Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mobil-elektronikk - hjelp, takk!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-05, 02:40   #1
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Mobil-elektronikk - hjelp, takk!

Jeg er bare SÅ nybegynner på dette her.. har nylig fått ny mobil, og for første gang er den med kamera. Den kan også ta videosnutter. Men hva trenger jeg for slags kabel for å få det inn på PCen? Hvor skal jeg gå, og hva skal jeg be om? Det er en Sony Ericsson k500i, hvis det skulle ha noe med saken å gjøre...
Hjelp???

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 08:57   #2
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Sannsynligvis kan du bare sende pr. infrarødt til pc'n din. Prøv det - vedl infrarødt på "send" opsjonene og legg "infrarød-vinduet" (herregud, jeg aner vel ikke hva det heter) på mobilen inntil "infrarødvinduet" på pc'n og trykk på send. Tror jeg.
Eller send til din egen mail. Enda lettere.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 09:31   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

evnt gå på claes ohlson og spør om akkurat det samme
min mobil fulgte det med kabel. ellers så står det sikkert i bruksanvisningen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-05, 11:16   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Infrarød, (blåtann (tror ikke k500 har det)), eller sende på e-post til deg selv.

Jeg bruker blåtann/infrarød til våre bærbare maskiner. Ikke alle stasjonære som har infrafør port, mulig å kjøpe en infrarød/blåtannport som du kan plugge inn i usb-porten.

Angående kabel så finner du det enten i bruksanvisningen, eller tilbehørsbrosjyren som fulgte med telefonen.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-06-05, 01:52   #5
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Takk for svar. Tror ikke min PC har infrarød port, nei. Og heller ikke bluetooth - som jo heller ikke mobilen min har. (Men min manns mobil har det, enda det er en enklere SonyEricsson.)

Kan jo prøve å sende til meg selv på e-post. Men det var altså ingen kabel med, og bruksanvisningen er faktisk ubrukelig, for der står det en del om "gå inn på filbehandling og velg så og så alternativ" - og så finnes det ikke noe sånt alternativ!!! Så jeg har egentlig måttet legge bruksanvisningen til side og lete meg fram selv til funksjoner og fasiliteter.

Så - vel, jeg får ta en tur på Claes Olsson, da! Bare for å se om det fins en enkel måte. Ellers er det jo da, som noen har sagt, e-post-funksjonen. Såfremt den funker. Har ikke testet ennå. Er det ikke noe med at enkelte ting bare funker på enkelte abonnementstyper? Som sagt, er bare SÅ nybegynner! Har bare hatt en telefon før, jeg... (Joda, med SMS, da...)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Treng litt hjelp! Gro South Beach 7 11-05-06 21:53
Faren min - hjelp! Alfie Dr Lindbergs 8 28-04-05 12:15
Takk og takk Marianne Generell diskusjon 3 19-09-04 17:14
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no