Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-11, 14:37   #6576
Babycherry
Medlem
 
Babycherry sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordlenning I Ålesund
Alder: 46
Innlegg: 120
Babycherry er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Både Life.no og Sunkost.no har nettbutikker og jeg vet at de selger de produktene du etterspør i butikkene så kanskje de har det på nettet også. Ellers har du jo http://www.kinsarvik.no. http://www.sukkerfritt.com/ selger sukkerfri sjokolade.

Det er bare å google litt så finner du både norske og utenlandske ganske så effektivt. Dette tok meg 2 min å finne


http://www.lavkarbo-torget.no/

Babycherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
Gammel 12-03-11, 15:24   #6577
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ken Creek er jo en gjenganger her på forumet, jeg syntes ikke den var noen høydare, men jeg vet andre som liker den veldig godt! Kanutten bl.a om jeg ikke husker feil. Den er ikke så innmari dyr (akkurat en hundrings, tror jeg), så du kan jo gi den et forsøk!

Ble anbefalt Marques De Chive Tempranillo Crianza, den er også ganske langt opp på vinmonopolets bestselgerliste. Nå er ikke jeg noen vinkjenner, men har prøvesmakt og synes den var god. At den har lite garvesyre og kun 1,20 g sukker pr /l gjør jo heller ikke noe

La Dolce Vita anbefalt hun IKKE, den smaker visst saft

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 12-03-11, 15:42   #6578
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på hva gjennomsnittelig IQ niva er på Paradise Hotell jeg...? Og hvorfor det alltid er de dummeste av dem som går på BI...

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 12-03-11, 15:45   #6579
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Lurer på hva gjennomsnittelig IQ niva er på Paradise Hotell jeg...? Og hvorfor det alltid er de dummeste av dem som går på BI...

*Fnis*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 12-03-11, 15:59   #6580
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Etter noen glass vin så synes man vel at de fleste har pene ben...

Høhøhø!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 12-03-11, 18:36   #6581
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Lurer på hva gjennomsnittelig IQ niva er på Paradise Hotell jeg...? Og hvorfor det alltid er de dummeste av dem som går på BI...

Tja....... si det

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse
Gammel 12-03-11, 18:58   #6582
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Svima, her.

Tja....... si det

BI har veldig stor strykprosent leste jeg netopp

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-03-11, 20:00   #6583
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Både Life.no og Sunkost.no har nettbutikker og jeg vet at de selger de produktene du etterspør i butikkene så kanskje de har det på nettet også. Ellers har du jo http://www.kinsarvik.no. http://www.sukkerfritt.com/ selger sukkerfri sjokolade.

Det er bare å google litt så finner du både norske og utenlandske ganske så effektivt. Dette tok meg 2 min å finne

Takk! Ja, google is my friend, men glemte det rett og slett bort jeg..tenkte at dette er noe lavkarbogjengen har greie på

Opprinnelig lagt inn av Babycherry, her.

http://www.lavkarbo-torget.no/

Thank you!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-03-11, 22:29   #6584
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Lurer på hva gjennomsnittelig IQ niva er på Paradise Hotell jeg...? Og hvorfor det alltid er de dummeste av dem som går på BI...

L.O.V.E.

Jeg brenner helt ut på rekken av karakterbrister og fraværet av redaktøransvar for å beskytte folk mot seg selv og blir sittende og rope om grammatikk, manglende kjennskap til selv elementære fremmedord og setningsoppbygging til skjermen. Jeg og Per Egil Hegge, hvis han orker.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 13-03-11, 10:35   #6585
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

L.O.V.E.

Jeg brenner helt ut på rekken av karakterbrister og fraværet av redaktøransvar for å beskytte folk mot seg selv og blir sittende og rope om grammatikk, manglende kjennskap til selv elementære fremmedord og setningsoppbygging til skjermen. Jeg og Per Egil Hegge, hvis han orker.


I blant tenker jeg at det faktisk er en velsignelse for blodtrykket mitt at jeg verken har kabel eller tv!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-03-11, 15:06   #6586
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på så mangt egentlig men det jeg lurte på akkurat nå er beregning av daglig næringsinntak. Antar at 1g protein er 4 kcal, samme for 1g kh og 9 kcal for 1g fett.

I dag har jeg spist/skal spise 1547 kcal, av dette er 30,6 g kh, 129 g prot og 99 g fett. Dette skulle da bli

((30,6*4)/1547)*100=7,9% kh
((129*4)/1547)*100=33,4% prot
((99*9)/1547)*100=57,6% fett

hvis jeg har forstått beregningsprinsippene riktig (mener jeg leste et sted at det %-vise inntaket skal beregnes av energiinntak (kcal). Kan noen bekrefte eller avkrefte at jeg har forstått dette riktig?

Og bare sånn før hylekoret begynner, jeg vet dette er lite fett men det er heller ikke det jeg spør om


__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 13-03-11, 16:17   #6587
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg lurer på så mangt egentlig men det jeg lurte på akkurat nå er beregning av daglig næringsinntak. Antar at 1g protein er 4 kcal, samme for 1g kh og 9 kcal for 1g fett.

I dag har jeg spist/skal spise 1547 kcal, av dette er 30,6 g kh, 129 g prot og 99 g fett. Dette skulle da bli

((30,6*4)/1547)*100=7,9% kh
((129*4)/1547)*100=33,4% prot
((99*9)/1547)*100=57,6% fett

hvis jeg har forstått beregningsprinsippene riktig (mener jeg leste et sted at det %-vise inntaket skal beregnes av energiinntak (kcal). Kan noen bekrefte eller avkrefte at jeg har forstått dette riktig?

Og bare sånn før hylekoret begynner, jeg vet dette er lite fett men det er heller ikke det jeg spør om



Ser da vel rett ut dette?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-03-11, 16:22   #6588
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man ha TO tilstander for vann i kroppen??

Når jeg sjekker Tanitavekta mi er vannsprosenten nå høvelig stabil. 38% +- 0,1%. Vet det er en smule lavt, men det er nå der kroppen har lagt seg. Går jeg over det blir det bare ødemer av det.

Men selv om vannprosenten på vekta er stabil så fyker sticksen mellom nok vann (svak rosa) og dehydrert (mørkerød) og jeg skal jo ikke være i ketose en gang?

Er det forskjell på "registrering" av vannet som er i fordøyelsesomløp og det som er i kroppen ellers? Blir det oppfattet som to forskjellige "vannbeholdere"? Jeg følger vekta og IKKE sticksen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-03-11, 17:42   #6589
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Samme her, men nå er alt på stell igjen, i hvert fall hos meg!

Men, jeg spør på ny, jeg. Satte som sagt inn kobberspiral i går, og lurer på om jeg kan bruke tampong?

Jeg satt inn for en mnd siden og han sa det var ikke problem å sette inn tampong med engang..

Blødde forøvrig i 3!!! uker etter jeg satt den inn.. endelig stoppa

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 13-03-11, 17:49   #6590
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.

Må jeg kaste det?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-03-11, 18:22   #6591
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.

Må jeg kaste det?

Rense det? Ring et renseri og spør

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 13-03-11, 18:27   #6592
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Rense det? Ring et renseri og spør

Jeg vasket mine rett og slett i vaskemaskinen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-03-11, 18:47   #6593
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ull program? Det blir ikke bare en stor diger tove da?

Tviler på at det lønner seg å rense et saueskinn.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-03-11, 18:49   #6594
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Ull program? Det blir ikke bare en stor diger tove da?

Tviler på at det lønner seg å rense et saueskinn.

Nei, men selve skinnet ble megamykt! Jeg stakk flere hull bare med fingrene mens jeg holdt på med det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 13-03-11, 18:50   #6595
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan virker valium på kroppen?? Hvis du har brukt det, hvordan føles det i kroppen?

Tok en tablett i dag siden jeg har en trist deppedag og ikke hadde helt kontrollen på meg selv og mine følelser .... Men kjente ikke noe spesielt jeg.

Da jeg tok det før, så fikk jeg en sånn deilig avslappet sløv følelse i kroppen min, så jeg slapp å forholde meg helt til realiteten.

Men det har jeg ikke følt i dag. tok bare en, tok gjerne to før.

kanskje de er for gamle, og at virkningen avtar da

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-03-11, 19:10   #6596
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Hvordan virker valium på kroppen?? Hvis du har brukt det, hvordan føles det i kroppen?

Tok en tablett i dag siden jeg har en trist deppedag og ikke hadde helt kontrollen på meg selv og mine følelser .... Men kjente ikke noe spesielt jeg.

Da jeg tok det før, så fikk jeg en sånn deilig avslappet sløv følelse i kroppen min, så jeg slapp å forholde meg helt til realiteten.

Men det har jeg ikke følt i dag. tok bare en, tok gjerne to før.

kanskje de er for gamle, og at virkningen avtar da

Virkningen vil avta når medisinen er gått ut på dato. Den følelsen du beskriver som du fikk før er vel slik de fleste vil reagere på valium, og andre benzodiazepiner. Det er derimot ingen løsning på problemer, noe du sikkert vet, så jeg skal la være å komme med noen moralpreik.
Om du ikke føler noen virkning så sjekk datoen, ta eventuelt en til. Mange faktorer kan spille inn på effekten, som hvor lenge du har brukt det og dermed toleranse, datostempling, og så kan virkestoffene bli saktere tatt opp i systemet av diverse grunner.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 13-03-11, 19:18   #6597
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.

Må jeg kaste det?

Dei fleste skinn - i alle fall nokonlunde nye skinn - kan vel vaskast i maskin på ullprogram. Eg har fleire gongar vaska baby-lammeskinnet minstejenta har brukt no i 4 år, og det er like fint. Vask det på skånsomt ullprogram m ullvaskemiddel. Du må tørke det svært forsiktig, og strekke litt på det mens det tørkar så det blir mjukt og held fasongen. Ikkje tørk det over direkte varme, da kan det bli tørt og hardt.

Det skal stort sett gå greit om det ikkje har så lange hår. Eg har eitt som ikkje er nedklipt også, og også det har vore vaska, men det måtte eg gå over med kam etterpå. Hvorom allting er, du kan absolutt vaske det. Vask er betre enn rens.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 13-03-11, 20:00   #6598
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er Confecta sukkerfri gele søtet med ?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 13-03-11, 20:01   #6599
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Kan man vaske eller på noe vis få rent et saueskinn sin hundene ligger på? Det er slett ikke så delikat lenger, brukes i bilen.

Må jeg kaste det?

Jeg har babysoveskinn og kjøpte også eget vaskemiddel som gjør at det går i vaskemaskin.

Babyshop tenker jeg.

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 13-03-11, 21:13   #6600
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Hva er Confecta sukkerfri gele søtet med ?

Sucralose, tror jeg.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no