Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Amerikanske julesanger

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-11, 16:03   #1
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk
Question

Amerikanske julesanger

Jeg får alltid litt ekstra god julestemning av de litt eldre amerikanske julesangene, som fx White Christmas, Chestnuts roasting/The Christmas song, The twelve days of Christmas, I saw mommy kissing Santa Claus, The little drummer boy, Santa baby etc.
Er det noen som vet om det finnes en cd med bare slike ? Har nok av de norske og cd'er med blanding

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 16:55   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Amerikanske julesanger

Du finner alle på spotify, Wimp eller grooveshark. Mye enklere enn cd'er, og da kan du plukke og mikse selv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 20:52   #3
Reason
Medlem
 
Reason sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 56
Reason er på en erverdig vei

Sv: Amerikanske julesanger

Hvis jeg først skal kjøpe fysiske CD-er pleier jeg å bruke Amazon. Tar ca en uke i posten, og utrolig utvalg til greie priser. Du kan jo se på disse: 1, 2, 3, 4, 5... eller søke selv. Kjøp for under 200, så betaler du ingen toll/mva. Gratis frakt får du hvis du kjøper for over £25 (ca 230 kroner). Jeg kjøper som regel bøker derfra, og en CD eller to; og siden bøker er fritatt for mva, betaler jeg aldri ekstraavgift

Reason er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 21:01   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Amerikanske julesanger

Hva med denne?

http://www.amazon.com/Definitive-Ame...2337638&sr=1-9

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 23:26   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Amerikanske julesanger

Tusen takk for gode ideèr og fine linker
Har bestilt 2 cd'er hos amazon. Lurer på hvorfor jeg ikke tenkte på det selv. Har jo kjøpt mye der før, men mest filmer. Mulig for mye vinduspuss i dag, for jeg er helt utslått og hjernen har tatt kveldem, men er veldig fornøyd med innsatsen da
Så nå kan jula snart komme....

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Utregning av amerikanske varedeklarasjoner rut311 Lavkarbo generelt 6 18-11-11 17:19
Omregningstabell for amerikanske mål Cornelia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 14-09-09 13:45
Amerikanske ErnÆringsmyndigheter StØtter Lindberg!! Iset Generell diskusjon 0 29-02-04 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no