Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvor mye penger på julegaver?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-11, 19:57   #76
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fant meg et gerilja-broderi på julemesse som jeg bare MÅTTE kjøpe

Flott ramme. Hvem får denne julegaven i år da?

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 19:57   #77
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Hysj ikke si det, kanskje de er her inne? Da avslører du jo hva de får...

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:00   #78
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

.Du var nå heldig som ihvertfall kunne dra på camping og ferie med naboen til syden da. Det kunne ikke jeg fordi det hadde vi ikke råd til rett og slett. Ikke kjente vi noen med kano, hytte eller hus i syden heller dessverre. Men jeg har masse fine minner fra de somrer jeg var hos mormor og morfar som bodde 2 mil unna. Det var også ferie for meg.

Eh, jeg sa ikke at jeg var på ferie i syden med naboen, det var nabobarna som var i syden. Vi kunne bare drømme om det. Men vi hadde venner med hytte på fjellet som lånte oss hytta. Og du må ikke tro det var noen dyre kanoer. Mine foreldre fikk kjøpte campingvogn billig, det fikk de til fordi de eide huset( fordi mine besteforeldre solgte gården sin hjemme i canada og flyttet), den var ikke i god stand, men vi har mange gode minner, selv om pappa reaprerte hist og her for å stoppe lekkasjer. Vi var sjelden på campingplass, for det kostet penger.
Saken er jo at selv om man er oppvokst med dårlig råd, hjemmesydde klær( jeg skal hilse og si at naboene faktisk var misunnelige på alle de fine klærne mamma sydde, det var ikke bare olabukser og joggebukser, men vinterdresser osv) og billig mat.
Og mine barn liker faktisk bedre å arve enn å gå å kjøpe klær. Klærne de får er kjempefine og knapt brukt altså, så det er ikke gammel og slitt, men fine klær. Vi hadde kunne kjøpt om vi måtte, men det er veldig fint å faktisk spare både lommeboka OG miljøet( ja, vi er litt vel opptatt av miljøvern her i huset).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:03   #79
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Flott ramme. Hvem får denne julegaven i år da?

Min sin Æ bestemme næmlig sjøl

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:04   #80
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hysj ikke si det, kanskje de er her inne? Da avslører du jo hva de får...

Ja, huff enn om jeg skulle gi den vekk til noen på forumet og var så dum å dele bildet her da! KJIPT!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:10   #81
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ja, huff enn om jeg skulle gi den vekk til noen på forumet og var så dum å dele bildet her da! KJIPT!

Jeg synes nå det aller morsomte er å ikke vite hva jeg får....spenningen i øynene til kidsa når de pakker opp er halve moroa

Jeg hadde ikke fått lov til å gi noe selv i gave til meg selv jeg. Her hjemme bestemmer jeg ikke får jeg melding om her...hahaha.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:14   #82
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

I tillegg er jeg glad i unga mine, noe jeg påstår foreldre som kjøper Biltema sykkel til unga sine ikke er....

Alvorlig talt!!

Dette må være med noe av det frekkeste og mest sårende jeg NOENSINNE har lest.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:19   #83
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Vi hadde kunne kjøpt om vi måtte, men det er veldig fint å faktisk spare både lommeboka OG miljøet( ja, vi er litt vel opptatt av miljøvern her i huset).

Jeg er svært miljøbevisst, såpass miljøbevisst at vårt hus er designet mht på miljøvennlige løsninger.

Men, å være miljøbevisst DET er dyrt det. Skal vi se:

Bergvarmepumpe: 120 000,- (gir gratis varmtvann i huset)
Bore hull i fjell for varme: 65000,-
Balansert ventilasjon: 30-50 000,-
Lavenergihus: 20% dyrere enn std hus.
Vannbåren varme i hus: 150 000,-
Kvalitets hvitevarer med energiklasse A+++ og minimalt med vannforbruk: Typisk 15-20 000,- for vask, oppvask og tørketrommel PR STK.

Men alt dette gjør at vi å vårt hus forbruker ca halvparten så mye energi som naboen i samme huset. Vi ligger på ca 18-20000 kwh pr år på 260m2 oppvarmet areale, han er nærmere 35-40000 kwh...
Hadde vi hatt 100m2 så ville vi antakelig ligget rundt 6-7000kwh med bruk av samme energibesparende teknologi pr år.

Og ja, vi har selvsagt ikke vedfyring, DET er jammen miljøsvin nummer 1....men det er det visst ikke lov til å si i Norge

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:19   #84
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg synes nå det aller morsomte er å ikke vite hva jeg får....spenningen i øynene til kidsa når de pakker opp er halve moroa

Jeg hadde ikke fått lov til å gi noe selv i gave til meg selv jeg. Her hjemme bestemmer jeg ikke får jeg melding om her...hahaha.


Du nevner jo selv at du stadig vekk kjøper dyre kvalitetsting til deg selv?
Du "får ikke lov til å gi noe selv i gave til deg selv"? Det var da voldsomt til husregler - men du trenger de kanskje?

JEG bestemmer ihvertfall selv - det samme gjør sambo, så får du heller håndtere din situasjon som fruen bestemmer

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:20   #85
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Fant meg et gerilja-broderi på julemesse som jeg bare MÅTTE kjøpe

AAH, kjenner gjengen som broderer disse :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:20   #86
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Alvorlig talt!!

Dette må være med noe av det frekkeste og mest sårende jeg NOENSINNE har lest.

Øh...du ser vel at du må lese det i kontekst og at det er inkludert et smilefjes, ikke sant? Dvs du må lese det med litt humor i blikket

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:21   #87
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Men den diskusjonen skal jeg ikke begi meg ut på da jeg er aktiv syklist og sykkelreparatør. I tillegg er jeg glad i unga mine, noe jeg påstår foreldre som kjøper Biltema sykkel til unga sine ikke er....
[/quote]

Mener du virkelig at foreldre som ikke har råd til dyre sykler eller andre gaver ikke er like glad i dem som du som har råd til å kjøpe det?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:21   #88
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du nevner jo selv at du stadig vekk kjøper dyre kvalitetsting til deg selv?
Du "får ikke lov til å gi noe selv i gave til deg selv"? Det var da voldsomt til husregler - men du trenger de kanskje?

JEG bestemmer ihvertfall selv - det samme gjør sambo, så får du heller håndtere din situasjon som fruen bestemmer

Igjen, det var nå vel mest ment som et humoristisk innslag fra min side, men det slo antakelig ikke an?

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:31   #89
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Men den diskusjonen skal jeg ikke begi meg ut på da jeg er aktiv syklist og sykkelreparatør. I tillegg er jeg glad i unga mine, noe jeg påstår foreldre som kjøper Biltema sykkel til unga sine ikke er....


Mener du virkelig at foreldre som ikke har råd til dyre sykler eller andre gaver ikke er like glad i dem som du som har råd til å kjøpe det?

Bra, da ble det fart i sakene her.

NEI, jeg mener IKKE at jo dyrere sykler jo mer glad i ungene sine er man. Da er jammen ikke min mor mye glad i meg gitt siden jeg ikke engang fikk sykkel...

Jeg har vel redegjort for Biltemasykkelen overfor, og som andre også har observert, Biltema er noe forbanna dritkvalitet på barnesykler. Men, du må lese dette i kontekst med at jeg er aktiv syklist og har god erfaring med sykler da.
Jeg er ikke så opptatt av prisen, men på kvaliteten og trafikksikkerheten. Dessverre så er de billigste syklene til Biltema et kompromiss mellom kvalitet og pris, en kamp kvaliteten og sikkerheten taper dessverre. Nå har Biltema blitt flinkere og mer bevisste, da syklene de tar inn holder bedre stand enn for bare noen få år siden. Da måtte de jo trekke tilbake sykler fordi de var trafikkfarlige.

Vi snakker her om bremsebelegg, skiver, hjulsett, rammesveising og vekt på Biltemasyklene. Den har vært særdeles slett, og har ikke tålt den bruken over tid som en barnesykkel gjerne blir utsatt for. Vekten på en 24" barne Biltemasykkel er mye mer enn en voksensykkel. For et barn å håndtere en tung sykkel er særdeles mye vanskeligere enn lett sykkel og kan i verste fall føre til at barnet mister kontrollen. Når bremsene i tillegg ikke er optimale, ja da er det kort mellom himmel og helvete dessverre.

Gode bremser, justerte gir, smurte kjeder og rette eiker og en lettere sykkel gir sykkelglede og ikke minst gir poden bedre kontroll på kjøretøyet.

Du har da vel ikke villet kjøpe en trafikkfarlig bil med dårlige bremser, dekk og en ramme som kan knekke til poden din når han skal ut å kjøre bil for første gang? Eller?

Sitat:

eller andre gaver ikke er like glad i dem som du som har råd til å kjøpe det?

Nei, overhodet ikke, da tror jeg ikke du har lest hva jeg faktisk har skrevet, men tror du tolker litt vel mye ut fra din egen situasjon?

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:31   #90
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Øh...du ser vel at du må lese det i kontekst og at det er inkludert et smilefjes, ikke sant? Dvs du må lese det med litt humor i blikket

Du kan ikke legge alt ansvar på at mottakeren skal forstå hva du EGENTLIG mener, du har litt ansvar selv også. Siden dette ikke er første gangen du blir "misforstått", kan det jo være et hint om at du selv kanskje kan ordlegge deg litt tydeligere. Et standard smilefjes viser ikke automatisk at du er ironisk. Eller morsom som du sier i dette tilfellet

Eller kanskje du legger opp til at du SKAL bli misforstått slik at du kan si at mottakeren ikke har "sans for humor"? Personlig synes jeg og "spøke" med at foreldre som kjøper biltema-sykler til barna sine ikke er så glade i de som DU er - er HELT på viddene. Du har kanskje en litt velutviklet spesiell sans for humor som det er vanskelig for andre og forstå? Da er det jo enda viktigere at du ordlegger deg tydelig - siden andre ikke er på samme "nivå" som deg humormessig. Det vil si - om du reelt ønsker og bli forstått på riktig måte i utgangspunktet da...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:34   #91
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Nå var det ikke det med sykkelen jeg reagerte på heller, men det du sa om at de var mindre glad i barna sine. Selvfølgelig er kvalitetssykler det beste, men som det også er skrevet her, så har folk god erafring med biltema sykler også. Noen foreldre har jo ikke råd til dyre sykler, da er det vel bedre med en biltema sykkel?

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:35   #92
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Igjen, det var nå vel mest ment som et humoristisk innslag fra min side, men det slo antakelig ikke an?

Slo an og slo an - jeg mener bestemt at jeg svarte ganske så humoristisk tilbake - men det kom kanskje ikke klart fram?? Mener at blunkefjesene burde gitt noen hint der?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:40   #93
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du kan ikke legge alt ansvar på at mottakeren skal forstå hva du EGENTLIG mener, du har litt ansvar selv også. Siden dette ikke er første gangen du blir "misforstått", kan det jo være et hint om at du selv kanskje kan ordlegge deg litt tydeligere. Et standard smilefjes viser ikke automatisk at du er ironisk. Eller morsom som du sier i dette tilfellet

Eller kanskje du legger opp til at du SKAL bli misforstått slik at du kan si at mottakeren ikke har "sans for humor"? Personlig synes jeg og "spøke" med at foreldre som kjøper biltema-sykler til barna sine ikke er så glade i de som DU er - er HELT på viddene. Du har kanskje en litt velutviklet spesiell sans for humor som det er vanskelig for andre og forstå? Da er det jo enda viktigere at du ordlegger deg tydelig - siden andre ikke er på samme "nivå" som deg humormessig. Det vil si - om du reelt ønsker og bli forstått på riktig måte i utgangspunktet da...

I utgangspunktet er jeg med for å diskutere og legge frem hva jeg mener om en sak i forumet. Det er dog lett å bli misforstått på det skrevne ord, men normalt så bruker jeg ordlegge meg brukbart, noe jeg vil påstå siden jeg stort sett får A og B på skriftlige argumentasjonsoppgaver på universitet og høyskole. Men, på et forum som dette så vil man alltid møte på ulike meninger og ytringer og noen vil ALLTID tolke ut fra sine preferanser. Men dette kan da ikke legge sensur på hva den enkelte mener, jeg mener det vil være feil.

Det å mene er ikke en populæritetskonkurranse, jeg respekterer at folk har sine meninger og gir uttrykk for de, jeg er dog kanskje mer nysgjerrig på å finne ut hva som ligger bak og de gode diskusjoner kommer frem når man beveger seg på kanten, ikke sant Nerthus?

At vi ikke er på samme nivå rent "humormessig" er nå vel engang bare slik vi er sammenskrudd, noe annet ville jo vært fryktelig.

Jeg respekterer dere alle her inne og aksepterer forskjellighet.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:41   #94
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Slo an og slo an - jeg mener bestemt at jeg svarte ganske så humoristisk tilbake - men det kom kanskje ikke klart fram?? Mener at blunkefjesene burde gitt noen hint der?

De gjorde det Nerthus, du svarte på en meget humoristisk måte du. Hurra! Jeg forstår humoren din! og du forstår min?????Ehhh, eller kanskje ikke ser jeg nå...

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:42   #95
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Så, hva var det denne tråden handlet om igjen ... var det ikke noe om pengebruk på julegaver?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:45   #96
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Nå var det ikke det med sykkelen jeg reagerte på heller, men det du sa om at de var mindre glad i barna sine. Selvfølgelig er kvalitetssykler det beste, men som det også er skrevet her, så har folk god erafring med biltema sykler også. Noen foreldre har jo ikke råd til dyre sykler, da er det vel bedre med en biltema sykkel?

Da er vi enige da! Men jeg er uenig i at det er bedre med en sykkel enn ikke noe i det hele tatt. La vær å kjøpe en trafikkfarlig sykkel er min påstand.

Kjøp da heller en brukt kvalitetssykkel som er godt vedlikeholdt fremfor en Biltemasykkel. Enda verre blir det jo hvis du kjøper/arver en brukt Biltemasykkel....

Eller utsett det til man har spart opp litt mer penger og gå for en skikkelig sak.

Beveger du deg opp på 1500-2000,- for en barnesykkel rammestr 20"-24" er det et hav av kvalitetsforskjell fremfor den superbillige til 599-699-799,- hos Biltema....

For 1500-2000,- får du forresten en jævlig bra brukt kvalitetssykkel av et anerkjent merke med gode komponenter OG sikre bremser.

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:47   #97
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så, hva var det denne tråden handlet om igjen ... var det ikke noe om pengebruk på julegaver?

Jo, det og blant annet Tråden åpner for å diskutere pengebruken på julegaver, noe vi diskuterer nå eller? Biltemasykkel til julegave f.eks, fordeler og ulemper...ehhe

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:02   #98
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Men for å spore tilbake til tråden. Jeg vil tipse om en nettside som selger svært billige sportsklær på nett. Rask på levering og utrolig bra service. Så har dere noen i familien som er sportsidioter og trener mye så er det kanskje verdt å ta en titt?

www.wiggle.co.uk

For å få korrekt pris på velg da at pakker skal sendes til Norge. Da får du nemlig opp en annen pris enn om det står avmerket for Storbritannia (mva trekkes fra)

  Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:06   #99
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Godt forslag hypah, jeg kan anbefale www.coolstuff.no for rimelige og ganske artige julegaver, kanskje spesielt de som har "alt". Mine nieser har ønsket seg "air swimmers" - og det får de også (De er ikke gamle nok til å være på forumet så jeg antar at det burde gå greit og fortelle det her, selv om mamman er innom av og til - men hun er jo informert på forhånd)

Jeg brukte ganske mye penger på julegaver det året jeg solgte en leilighet med ganske mye pluss. DET var gøy! Da kunne jeg kjøpe det jeg visste den enkelte ønsket seg og trengte uten og tenke på økonomien. Det ble dog med den ene gangen da

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 21:38   #100
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hvor mye penger på julegaver?

Den coolstuff var konge! Masse flott til den som har alt og som egentlig ikke trenger noe spess. Takk for tips

Ja og her er en til for de som skal ha diverse ting og tang for de som har alt. Men inniblant her får du tak i utrolig mye rart som faktisk holder bra kvalitet også. Men, strengt tatt så er ting så billige her at du griner ikke over ødelagte ting, du kjøper bare nytt.

www.dealextreme.com

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Julegaver Kitsu Generell diskusjon 33 22-11-11 18:31
Hvor mye penger bruker dere? nypålavkarb Lavkarbo generelt 5 17-05-11 15:44
Hvor mye penger har dere igjen etter faste utgifter supha Generell diskusjon 34 01-04-09 19:18
Hvor mye penger bruker du? mofe Generell diskusjon 10 17-02-05 11:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no