Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Blodprøver

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-09-08, 18:29   #1
CeeBee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7
CeeBee er på en erverdig vei
Red face

Blodprøver

Noen som hvet om det er mulig å ta med seg blodprøver og resultat når du kommer t legen første gang...? Om, hva er det de skal ha ut av desse prøvene???
Har fått time først 14.10 så lenge å vente og vil gjerne komme i gang fortest mulig

CeeBee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 18:43   #2
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blodprøver

Jeg har ny fastlege fra første oktober, og har bestilt dobbel time. Jeg har laget et ark hvor jeg skriver det jeg tror legen vil vite:
Navn, adresse, personnr. og telefon, mail
Det samme på tilhørige
Barn
Hvilke medisiner jeg bruker/sykdom

Så har jeg skrevet at ved å spise lavkarbo i 5 mnd så har jeg unngått å medisineres for dia 2, og har stoppet vektøkningen som raste på p.g.av insulinresistens. Jeg legger ved de to siste blodprøvene, og sender til legen i forkant.

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 17:46   #3
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Blodprøver

Opprinnelig lagt inn av CeeBee, her.

Noen som hvet om det er mulig å ta med seg blodprøver og resultat når du kommer t legen første gang...? Om, hva er det de skal ha ut av desse prøvene???
Har fått time først 14.10 så lenge å vente og vil gjerne komme i gang fortest mulig

jeg var på lindbergklinikken her forleden,, og da sa de at jeg kunne ha tatt bloprøvene og tatt med . de tar ikke bloprøver på lindbergklinikken
så jeg var nede i sentrum og fikk tatt dem
hvor skal du til lege da

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 04-10-09, 18:17   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blodprøver

Psst! Tråden er fra -08!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:48   #5
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Blodprøver

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Psst! Tråden er fra -08!

uf ja der kan du se , er ikke bare hørselen men synet også

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 17:57   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Blodprøver

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

uf ja der kan du se , er ikke bare hørselen men synet også

Been there, done that!

Ikke føl deg alene, he, he

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blodprøver Grovsnus Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 13-05-08 19:24
Ny på forumet - spm om blodprøver grete Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 19-11-07 19:16
Merkelige blodprøver Miriam Fysisk og mental helse 2 23-03-07 15:09
Fastende blodprøver Trolljenta Spørsmål og svar 6 19-06-06 22:29
Blodprøver Trolljenta Spørsmål og svar 3 27-03-06 04:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no