Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-06, 08:43   #826
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er tilig oppe på en søndag. jeg holder på å rense kroppen. så jeg får ikke sove... litt uggen i magen av det pulveret som renser. Type plumbo for magen.

Sitter i allefall og ser et svensk TV-program som heter staraoke og som ersmå barn som konkurrerer i singstar litt gøy...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 08:57   #827
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå har jeg vært ute og gått tur - er kommet godt med julesnø, men ingen brøytebiler har funnet det bryet verdt å fjerne snøen fra gatene .
I dag skal vi pynte pepperkakehus, har kjøpt inn masse Smarties og Nonstop så det er bare å dekorere i vei. Heldigvis frister det ikke lenger så det er helt OK for min del. Skulle ønske man kunne lage skikkelige lavkarbo pepperkaker, det er det jeg savner mest av julekakene..

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:04   #828
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

vi har også fått snø i natt håpper bare den blir liggende til jul... så koselig om det er litt hvitt ute på julaften. Jeg skal jobbe på formiddagen julaften, men det er jo egentlig litt koselig også da. Alle er så takknemlige, og de kommer med blomster og konfek. Og vi sender hjem barna på permisjoner dersom det er mulig... bare kos og stas... selv om jeg ikke får med meg tre nøtter til askepott og pynting av juletre hjemme

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:17   #829
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ja, jobbing i jula kan være veldig koselig, selv om man ikke får med seg en del tradisjoner som Tre nøtter til askepott og slikt... Jeg skal jobbe i romjula, gleder meg til det for det pleier å være så fin stemning på jobb da. Men før jul har jeg FERIE!!!! Og skal prøve å få gjort masse ..

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:19   #830
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg reiser til London i dag, om noen timer!!Flyet går 12:50, men vi må møte på flyplassen 2 timer (!!) før, så jeg er våken, og ready to go
Har en snorkende kjæreste rett innforbi døra her, som jeg må få liv i snart tror jeg...hihi...Også våkna jeg til hvite tak i Haugesund i dag!(Jeg later som om det er snø, selv om jeg tror det er hagl...)
GOD SØNDAG everyone!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:24   #831
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

SÅ kult Hyper. Håper dere får en fin tur. Covent garden før jul er jo sååååååååååååååååå koselig da... isen de har på ponti's der (men sikkert fy) og julepynt i lange baner husker vi var på Harrod's en gang før jul... hadde ikke råd til å kjøpe så mye vi. Tror det kostet 600 for en paraply... Men dete r en liten kjosk like ved Madamme Tussauds som selger masse fine julepynteting... jeg kjøpte en snømann der en gang, og dener så søt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:31   #832
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Har hørt det er dyrt på Harrods ja..Men 600 for en parapy!!??
Fytti...Og jeg har et høyt forbruk av paraplyer (Se: Bosted....)
Hehe...

Nei, blir nok ikke så mye shopping akkurat i Oxford street tror jeg..Mest titting, så tar vi shoppinga et annet sted...
NÅ begynner jeg å glede meg nå!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:34   #833
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: Tusentråden 2006

Hvis du skal kjöpe noe på Harrods så anbefaler jeg bh:-) De er litt dyre, men skikkelig kvalitet og god service...

Oooops det var bra du sa... Vil jo ikke sletters herfra.. Vi er jo godt på vei mot målet:-)
Jeg misunner deg skikkelig turen til London.. Skal du få med deg en musikal på turen og???

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:35   #834
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Takk for tipset, men du må nok putte på et par ekstra ord...Hihi..godt det er flere enn meg som glemmer hvilken tråd de skriver i..
Blir så ivrig ofte jeg, på å svare, også glemmer jeg tusentråden..Men nå fikk du jo dratt enda et innlegg ut av meg..Og det er jo bra!Skal huske på BH!Thanks

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 09:38   #835
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Oxford er dyrt... skal man shoppe børman ta toget til greenhithe, og bussen til bluewater. Det er vel nord-Europas største kjøpesenter, og er helt fantastisk for shoppingglade mennesker er jeg i England så må jeg til bluewater en tur å handle litt. Der har de alt fra Disnay store, lakeland limited (supert for julegaver) top shop, new look bodyshop, gap, kokaîî houseof fraiser og john lewis Og la senza_undertøy

helt supert... de har en egen avdeling for designere, de har masse skobutikker, klesbutikker, og en kjempekul butikk som heter Goliath

www.bluewater.co.uk

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 12:16   #836
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I dag skal vi ha bursdagsfeiring for poden. Han var så spent i går kveld at han ikke sovnet før klokken 10, og han måtte bare sånn tisse sikkert 20 ganger etter han hadde lagt seg, også var han tørsti, også dunket han hodet i sengegavlen et par ganger og måtte trøstes for det, også var han så veldig veldig nysgjerrig på hva vi drev på med en haug med ganger osv... Ikke lett å være liten og så full av forventning og spenning.

Hele desember er et eneste stort spenningsfelt her i heimen. Det er bursdag 6 desember, og kalenderpakkeåpning hver dag, og ofte så er det pakker som kommer rennende inn fra forksjellige plasser hele desember. Også skal det være julaften, og når den er over, så blir det nyttårsaften. *phu* Og så har vi en utslitt gutt. Gledene er store, men lunten blir også veldig veldig kort enkelte dager fordi man bare ikke får til å sove skikkelig ...

Nå har vi full nedtelling her. En time og 20 minutter igjen til vi skal ned å lage i stand.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 12:40   #837
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

bursdager og jul er jo alltid spennende. Jeg liker jula. men jeg kan ikke fordra nyttårsaften. Det smeller over alt, og jeg liker det ikke. sitter helst inne jeg når det smeller som værst.

nå er jeg ferdig med fasten min, og har spist en salat. Og etterpå måtte jeg bare smake på sara bernhard-kakene jeg lagde i går. OMG de var gode

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 12:55   #838
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tusentråden 2006

Nå er det ryddedags her. Det trengs VELDIG. Det er bøker overalt. Bøker i sofaen, bøker på gulvet, bøker i senga, bøker på skrivebordet, bøker på toalettet (tre stykk faktisk), bok på kjøkkenet, bøker på toppen av trappen opp fra gangen, og bøker i bilen. Så hva gjør man mens man rydder alle bøkene? Hører på lydbok, selvsagt.

Når det er rydda, er det kinotur. Julegave til "tre gutter som har alt". Vi skal se "Eragon". Har lest boka, og likte den godt, selv om den er litt sånn "Ringenes herre/Harry Potter"-sammensurim. Men tror filmen kan være artig også ;-)

  Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:53   #839
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Har sett kinoplakaten på eragon jeg, men ikke lest boka. mulig det er en film etter min smak, siden jeg digger Harry Potter og Ringenes Herre. selv om jeg liker bøkene bedre enn filmene da.

Jeg har vasket klær i dag... det behøvdes, og i tilegg skal jeg jobbe nesten hver dag frem til 4.juledag nå (har fri 21 og 22) så da er det greit å ha gjort unna slike ting, så mankan bruke den lille fritiden man har til å slappe av og være sammen med familien

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 17:13   #840
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da er barnebursdagsbesøket overstått. To timer er nok synes jeg. Vi har på den tiden rukket å både leke og danse, og spise mat, og spise kake og spise frukt, og fiske ispinner og rydde. Nå er vi vel hjemme igjen, og jeg har fått av meg kjolen, og har bestemt meg for at til jul, da tror jeg at jeg bare tar på meg bukse og topp. Det var liksom ikke SÅ behagelig med strømpebukse og sånn med denne magen. Når jeg tenker meg om, så har jeg egentlig aldri vært noe begeistret for strømpebukse. Kansje jeg egentlig er et bukse-menneske. Hvertfall på vintertid. Kan godt ha en luftig deilig sommerkjole på, eller langt skjørt som jeg kan ha stilongs under om vinteren, men helst bukse. Ja. Jo, når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg har en fin jakke jeg kan ha på meg også. *tusler til skapet og sjekker*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:39   #841
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Pepperkakehuset er pyntet og satt sammen.. har aldri før hatt slike problemer med å få det sammen som nå - var så skjørt at det gikk i biter mellom fingrene våre, så det ble mye liming med smeltet sukker (og dermed en del brente fingertupper). Men nå er det satt på plass, med masse glasur, vinduer av gelatin og pynt så det ganske OK ut likevel. Det er jo lukten som er viktig!

Har nyvasket hund i huset - som må tørkes skikkelig før han kan få gå ut. Med så sinnsykt mye pels som han har vil nok det ta sin tid, men så blir han riktig staselig da..

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:04   #842
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har vært på nisserunde i ettermiddag. Dro hjem til mamma og pappa og spise middag i dag. Hadde med meg julegaver til mine to barndomsveninner som også bor der jeg er fra, så var jeg rundt og delte ut gaver, hilste påen "ny kjæreste" fikk se ene vennina mi sitt tantebarn (han er nyyyyydelig) og så dro jegopp til mi andre veninnes nybygde hus, og hilste på de også... superkoselig...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:04   #843
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

I dag skal vi ha bursdagsfeiring for poden. Han var så spent i går kveld at han ikke sovnet før klokken 10, og han måtte bare sånn tisse sikkert 20 ganger etter han hadde lagt seg, også var han tørsti, også dunket han hodet i sengegavlen et par ganger og måtte trøstes for det, også var han så veldig veldig nysgjerrig på hva vi drev på med en haug med ganger osv... Ikke lett å være liten og så full av forventning og spenning.

Hele desember er et eneste stort spenningsfelt her i heimen. Det er bursdag 6 desember, og kalenderpakkeåpning hver dag, og ofte så er det pakker som kommer rennende inn fra forksjellige plasser hele desember. Også skal det være julaften, og når den er over, så blir det nyttårsaften. *phu* Og så har vi en utslitt gutt. Gledene er store, men lunten blir også veldig veldig kort enkelte dager fordi man bare ikke får til å sove skikkelig ...

Nå har vi full nedtelling her. En time og 20 minutter igjen til vi skal ned å lage i stand.

Akkurat sånn er det her også :nikker: Gutten er født den 19.des, jeg har den 20.des og så er det jul og som du sier kalender hver dag. I tillegg har han sluttet med sutten så der vanker det noen ekstrapremier.
Det blir litt for mye for en liten gutt på 4 år ja. Alt på en gang, skikkelig nedtur 1.juledag. Ingen pakker liksom

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 06:41   #844
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal på dagakt, og det er så lenge siden jeg har jobbet dagtid i uka. blirhelt stressa jeg, for det skjer jo ofte mye mer på en hverdag enn på helg som jeg er vant å jobbe da. Jeg får bare la det stå til. Jeg har aftenvakt i morgen og på oinsdag da, og torsdag kommer søster hjem, så da og fredag har jeg fri. Bortsett fra de to fridagene jobber jeg hver dag til og med 28 des...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 11:37   #845
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Oi, stakkars hendene dine
Og jaa, jeg så at jeg var i tusentråden...

Jeg driver egentlig å pakker skal nemlig med nattoget hjem ikveld og fra kl 17.00 og utover må jeg være ferdigpakket.
Foreløpig god tid, da Men kjipt å være forkjølet på nattoget med sitteplass... Kanskje verst for de andre )

Må vel ta en liten turn igjen...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:13   #846
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

hihi du får ta med deg et par flasker med nesespray... kanskje du sparer de andre for noen timer med snorking... eller du kan kjøpe inn og dele ut ørepropper

jeg sitter og lurer på når jeg skal få matpausen min jeg... det er så innmari lenge siden kl seks... og jeg er så forferdelig sulten

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:19   #847
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Ta den nååå

Vi får utdelt ørepropper på toget Så det går nok fint
Håper bare at jeg får sove... Skal nemlig jobbe når jeg kommer frem
Men det årnær sæ

Nå er det snart tid for å gå igjennom alt jeg har slengt ned i kofferten
Dette er pakking på laaavt nivå...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:57   #848
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Helu! Stakk nettopp hodet inn døra jeg, kommer fra kjæresten. Veiene er glatte!! Men men, gikk heeelt fint Nå skal je bare jobbe mandag, tirsdag, onsdag å fredag, så har jeg friiiii helt til neste fredag igjen!! Gleder meg!

Snart jul jo.. ser flere her inne har juleavetarer, jeg å vil haa.. *løpe å finne*

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:40   #849
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Rask shoppingtur i byen i dag, fant julegave til meg selv - kjøpte en fin Iittala-skål til å ha lavkarbogodis i... ellers lager jeg to do-lister for denne uka, ellers glemmer jeg vel halvparten av alt jeg har tenkt å gjøre. I ettermiddag blir det handling av julegaver med minstejenta, som har en lang liste med gaver til venner - tror vi får legge oss på noe enkelt og rimelig ja!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:33   #850
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg sitter her med min store mage. Brukte opp kreftene på bursdagsbesøk i går, så i dag er det visst lading av batteriene på menyen over gjøremål. Jeg har klart å dusje, det var dagens store prestasjon, og jeg brukte 2/3 deler av dagen på å komme så langt.
Poden var storfornøyd med bursdagen, så det var jo verdt det. Nå er det handling av julegaver og forberedelser til jul igjen over ting som skal gjøres. Alt med bursdag er unnagjort.
Jeg tenker jeg får ta å se nærmere på listen jeg har kjøpt, og ha ting klart for meg hva jeg skal kjøpe før jeg går ut for å shoppe, slik at jeg kommer meg gjennom det med de kreftene jeg har. Planlegging er viktig.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no