Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mobil-elektronikk - hjelp, takk!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-05, 02:40   #1
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Mobil-elektronikk - hjelp, takk!

Jeg er bare SÅ nybegynner på dette her.. har nylig fått ny mobil, og for første gang er den med kamera. Den kan også ta videosnutter. Men hva trenger jeg for slags kabel for å få det inn på PCen? Hvor skal jeg gå, og hva skal jeg be om? Det er en Sony Ericsson k500i, hvis det skulle ha noe med saken å gjøre...
Hjelp???

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 08:57   #2
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sannsynligvis kan du bare sende pr. infrarødt til pc'n din. Prøv det - vedl infrarødt på "send" opsjonene og legg "infrarød-vinduet" (herregud, jeg aner vel ikke hva det heter) på mobilen inntil "infrarødvinduet" på pc'n og trykk på send. Tror jeg.
Eller send til din egen mail. Enda lettere.

__________________
Alfie