Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger gode råd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-11, 12:44   #1
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Trenger gode råd

Jeg har gått på lavkarbo en stund, men går lite ned. Jeg spiser en skyr eller cottage cheese med litt sukrin/splenda og kanel til frokost. Omelett med tomat evt litt annet grønt til lunsj. Middag blir ofte kjøtt, fugl, fisk med blomkål/brokkoli. Koker ofte ut pannen med litt fløte og har det som saus. Drikker 1,5 - 3 liter vann om dagen. Moderat mosjon, men går en tur hver dag.
Hvorfor går jeg ikke ned? Er det rett og slett for lite fett? Lager omelett i store mengder som varer hele uken. Denne inneholder bacon, skinke og løk.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 13:04   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger gode råd.

Sjekk maten din på www.diett.no. Ser ut som det er litt lite fett ja Prøv og legg inn litt matvarer som er naturlig på fett som laks(kokt/stekt/røkt), makrell, avocado, nakkekotelett, entrecote, grillet kylling med skinnet på osv. Du kan også lage deg kjøttkaker med eggeplommer og fløte i.
Smoothies med fløte/CF/cocosa og dine favorittingredienser som feks bær... Ha i en fløteskvett i cottage cheesen din kanskje?

Bruk litt fløte i omeletten din feks, og rømme/cf til middagsmat der det passer.
Det er også mange som har cocosa i kaffen/teen sin for å avhjelpe fettinntaket

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 13:16   #3
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Trenger gode råd.

Spiser avocado nesten hver dag. Blir mye koteletter og nakkekoteletter til middag også, men ser at her må det nok mere fett til.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp, jeg trenger gode råd Majja Ketolysekuren 19 12-03-09 09:59
Trenger gode råd Belly Spørsmål og svar 6 18-02-09 13:48
Trenger gode råd Johnson Lavkarbo generelt 11 12-09-08 17:11
Trenger gode råd! Pluto i magen min:) Spørsmål og svar 2 04-03-08 14:33
trenger gode råd - går ikke ned nok... bikini Lavkarbo generelt 5 06-05-06 22:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no