør legges vekk. Trening gir derimot mentale og fysiske fordeler ELLERS og anbefales derfor varmt både for den mentale og fysiske helsen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:35   #7
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Bare et forslag og tanke, har du og din far sammenlignet akkurat hva dere spiser i løpet av en dag eller to? Det kan jo hende du får noen clues der
)

Sammenlignet med ham spiser jeg mer meieriprodukter. Bruker endel rømme på salater, fløte og bær til dessert, helmelk i teen, mens han nesten kun spiser kjøtt og grønnsaker.

har jo lest at meieriprodukter kan stoppe vektnedgang for noen, men samtidig er det jo nettopp der jeg får det meste av fettet fra.


Skal jeg kanskje prøve å få mer av fettet mitt fra kjøtt?

Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:39   #8
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Til TS, uten sammenlikning forøvrig, men jeg skulle også bare ta vekk 5-10kg. Var altså ikke overvektig, men ville n bli kvitt litt. Det sies her at trening ikke gjør så mye annet enn å stramme opp, men mine 10 kilo forsvant nå ila 6 mnd med kun målrettet trening...Spiste nå som før jeg, kanskje bare enda mer høykarbokost egentlig...

Så for meg var ALLE de undersøkelsene og forskningen litt for teoretisk. Egentlig glad jeg ikke leste de før jeg begynte trene....da hadde jeg nok trodd på det og dermed gitt f...i å trene med mål om slanke og forme kroppen

Har du prøvd å øke treningsmengden med mye kardio da? Siden du stoppet opp liksom...?

  Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:39   #9
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Sammenlignet med ham spiser jeg mer meieriprodukter. Bruker endel rømme på salater, fløte og bær til dessert, helmelk i teen, mens han nesten kun spiser kjøtt og grønnsaker.

har jo lest at meieriprodukter kan stoppe vektnedgang for noen, men samtidig er det jo nettopp der jeg får det meste av fettet fra.


Skal jeg kanskje prøve å få mer av fettet mitt fra kjøtt?

Meieriprodukter stoppa iallefall min vektnedgang!
Jeg får i meg fett i form av fett kjøtt,egg, fisk og oljer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:53   #10
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.


Har du prøvd å øke treningsmengden med mye kardio da? Siden du stoppet opp liksom...?

Jeg trente veldig mye løping i sommer, og gikk ikke ned da heller, men mulig jeg gikk ned i cm..

Men nå i høst og vinter har jeg nesten ikke vært ute og løpt

Det er inspirerende å høre at du gikk ned dine kg med trening, da er det jo bare å prøve, det skader jo hvertfall ikke:]

Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 18:54   #11
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Meieriprodukter stoppa iallefall min vektnedgang!
Jeg får i meg fett i form av fett kjøtt,egg, fisk og oljer

Er det noen som vet hvorfor det er sånn?

Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 19:18   #12
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Jeg trente veldig mye løping i sommer, og gikk ikke ned da heller, men mulig jeg gikk ned i cm..

Men nå i høst og vinter har jeg nesten ikke vært ute og løpt

Det er inspirerende å høre at du gikk ned dine kg med trening, da er det jo bare å prøve, det skader jo hvertfall ikke:]

Tja, det funka nå for meg iallefall, tok selvsagt tid da. Eneste ulempen slik jeg så det var at det tok utrolig lang tid. For å sette det i perspektiv så trente jeg 5-6 ganger i uka temmelig systematisk, kun løping både på mølle og ute. 1-2 øktene var på rulleski eller sykkel. Lett styrketrening for stabiseringsmuskulatur.

Så det å gjøre det på denne måten på et særdeles høykarbokosthold krevde sitt. Men ble jo i temmelig god form også da, det skal sies.

I dag lever jeg på lavkarbo og trener kun 2-4 ganger pr uke, avhengig av hva jeg tar meg tid til. Den samme vektreduksjon oppnådde jeg da på 3,5 mnd (10kg). Det er vanskeligere å ta av de siste 5-10kg bare på kosthold ene og alene, jeg har tro på at de som er i sluttfasen bør spise som tidligere, men heller øke kardiovaskulær treningsmengde såfremt de ikke trener 5-6 dager i uka allerede da.

Men ingen regel uten unntak, ser det er enkelte her på forumet som sier de trener 3-4 timer daglig og allikevel ikke går ned mer enn par hundre gram pr uke....så det kommer vel også an på hva man trener og hvor hardt man trener.

De kloke sier man skal spise riktig for å oppnå effekt og da sier jeg at da må du også trene riktig for å oppnå effekt (vi snakker her om slankeeffekten).

Selv om du nå skulle begynne å løpe 3 ganger pr uke så betyr jo ikke det at du automatisk tar vekk de 5 siste kg, men det er vel verdt et forsøk å legge inn 3-4 økter med løping/sykling/svømming/ski/roing (typisk kardiotrening) i en 4-5 måneder sammen med riktig kosthold.

En pitteliten tommelfingerregel helt tilslutt: Jo færre økter du trener i uka, jo hardere må øktene være. Jo flere økter i uka, jo færre harde økter trenger du

  Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 21:15   #13
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Har lest på andre tråder, men ikke helt forstått; er det større sannsynlighet for at man går ned mer hvis man spiser mer fett?

Ja, noe skal du jo forbrenne i stedet for karbohydrater. Og hvis du da ikke får i deg nok fett, så går kroppen over i sparemodus og du går ikke ned samme hvor lite du spiser. Øk fettprosenten, og legg gjerne også til litt mer grønnsaker, så skal du se at det løsner igjen. Noen tar faktisk også av mer med et litt høyere kh nivå, så det kan være lurt å prøve en økning her også. Ketolyse er strengt tatt mest effektivt for de med mye overvekt. For deg vil litt mer kh kanskje være mer effektivt. Jeg for min del ligger på 50-60g kh til dagen, og har tatt av i gjennomsnitt 750g i uka de siste fire månedene. Men jeg merker det godt hvis jeg blir litt slapp på fettinnholdet i kosten, da stopper vektnedgangen nesten opp. SÅ ikke pøs på med fett, men prøv å holde den anbefalte daglige mengden så ordner det seg nok!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 23:09   #14
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Når du har levd på "suppe og knekkebrød" før du startet på lavkarbo må du regne med en lengre overgangsperiode. Jo mindre (og sunnere) du har spist før du begynte på lavkarbo, jo lengre tid tar det for kroppen å venne seg til det nye. Hexeberg har noen punkter ang LCHF og vektnedgang. Hun skriver bl.a. at menn går ned fortere enn kvinner, man går fortere ned dersom man har mye overvekt, at du går saktere ned dersom du har slanket deg før (kroppen din har lært seg å "spare" og at man bør være mer ekstrem jo mer overvektig man er (altså ikke ketolyse for folk med 5-10kg overvekt). Kanskje noe av dette er grunnen til at din far går ned fortere enn deg?

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 12:30   #15
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Mitt råd vil være å la det aller aller meste av kh inntaket komme fra grønnsaker - rikelig og variert med grønnsaker. Grønnsaker inneholder masse stoffer som alle prosessene i kroppen trenger for å fungere optimalt, blant annet for at fettforbrenningen skal fungere optimalt. Kutt heller ut nøtter og bær, det er kjente partystoppere for mange, og begrens meieriproduktene til kun å være litt som saus eller dressing.
Øk i tillegg fettinntaket ditt, men la det komme fra naturlig fett i kjøtt og fet fisk, samt meierismør, olivenolje, cocosa, majones, avocado osv. Når du ligger så lavt på kh som 15g om dagen bør ca 75% av energiinntaket ditt komme fra fett. Dette er både for å gi kroppen nok energi, men også for å få kroppen til å forstå at fett ikke er en mangelvare, slik at den ikke tviholder på fettet på kroppen. Dessuten vil fettet holde deg god og mett lenge
Lykke til!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:28   #16
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Tusen takk for gode råd!
Da blir taktikken mer trening, mer grønnsaker og mer fett fra fisk, kjøtt osv, så får vi se om det skjer noe :]

Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:52   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

I dette vedlegget ditt står det ingenting på middag. Har du glemt å legge inn noe?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 16:59   #18
Dronning Margrethe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 7
Dronning Margrethe er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Ja, ang. middag, så er det mange dager har jeg ikke matlyst til 'ordentlig' middag, men hvis jeg har matlyst, spiser jeg ofte kjøttdeig i tomatsaus, laks eller svinekjøtt osv med brokkoli, spinat eller salat. Men jeg må innrømme at jeg ofte er redd for å spise store måltider, har blitt tullete i hodet, og jeg føler meg tykk når jeg føler seg mett..) Så ofte blir det heller til at jeg spiser smått på ettermiddagen. Noen nøtter, litt ost eller frosne bær med fløte..
kanskje er det her feilen ligger?

Dronning Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 18:18   #19
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! (Vekta står stille)

Opprinnelig lagt inn av Dronning Margrethe, her.

Ja, ang. middag, så er det mange dager har jeg ikke matlyst til 'ordentlig' middag, men hvis jeg har matlyst, spiser jeg ofte kjøttdeig i tomatsaus, laks eller svinekjøtt osv med brokkoli, spinat eller salat. Men jeg må innrømme at jeg ofte er redd for å spise store måltider, har blitt tullete i hodet, og jeg føler meg tykk når jeg føler seg mett..) Så ofte blir det heller til at jeg spiser smått på ettermiddagen. Noen nøtter, litt ost eller frosne bær med fløte..
kanskje er det her feilen ligger?

Jeg vil anbefale deg å spise til du er skikkelig mett etpar-tre ganger om dagen. Jeg lå lenge på rundt etparogseksti kilo, og det var ikke før jeg kuttet ut frokost at det løsnet litt igjen. Nå følger jeg mer eller mindre periodisk faste med to store måltider og et lite mellommåltid i løpet av 8 timer. Lunsj kl. 11, MM kl. 16.30 og middag kl. 19. Både til lunsj og middag spiser jeg MYE mat - og slipper å stresse med mat/snoke i skapene resten av tiden. Mellommåltidet mitt er gjerne noen nøtter eller tørket kjøtt (beef jerky) i bilen på vei hjem fra jobb (pendler). Jeg vet at mange synes overgangen fra å spise lite/ofte til mye/sjelden kan være litt lei, og jeg brukte vel i underkant av en ukes tid på å avvenne kroppen mat om morgenen. I en overgangsperiode drakk jeg litt fløtekaffe ca. 09.30 på jobb, men det gjør jeg ikke lenger. Fløtekaffe inntas nå i spisevinduet mellom 11 og 19 dersom jeg føler lunsjen ble litt snau.

En typisk matdag for meg:
Lunsj (11): 1 karbonade, løk, CF eller remulade. En tallerken eggerøre (vil tippe det blir ca 3 egg), ost eller ekstra smør. Litt tomat/løk eller annet grønt til.
Nøtter eller tørket kjøtt i bilen (aner ikke mengde her, men en god neve vil jeg si)
Middag: 150-300 g kjøtt/fugl/fisk, fet saus og en halv tallerken grønnsaker.

Nå er jeg nede i matchvekt (54,5 kg - er ganske kort), og stortrives med dette spisemønsteret. Jeg får bli god og mett uten snev av dårlig samvittighet, og slipper stresset med å tilberede mange måltider hver dag. Jeg har også fin og jevn energi gjennom dagen

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta står stille Willemine Spørsmål og svar 2 26-08-10 13:38
Ketose ned i vekt (vekta står bom stille, trenger hjelp!) pila Spørsmål og svar 12 03-12-09 20:43
Lei av å se at vekta står STILLE Millsi Ketolysekuren 9 28-05-09 13:42
Vekta står jo bom stille! leyla73 Lavkarbo generelt 14 09-09-08 21:35
Vekta står stille :( LilleMill Ketolysekuren 9 01-06-08 20:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no