Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Klær?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-08, 18:11   #1
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Klær?

Hva gjør dere med klær nå i denne fasen hvor dere mister vekt? Det er jo ikke mye vits i å hele tiden fornye garderoben - og ikke vil man jo svømme i de gamle klærne heller?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 18:37   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Klær???

Svømmer i yndlingsplaggene, syr inn det som går og gir bort/kaster resten!
Kjøper litt nytt på salg og har funnet frem klær som har ligget litt på vent.

Denne gangen skal jeg ikke ta vare på de store plaggene "for sikkerhets skyld"!
Har jo ingen planer om å bli så stor igjen noen gang!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 18:40   #3
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Klær???

Ja, akkurat...det er vel en viss symbolikk i å kaste vekk de for store klærne!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 14:28   #4
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær?

Jeg syr om, eller kaster. har noen plagg som venter, de gleder jeg meg til å få brukt

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 15:30   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Klær?

Har sydd om masse klær, i flere omganger Og så har jeg noen jakker med som jeg har flyttet knappene inn på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 08:46   #6
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: Klær?

Jeg kaster de store klærne og kjøper nye.
Det er jo det deiligste med å gå ned, gleden ved å gå inn i en butikk og klærne sitter penere.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 08:47   #7
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær?

Opprinnelig lagt inn av Tiram, her.

Jeg kaster de store klærne og kjøper nye.
Det er jo det deiligste med å gå ned, gleden ved å gå inn i en butikk og klærne sitter penere.

Jeg skulle gjerne gjort det, men økonomien sier nei.

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 09:23   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Klær?

Ikke kaste da! Gi til Fretex eller tilsvarende *streng pekefinger*

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 09:51   #9
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Klær?

Har kjøpt litt nytt og litt som er for lite for eg SKAL jo inn i de samme søren!
Har gitt endel bossekker til fretex og kastet det som har vært så slitt at det ikke er noe bruk i lengre.
Har ikke sydd inn en dritt, men dette pga at eg er ei kløne med symaskina. Mamma vil gjerne gjøre det og ho skal få lov ganske så snart for no er det meste eg har av bukser for store iallefall.

Men er det ikke herlig da?

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:10   #10
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Klær?

Alt som var for stort, har gått på dynga. Har vært moderat med nykjøp. Skal tross alt ned 26 til. Men, gøy at det bare er en X i et par klesplagg. Turtøy/trimtøy må jeg uansett ha, så her har jeg kjøpt endel, men det slites jo.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 10:47   #11
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Klær?

Jeg har kjøpt noen plagg her og der - kanskje mest av alt for den psykiske effekten ved at jeg kan gå i butikken og hoppe inn i mindre størrelser. Men "ny garderobe" blir det ikke før neste høst, hvis jeg er ferdigslanket da (hvilket jeg får håpe).

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 11:32   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Klær?

Jeg har kjøpt i alle fall 6 dongeribukser på Fretex etterhvert som kiloene og centimetrene forsvant. De kostet ca 30 kr stykket og et par av de var ubrukt.

Av skjorter og gensere så har jeg fått litt, kjøpt noe brukt og noe nytt på salg. Men jeg er en av de "usual supects" av motepolitiet så jeg bruker mye av de gamle klærne enda - selv om de ikke passer helt

Jeg tenker at jeg skal kjøpe meg nye klær når jeg er ferdig og kommet vel over på vedlikehold og at det derfor er dumt å bruke mye penger på klær nå. (Så nå må jeg vel komme meg over på vedlikehold, men det er så "vanskelig" å forlate ketosen...)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:24   #13
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Klær?

Har som O Store Plan å kjøpe meg Bergans, Fjellræven og Norrøna turklær i psykoprisklasse når jeg er ferdigtynna.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:45   #14
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær?

Jeg har heldigvis masse klær fra da jeg var slank. Jeg har klær fra da jeg veide 55 og helt opp til 85. Så jeg har endel ubrukte klær som jeg kan ta i bruk nå.

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:49   #15
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Klær?

Er jo 20 år siden jeg var slank. De klærne er for lengst destruert

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 13:00   #16
supha
Seniormedlem
 
supha sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Fredrikstad
Alder: 41
Innlegg: 785
supha har en fantastisk aura rundt segsupha har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klær?

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Er jo 20 år siden jeg var slank. De klærne er for lengst destruert


Ja da blir det verre. Men nye er klær er tingen

__________________
Vekt den 09.aug 09: 72.8




supha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fettfestivalen -Ekstrem Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:44   #17
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Klær?

Har ikke kvittet meg med alt fra den tiden jeg var slank. Har egentlig kjøpt klær etter som jeg ble større,og nå er det stopp på kleskjøp. Så jeg sliter heldigvis ikke med klær,men skulle ønske tempoet gikk litt fortere..
Får skyndte meg sakte jeg da
Ja,og for all del-kast ikke klær som er brukbare. Gi de til Fretex! Har gitt selv,både klær og leker. Driver og sorterer ut lamper og annet huslige saker for tiden,jeg rett og slett ikke trenger.Vet om så mange som sliter og trenger hjelp,og synes det er en fin måte og bidra.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 14:47   #18
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Klær?

Det kan også være et veldig godt alternativ å gi pent brukte klær til Fattighuset, forresten.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 17:08   #19
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Klær?

Ja,selvfølgelig Om man har det i nærheten.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 07:56   #20
NÅ!
Medlem
 
NÅ! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 195
NÅ! er på en erverdig vei

Sv: Klær?

jeg har pakket bort en størrelse.. Egentlig bare tull, for jeg skal jo IKKE tilbake til den vekta igjen!!! ja ja..
Jeg har alltid ellers gitt klær og ting og tang til Fretex da
Har kjøpt et par jeans og to jakker, men ellers hadde jeg litt klær liggende i boden fra hundre år tilbake.... Bruker de inntil videre.
Er jo dessuten vanskelig å finne annet enn julestæsj i butikkene her nå! Håper å gå fullstendig bananas i februar/mars Da MÅ jeg forhåpentligvis kjøpe mye nytt!!!

__________________
Mine mål for 2014:
Helse Glede Trivsel


Starvekt: en eller annen plass over 90 kg - våger ikke prøve vekta!
NÅ! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre helse med fokus på færre raske karbohydrater! Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 19:52   #21
Tiram
Medlem
 
Tiram sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rett vest
Innlegg: 99
Tiram er ny på veien

Sv: Klær?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke kaste da! Gi til Fretex eller tilsvarende *streng pekefinger*

Når jeg sier kaste, så mener jeg å gi til Fretex, men for meg er jo det å kaste klærne.. Jeg er opptatt av resirkulering, så å kaste klær i søpla fordi de ikke passer lenger er helt uaktuelt for meg.

__________________
Tiram er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 20:23   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Klær?

Flott! Sånn skal det være

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nettshopping av klær nellie Generell diskusjon 13 18-01-08 23:01
Klær og alder Tussa Generell diskusjon 13 24-07-07 00:13
Klær...? Hyper Spørsmål og svar 14 29-10-06 09:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no