Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan visse medisiner gjøre sånn du kommer ut av ketose?Så det var et innlegg om medisiner og vekthemming...jeg går nå på paralgin forte/pinex forte og etter jeg begynte har jeg ikke fått noe særlig utslag på ketostix,har spist det samme som altid og den har nesten altid vist mørkelilla,er det mulig at det er medisinene som gjør det? jeg går også på pencilin nå! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan visse medisiner gjøre så du komme rut av ketose?Ja, om de er tilsatt glucose/sukker (karber) kan de det. Men Paralgin/Pinex forte skal ikke kunne gjøre det.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan visse medisiner gjøre så du komme rut av ketose?oki,jeg drikker veldig mye vann..3-4 liter hver dag..får ta å sjekke hva som er i pencilinen,takk for svar Nille... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Optimale Smoothies | Ziggy | Optimal Ernæring | 61 | 27-12-14 23:52 |
En litt lengre innføring i PCOS | Albertine | PCOS og karbohydratkontroll | 1 | 27-10-08 01:03 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 12:34 |
1000 tråden!!! | HP | Livets lyse side | 1036 | 23-05-06 14:44 |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 20:57 |