Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-11, 13:21   #1
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Hei,

Jeg har lenge snust litt på lavkarbo og har nå bestemt meg for å gjøre et forsøk. Gleder meg til å lese tråder og oppskrifter her!

Primært ønsker jeg et godt kosthold med gode rutiner. Har ingen mål om å gå ned spesielt mye i vekt, men ønsker rett og slett en bedre livsstil.

Jeg har nylig fått vite at jeg er laktoseintolerant, og sliter litt med å finne alternativer til melkeprodukter. Leser i oppskriftene at det går mye i fløte/cottage cheese osv. Dette kan jo ikke jeg spise...
Dere som er laktoseintolerante, hvilke produkter bruker dere som erstatninger her? Og synes dere at det fungerer å "leve lavkarbo" til tross for allergi?

Helene

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 13:41   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Hei, jeg forandret litt på overskriften så de som spiser melkefritt finner den lettere
Jeg er dessverre ikke veldig god på melkefritt, men mange klarer det fint. F.eks Photobskura

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 14:15   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Helt greit å leve melkefritt - det går enkelt og greit i ren mat. Rent kjøtt med olje og sjy til saus, grønnsaker og salater. Egg og bacon.

Og om du ikke er allergisk og "kun" laktoseintolerant kan du jo spise moden ost? Heldig...

Begrenset mengde multigrain runde knekkebrød eller sånne fiber(hvaheterdetnå)-gul pakke rugsprø greier funker. Har 4-5 KH pr stk, om du må ha noe under digget ditt.

Stort sett kan du glemme alt av pulver som er norskprodusert. ALT har melk i seg (mysepulver). Dog ikke nødvendigvis laktose da.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 18:45   #4
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei
Wink

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Helt i orden med rettelse på overskriften

Ja, er heldigvis "bare" laktoseintolerant, så jeg kan spise en del oster! Spiser mye hvitost og muggoster..
Teit at det skal være tilsatt melk/melkepulver i ALT.
Men nå ser jeg frem til å spise ren mat!

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 18:49   #5
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Kan du spise/drikke laktoseredusert da? Mener det har kommet laktoseredusert fløte også nå

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 18:49   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

jeg har pleid å kjøpe laktoseredusert MATfløte, kremfløte har jeg ikke sett enda som laktoseredusert :/

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:02   #7
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Har faktisk ikke testet noen av delene. Men vil tro det ja! Det er okei på smak eller?
Mannen i huset bruker soyaprodukter. Men hittil har jeg ikke taklet den bi-smaken. Mulig det krever litt tilvenning..

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:05   #8
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Er det forresten sant at man kan få penere hud i ansiktet av å spise lavkarbo?

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 19:43   #9
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Jeg driver selvtesting nå for å se om jeg kan være laktoseintolerant. Da har det gått mye i kokosmelk:

  • Kokosmelk i saus/woksaus - har laget alt fra curry til satay med dette.
  • Den stive kokosmassen kan piskes til krem - veldig godt med bær eller i en kopp kaffe.
Har også laget med hjemmelaget aioli for å ha en type dressing - passer godt til både kjøtt og fisk også. Pesto er et annet alternativ.

Det at du kan spise modne oster er jo bra, for da har du plutselig mange muligheter i forhold til gratinering og ja, det finnes laktoseredusert matfløte som jeg har tenkt til å bruke om det viser seg at jeg er laktoseintolerant

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 20:37   #10
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

jeg kjenner ikke forskjell på vanlig melk og laktosefri, heller ikke med fløten..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 14-02-11, 21:02   #11
sta
Juniormedlem
 
sta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 41
sta er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

jeg spiser lavkarbo og har nettopp gått fra ca 40 gram karbo daglig til ca 60. jeg har kutta ut melkeprodukter en stund, så jeg har kutta ost også.
jeg skjønte i går at jeg egentlig spiser meksikansk og midtøsten-mat, altså bønner, olje, grønnsaker, frø og linser i tillegg til kjøtt og fisk. og veldig mye egg.
det er klart, jeg er ikke i ketose, så jeg har større slingremonn på karbohydratene enn mange. men jeg er langt nede på karbomengden likevel ift konvensjonelt kosthold som kan ligge opp i trehundre gram karbo.

haloumi, hummus og grønnsaker sammen med kjøtt eller fisk er jo veldig godt, hummus kan man droppe om man skal lengre ned i karb. haloumi er saue- og geitemelksost, jeg spiste det til lunsj lørdag som er tillatt-med-melkeprodukter-dagen min, og det var veldig godt. var mett i mange timer etterpå uten å føle meg stinn etter maten.

poenget mitt er i alle fall: hvis du ser på indisk, midtøsten/middelhavs, og meksikansk oppskriftsider på nettet tror jeg du finner mye.

www.simplyrecipes.com er et nettsted jeg bruke mye, jeg er sånn som leser oppskrifter sånn andre leser skjønnlitteratur. husk bare på å ikke dyppe alt i mel slik kokken på nettsiden gjør, det er jo _ikke_ lavkarbo.

sta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexebergsk/Dahlqvistish Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 18:21   #12
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Takk for tips. Jeg skal absolutt sjekke ut indisk, midtøsten/middelhavs, og meksikansk!
Har brukt mye kokosmelk. Synes det smaker skikkelig godt og gjør seg godt til matlaging

Personlig tenker jeg ikke å være helt "nasi" her, men har tenkt til å kutte en del karbo, spesielt til middagsmaten. Poteter, pasta osv...
Har generelt veldig dilla på knekkebrød, og tror ikke jeg kan greie kutte det sånn helt. Hvilke knekkebrød er mest ok?

Savner loff så sinnsykt noen ganger, det også hvitløksbaguetter. Skal snuse litt rundt på forumet nå og se om jeg finner noen alternativer.

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 11:27   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

De beste er de du kan bake selv Det er enkelt og blir kjempegodt!
Ellers er fiberrik best, og rugsprø på en andreplass, om jeg husker rett

For oppskrift kan du søke på nannahs knekkebrød her inne

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:31   #14
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Lilalife har massevis av spennende melkefrie oppskrifter

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 11:00   #15
Cheyla
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 96
Cheyla er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Jeg spiser lavkarbo og er laktoseintolerant, og synes ikke det er noe problem:-)

Soyamelk er god erstatning for melk, og har nå lært fra tråden her at det skal finnes laktosefri fløte også. Takk! Jeg liker soyasmaken, men ser det med at den kan ta litt tid og venne seg til.

Siden du er laktoseintolerant og ikke har melkeallergi kan du jo som du skriver spise ost, og det gir masse muligheter. Jeg pleier bruke kremost i alle slags varianter som saus og til gratinering. Har funnet oppskriftene her inne:-)

F.eks kyllingvinger med norzola saus, pølsegryte med baconost, kyllingbryst med krydderost saus, fiskegryte med rekeost osv...

Har også lagt merke til at en ss rømme til tacoen går bra om jeg ikke har spist annet med melkesukker den dagen. Saus fra posepulver er ikke bra, får vondt i magen med en gang. Ferdigsauser fra fjordland i små mengder går og bra. Men mulig det er bare meg, men du kan jo prøve deg frem:-)

Lykke til med kostomleggingen:-)!

Cheyla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:54   #16
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Her var det mye nyttig informasjon. Tusen takk, dere er så snille!! Gleder meg til å prøve å lage knekkebrød!

Jeg har bare antatt at jeg ikke tåler kremost, men savner det sinnsykt. Cheyla, kan du spise dette hver dag uten å merke ubehag? Virker som du spiser ganske likt som meg. Jeg kan også tåle en dæsj med rømme, men gidder ikke overdrive.

Godt å høre fra andre i samme situasjon, det gir meg håp!

(spiste to ruter melkesjokolade istad. Greide ikke motstå fristelsen, men angrer bittert nå. Ikke var det noe godt lengre heller. FOR SØTT!)

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 23:00   #17
Cheyla
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 96
Cheyla er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Kremost tror jeg er null problem. Nå spiser ikke jeg det hver dag (bruker ofte smør som saus og), men de gangene jeg spiser det merker jeg ingenting. Og et par ss med saus fra pose gir meg vondt i magen med en gang. Så om du savner Kremost ville jeg absolutt gjort et forsøk:-) masse godt en kan lage med det!

Cottage cheese går forresten også bra i forholdt til magen, men får hodepine av det. Merkelige greier.

Lykke til, håper Kremost fungerer for deg:-) anbefaler pølseformen det er oppskrift på her inne, den er bare supergod og en super "basisoppskrift"!

Cheyla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:24   #18
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Tusen takk
Jeg skal kjøpe kremost etterpå, gleder meg til å smake det igjen. Cottage cheese har jeg faktisk aldri smakt, men kanskje jeg skal teste det også. Synes det har vært litt vanskelig å vite hva jeg kan spise og ikke. Fikk positivt svar på testen hos legen, men fikk liksom aldri noe informasjon om hva jeg bør spise/holde meg unna.

Tåler du biola/cultura-melk?

Jeg har det på samme måten med posesauser. Best å bare holde seg helt unna. Dessuten er jo hjemmelagede sauser MYE bedre på smak!

Kanskje det blir pølseform i helgen da

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 09:39   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

*Misunnelig*! Jeg har ikke laktoseintoleranse, men kaseinintoleranse, og jeg eeeelsker ost! .
Jeg lever meieriproduktfritt, det vil si, jeg bruker smør. Det gir ingen problemer.
Jeg lager mye majonesbaserte dressinger, "thousand Island" (majo, tomatpuré, paprikapulver, dill, salt og pepper), aioli, og sitronmajones. Jeg lager også en del emuleringssauser, altså bearnaise og hollandaise fra bunnen av, eller smørsauser (dillsmør, eggesmør etc). Bruker kokosmelk til en del retter. Det går jo bra, og jeg kan rett og slett ikke spise fløte eller ost uten å få skikkelig magetrøbbel, eller få rosacea-lignende utslett i ansiktet som gjør at jeg ser ut som en øgle under hamskifte .
Det er en vanesak som alt annet, men jeg føler ikke at jeg erstatter meieriproduktene med noe annet, men at jeg bare ser andre veier.
Litt rømme går greit for meg også. Mulig det er noe med syrninga som gjøre at kaseinet ikke gir fullt så mye trøbbel.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 11:09   #20
Cheyla
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 96
Cheyla er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Cottage cheese med sukkerfritt syltetøy eller friske bær er kjempegodt, så anbefaler deg å prøve det:-)

Syrnet melk/biola tåler ikke jeg, men et lite glass en sjelden gang går kanskje bra. Anbefaler deg å prøve deg forsiktig frem, men tror ikke du kommer tåle det dessverre jeg tåler heller ikke melk og yoghurt. Prøvde skyr her forleden og tror ikke det er noe som jeg bør spise for ofte heller. Men det var kjempegodt!

God helg:-)

Cheyla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:34   #21
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Det var en fin måte å se det på Photobscura- at du ser andre veier. Det føles liksom litt bedre sånn
Synes du er veldig kreativ i matveien. Jeg håper også at jeg blir en kløpper på å lage egne sauser og dressinger. Men føler du at det tar lengre tid å tilbrede mat nå? Vet ikke helt hvor lenge du har vært på "diett" jeg..
Støtter teorien din i at melkeprodukter gir JÆ**** hud!! Merker dere at huden blir bedre på lavkarbo? Jeg sliter med urenheter, og iblant noen verkebyller av noen kviser. Skikkelig vonde og langt under huden.

Da dropper jeg rett og slett biolaen. Men håper virkelig jeg tåler, og liker cottage cheese!

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:35   #22
Helene :)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Akershus
Alder: 38
Innlegg: 17
Helene :) er på en erverdig vei

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Ps: jeg har ikke smakt på Skyr. Vedder på at jeg ikke tåler det, og dropper å prøve det fordi den ser sinnsykt god ut. Greiere å ikke vite hva jeg går glipp av

Helene :) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert :) Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:54   #23
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

ja min hud er blitt mye bedre, til og med roppen generelt er blitt mykere.
har pleid å smøre meg med bodylotion og det har jeg kunnet slutte med.

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 17:55   #24
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

kroppen skulle det stå ikke roppen hehe

  Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 18:08   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet-og i forumet, noen spørsmål om melkefri lavkarbo

Det går seg til, det med matlaginga, altså. Jeg kunne så vidt lage nudler og varme opp en frossenpizza uten de store katastrofene før jeg la om kostholdet.
Nå har jeg levd lavkarbo i 4,5 år og har blitt en kløpper på kjøkkenet, og dette kostholdet er for livet .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Emneord
laktoseintolerant


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen spørsmål om lavkarbo Diwa Lavkarbo generelt 5 19-01-11 15:35
Heilt ny i gamet! Litt spørsmål EAH Ketolysekuren 18 19-10-10 20:52
Glutenfri og melkefri lavkarbo-kost moma Lavkarbo generelt 1 19-11-08 18:56
Melkefri lavkarbo Enid Lavkarbo generelt 20 18-08-08 20:20
Barn på Melkefri diett & Lavkarbo Summer Barns kosthold 12 10-11-04 14:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no