Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo for menn

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-11, 22:54   #1
rukv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 16
rukv er på en erverdig vei

Lavkarbo for menn

Hei, jeg leser ofte på denne bloggen. Men ser at størsteparten er kvinner som skriver. Derfor vil jeg oppfordre menn til å skrive noen ord på denne tråden feks om deres lavkarbo liv.

Min historie:
Jeg startet på lavkarbo i januar - men begynte kutte på brød og poteter i november bare for å begynne endringen. Hvis jeg regner fra november til januar gikk jeg ned ca 6 kg bare på d. Da sluttet jeg ikke med type sjokolade, så var det jo jul og alt. Fra jeg begynte på lavkarbo til dagens dato har jeg gått ned ca 20 kilo. Jeg er fornøyd og trives veldig på denne livstilen.

Jeg tror at hvis du skal lykkes på lavkarbo så må du like å lage mat og være kreativ (takk til alle hyggelige dameblogger der jeg henter inspirasjon). Jeg har aldri spist så godt som jeg har etter lavkarbo. Har fått masse energi og blodsukkeret stabilt igjenom dagen. Min største last er nok drikking i helgene, men der kuttet jeg øl og gikk for vin og sprit. Jeg spiser ikke noe ulovlig i fylla, som kanskje mange gjør når de er fulle

rukv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egemkomponert under 15 karb. Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 03:53   #2
maxit
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 15
maxit er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo for menn

Jeg har gått ned totalt 19 kg med lavkarbo nå. Kun ett kilo til, så er jeg under hundre!! Jeg er veldig streng på hva jeg spiser. Det vil si at jeg har sluttet å drikke, og spiser aldri noe "ulovlig". Hender imidlertid at jeg spiser veldig lite noen dager, rett og slett fordi jeg ikke gidder å lage mat :P

En i familien begynte akkurat på pulverkur (3 "shakes" om dagen), og jeg kan ikke forstå hva hun tenker med. Har forklart det jeg kan om ketolyse/lavkarbo, men hun sier at det ikke passer for henne. Må jo respektere det, men forstår det overhodet ikke :P Så jeg trives også godt på lavkarbo, men for meg er dette ren slanking. Dette er nok ikke en livsstil for meg. Begynte å bevege meg mer enn før, og med daglige turer kommer jeg å gå tilbake til et "normalt" kosthold når jeg har nådd målet mitt. Selv om det sikkert er mange av dere som ikke kan forstå hvorfor

__________________

maxit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 07:43   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo for menn

Det kan hende du ombestemmer deg før du er ferdig med "slankingen" også - eller kanskje når du kjenner hvor annerledes kroppen din blir når du går tilbake og spiser "vanlig" mat...
Nå vet ikke jeg hva som gjorde deg overvektig i utgangspunktet, men var det "vanlig" mat kan det jo underveis være en ide og tenke gjennom og finne en mellomting som du kan leve med, OG holde vekta uten problem

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er det egentlig menn vil? Cherry Generell diskusjon 33 30-12-10 16:29
Lavkarbo - også for menn som er infertile? Nutta PCOS og karbohydratkontroll 18 19-04-10 15:14
Mat for Menn Runegutt Annen mat 24 24-11-08 10:45
Artikkel i VI MENN Torkil Ketolysekuren 2 30-05-05 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no