Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hjelp til fettfastemeny

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-11, 19:33   #26
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Mange her som drikker kaffe da Så den skjønner jeg ikke helt. Eller mener du på fettfasten? Det er jeg usikker på nemlig.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:47   #27
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Ja, jeg tenker på nå i fettfasten... Jeg har forstått det sånn at jeg må holde meg unna koffein.. Hadde vært veldig bra om jeg kunne drikke litt kaffe, men jeg holder meg helt unna...ihvertfall inntil noen evt finner ut at det er lov
Jeg drikker koffeinfri nå da, så det er ingen krise!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:49   #28
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Men hva med koffeinfri kaffe, da? Smaker jo det samme.
Ellers er både pukka og yogi-te koffeinfrie, samme med celestine. De er å få kjøpt på helsekost, og dermed relativt dyre, men yogi få du også på iherb til langt billigere. Så lenge du holder deg til grønn eller hvit te, så er du iallfall på den sikre siden!
Håper dagen i dag har gått litt bedre? Jeg tenker litt å kjøre igang neste uke. Må bare trenen litt mer denne uka her. Tror ikke det er så lurt å trene så hardt når man spiser fettfaste...

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 23-05-11, 19:56   #29
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Nei, jeg tror nok ikke det er så lurt å trene masse disse dagene...men jeg vet ikke.
Jeg går til og fra jobb, og det er det! Så får jeg trene litt hardere neste uke.
Det har gått greit idag, men akkurat nå kjenner jeg at jeg er sulten. Problemet er at jeg skal på nattevakt, så jeg må "spare" litt på måltidene, så jeg har noe igjen til natta... Men men, det går bra, altså

Takk for tips til te, forresten! Skal stikke innom butikken på vei til jobb, så har jeg ihvertfall noe jeg kan drikke hehe

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 08:36   #30
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Tror du dette kan være en måte for meg å komme igang igjen? Såvidt jeg har skjønt så er dette egentlig en metode som skal brukes av folk med sykdommer og anbefales sjelden. Trenger en kick-start nå før sommeren! Bare 3-5 kilo igjen. Spiser langt ifra lavkarbo om dagen...

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:36   #31
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Har lest litt om denne fettfasten, og blant annet lest at den er livsfarlig og svært skadelig...

Jeg skal ikke prøve den, det er ikke det, og jeg er heller ikke for sånne ekstreme dietter, men jeg skjønner ikke helt hvorfor denne er så mye mer farlig enn alle andre lavkalori-greier som fins rundt omkring (hvis den da er det...?). Er det isåfall mye fett kombinert med lavkalori som er så veldig farlig??

I mine mest matleie perioder på ketolyse har jeg både en og flere dager lagt på 1100-1200 kcal daglig, med ca 80% fett. Ikke optimalt med så lite kcal, på ingen måte, og heller ikke noe som bør fortsettes med over lang tid. Men noen dager har det blitt sånn, og jeg tror ikke det er livsfarlig. Så hvorfor er da 4 dager med 1000 kcal og 90% fett (=fettfaste) livsfarlig?

Såvidt jeg vet ligger de som går på Herbalife på rundt 1000 kcal daglig i starten (er ikke så godt kjent med Herbalife). Har som sagt ikke sansen for de greiene der selv, men det er jo veldig mange som bruker det, uten å dø...

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:15   #32
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Har lest litt om denne fettfasten, og blant annet lest at den er livsfarlig og svært skadelig...

Jeg skal ikke prøve den, det er ikke det, og jeg er heller ikke for sånne ekstreme dietter, men jeg skjønner ikke helt hvorfor denne er så mye mer farlig enn alle andre lavkalori-greier som fins rundt omkring (hvis den da er det...?). Er det isåfall mye fett kombinert med lavkalori som er så veldig farlig??

I mine mest matleie perioder på ketolyse har jeg både en og flere dager lagt på 1100-1200 kcal daglig, med ca 80% fett. Ikke optimalt med så lite kcal, på ingen måte, og heller ikke noe som bør fortsettes med over lang tid. Men noen dager har det blitt sånn, og jeg tror ikke det er livsfarlig. Så hvorfor er da 4 dager med 1000 kcal og 90% fett (=fettfaste) livsfarlig?

Såvidt jeg vet ligger de som går på Herbalife på rundt 1000 kcal daglig i starten (er ikke så godt kjent med Herbalife). Har som sagt ikke sansen for de greiene der selv, men det er jo veldig mange som bruker det, uten å dø...

Jeg tenker at det er mange som sier fett er helseskadelig også Det anbefales ikke å spise slik over lengre tid da, kroppen vil ha behov for mer proteininntak bla.

Jeg som har stått stille i evigheter skal kjøre en 3 dagers test nå for å se hva som skjer. Ble svært liten frokostporsjon med et egg og 22 gram majones (litt gressløk, purre og sitronsaft hjalp), men jeg er faktisk ikke sulten enda, neste måltid på gang om en liten time.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:16   #33
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Tror du dette kan være en måte for meg å komme igang igjen? Såvidt jeg har skjønt så er dette egentlig en metode som skal brukes av folk med sykdommer og anbefales sjelden. Trenger en kick-start nå før sommeren! Bare 3-5 kilo igjen. Spiser langt ifra lavkarbo om dagen...

Kanskje du bør komme i gang med lavkarbo FØRST og se hva det kan gjøre med vekta?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:36   #34
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg tenker at det er mange som sier fett er helseskadelig også Det anbefales ikke å spise slik over lengre tid da, kroppen vil ha behov for mer proteininntak bla.

Jeg som har stått stille i evigheter skal kjøre en 3 dagers test nå for å se hva som skjer. Ble svært liten frokostporsjon med et egg og 22 gram majones (litt gressløk, purre og sitronsaft hjalp), men jeg er faktisk ikke sulten enda, neste måltid på gang om en liten time.

Hehe, ja det er jo sant. Fett er døden i egen person
Jaja, igjen gjelder vel den evige regel i dette slankehysteriske samfunnet.... Tenk selv!

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:43   #35
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Jeg vet ikke hvorfor denne dietten skulle være så livsfarlig... Det er klart, kroppen er i en faste, men samtidig drikker man jo masse vann. jeg har disse to dagene drukket 3-5 liter vann pr dag. Og vi vet jo at mennesker kan leve lenge uten mat, men ikke uten vann. og det får jeg jo rikelig av nå. Om det er fettet igjen som er den store synderen her også er vel ganske trolig...

Jeg er enig med Nerthus når det gjelder deg Idarull. Det er nok en idé å først komme tilbake til lavkarbo. Dette er som sagt en ekstrem diett, og jeg tror ikke(uten at jeg vet!!)at den er beregnet på folk som "bare" skal ned et par kilo.

Så, for dagens oppdatering. Jeg har siden i går gått ned 1,0 kilo. Noe som vil si at jeg har gått ned totalt 2,6 kilo på 2 dager.
Som nevnt over, så har jeg slitt litt med sultfølelse disse dagene, det er ikke til å legge skjul på. i tillegg har jeg hatt endel hodepine(noe jeg aldri har ellers!). Men jeg kan tenke meg at det kommer av null koffein..?!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:48   #36
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Jeg vet ikke hvorfor denne dietten skulle være så livsfarlig... Det er klart, kroppen er i en faste, men samtidig drikker man jo masse vann. jeg har disse to dagene drukket 3-5 liter vann pr dag. Og vi vet jo at mennesker kan leve lenge uten mat, men ikke uten vann. og det får jeg jo rikelig av nå. Om det er fettet igjen som er den store synderen her også er vel ganske trolig...

Jeg er enig med Nerthus når det gjelder deg Idarull. Det er nok en idé å først komme tilbake til lavkarbo. Dette er som sagt en ekstrem diett, og jeg tror ikke(uten at jeg vet!!)at den er beregnet på folk som "bare" skal ned et par kilo.

Så, for dagens oppdatering. Jeg har siden i går gått ned 1,0 kilo. Noe som vil si at jeg har gått ned totalt 2,6 kilo på 2 dager.
Som nevnt over, så har jeg slitt litt med sultfølelse disse dagene, det er ikke til å legge skjul på. i tillegg har jeg hatt endel hodepine(noe jeg aldri har ellers!). Men jeg kan tenke meg at det kommer av null koffein..?!!

Jeg finnes ikke sulten - men må spise et måltid nå... drikker masse vann og føler meg bedre enn på lenge!
Er spent på vekta nå de nærmeste dagene...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:54   #37
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Heldige du1 Hehe..jeg kjenner en god del på sulten til tider. Men men, det går seg til
Jeg skrev forøvrig feil i forrige post. Jeg har gått ned 1,1 kg siden i går, altså totalt 2,7 kg på disse to dagene. Rett skal være rett hehe, selv om det bare var 100gram feil i forrige post

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:02   #38
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Åh, lykke til, til deg også Nerthus!

Og herlig het, Fofa, 2,7 kg??!! Vann pluss pluss pluss??

Jaa, dette kjenner jeg er skikkelig spennende å følge med på, altså! Så får vi se over helgen, om det blir tre-fire-fem dager på meg også. Greit med himmelsprett og "fri", og dermed mindre jobbing.

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:35   #39
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hjelp til fettfastemeny

wow gratulere, dette skal jeg prøve også når vekta stopper opp eller går sakte

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 22:22   #40
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Kan dere skriver litt hva dere spiser iløpet av dagen?

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 23:03   #41
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Ja, dette ER virkelig spennende!!! Håper bare det fortsetter sånn..tar ingen gleder på forskudd

I dag har jeg spist
* en halv avokado, koffeinfri kaffe med cocosa (20 gr) og fløte (20 gr)
*40 gram macadamia nøtter
*1 kokt egg, 80 gr isbergsalat, 15 gr olivenolje
*1 kokt egg med 12 gram meierismør
*koffeinfri kaffe med cocosa og fløte

+ masse vann!!

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 16:03   #42
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Haha, jeg prøvde i dag for å se hvor mye, eller lite blir det vel, mat dette egentlig er...
Skrekkelig, men tror igrunn det er fordi jeg ikke fant noe å spise som jeg liker godt. Hadde jeg hatt det tror jeg det skulle gå helt fint og spise 4-5 små fettrike måltider.

Å spise avocado og kokt egg som har lagt i vesken en halv dag var ikke det helt store, særlig siden jeg ikke liker avocado
Kremost fra boksen var heller ikke lett å få ned...

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 16:40   #43
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Haha, jeg prøvde i dag for å se hvor mye, eller lite blir det vel, mat dette egentlig er...
Skrekkelig, men tror igrunn det er fordi jeg ikke fant noe å spise som jeg liker godt. Hadde jeg hatt det tror jeg det skulle gå helt fint og spise 4-5 små fettrike måltider.

Å spise avocado og kokt egg som har lagt i vesken en halv dag var ikke det helt store, særlig siden jeg ikke liker avocado
Kremost fra boksen var heller ikke lett å få ned...

Et egg og litt majones, kylling (grillet) og majones, fløte og bjørnebær, tunfisk og majones... går fint, men små mengder som du sier. Jeg finnes fremdeles ikke sulten...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 18:55   #44
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Merker dere noe på vekten da? El på kroppen? Som svimmelhet, slapphet ol...

__________________
Kathinka

kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:05   #45
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Merker dere noe på vekten da? El på kroppen? Som svimmelhet, slapphet ol...

Det har forsvunnet en kilo... har litt hodepine på ettermiddagen ellers bemerkelseverdig fin form

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 19:56   #46
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Nei, det er ikke store mengdene med mat..men utrolig nok går det bra!
I dag har jeg ikke vært sulten som de andre dagene. Jeg begynnte å kjenne sult i ettermiddag, men det var like før jeg skulle ha neste måltid, så det gikk fint

Jeg kjenner også på hodepine..har hatt det hver dag.

Når det kommer til vekta, så har jeg i dag gått ned ytteligere 0,9 kg. Noe som betyr at totalt vekttap siden søndag er 3,6 kilo

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:14   #47
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Ok, da er det satt. På mandag er jeg igang!!

Og det er jo nå nesten enda mer spennende å se hvordan det blir når dere går tilbake på litt flere karber og ikke minst flere kcal..!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:30   #48
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Ja, det blir spennende å se hvordan det går når denne perioden er over.
Jeg har snakket med ernæringsterapeuten, og han mener jeg bør gå på denne fettfasten i 7 dager, så da holder jeg på t.o.m lørdag.

Det jeg går og drømmer om å spise når denne perioden er over er utrolig nok(!) ikke potetgull, kaker ol...som det vanligvis ville ha vært når jeg har gått på streng diett. Det eneste jeg drømmer om å spise nå, og som jeg skal spise på søndag, er ostekjeks med masse smør, skinke, ost og masse agurk hehe

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:37   #49
MarTar
Medlem
 
MarTar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 165
MarTar er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Hehe. Ja, der har du forskjellen på å leve med et lavkarbo-kosthold, og å leve med et lavkalori-kosthold, sånn til hverdags!

__________________
MarTar
- Enten går det bra, eller så går det over.

Min journal
MarTar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite karbohydrater og lite kalorier Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 20:43   #50
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av MarTar, her.

Hehe. Ja, der har du forskjellen på å leve med et lavkarbo-kosthold, og å leve med et lavkalori-kosthold, sånn til hverdags!

Absolutt

Så, du kjører igang på mandag? Blir spennende å se hvordan det går med deg

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no