Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-11, 06:44   #551
taane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 29
taane er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

yey. brent bacon til frokost.

taane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 07:12   #552
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av taane, her.

yey. brent bacon til frokost.

Etter mareritt fra helvette blir det ikke frokost. I alle fall ikke ennå Frokost innen en time, men først gå til jobb Ha en fin dag

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 08:37   #553
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nuppelura, her.

Jepp, da er jeg i ketose igjen. Spiste sushi i går kveld, så i dag tidlig var jeg ikke i ketose. Men ved 18 tiden var det fullt utslag igjen. I love it!!! Nå er det i hvertfall 3 mnd til neste måltid med sushi. Deilig å få trent litt i dag.

Bare minne om at det sikreste resultatet på disse stiksene er ca 2 timer etter dagens siste måltid

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 08:45   #554
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Etter mareritt fra helvette blir det ikke frokost. I alle fall ikke ennå Frokost innen en time, men først gå til jobb Ha en fin dag

Unnskyld, men måtte flire litt... Siden marerittet gjør at du ikke orker frokost så jeg for meg at du har drømt om baconskiver med armer og ben som kom løpende etter deg med kniv og gaffel Ok, jeg har sær humor og livlig fantasi

Ha en fin dag Pruttiluttsnuppa!!

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 08:54   #555
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Unnskyld, men måtte flire litt... Siden marerittet gjør at du ikke orker frokost så jeg for meg at du har drømt om baconskiver med armer og ben som kom løpende etter deg med kniv og gaffel Ok, jeg har sær humor og livlig fantasi

Ha en fin dag Pruttiluttsnuppa!!

Vet du, jeg drømte at jeg var gravid, på termindatoen, med tvillinger. Utfordringen kom når jeg skulle fortelle dette til mamma, og jeg turte bare fortelle at det var én unge, ikke to... Og jeg hadde samme str på magen som jeg har nå (jeg er ikke gravid, selv om det ser sånn ut ), og mamma spør om jeg skal beholde, jeg skrek ut "JEG ER JO PENT NØDT".
Våknet heldigvis før det faktiske helvettet brøt løs

Ha en forteffelig flott dag, Karbomammaen <3

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:02   #556
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Synes du er kjempeflink Rikkemor, som klarer å holde dietten på jobb der ute, også jobber du natta i tilleggg! Da er det lett å putte i seg noe usunt, all ære til deg

Jeg holder på med fettfasten min, og i dag hadde jeg gått ned 800g til, så nå er det 1,2kg på to dager
kjenner motivasjonen for å holde på iaf i 5 (6?) dager absolutt er til stede

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:13   #557
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Pruttilutt: hehe *savner "knegge" smilyen* Hørtes ut som en livlig drøm

Rikkemor: Er enig med foksy, du er knallflink som er offshore, går natt og spiser sunt!

taane: oh no! Håper lunsjen blir bedre!

Jeg har hatt kalde kalkunkjøtboller til frokost. Ettersom mini stakk av med halvparten, ble det ikke så mange igjen til meg Nå er det kaffe før jeg setter igang med dagen!
For de som lurer så er jeg i mammaperm og nyter "late" dager hjemme

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:14   #558
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Foksy: wow!! Det er litt av en nedgang! går du rett over på ketolyse etter endt faste?

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:18   #559
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

For de som lurer så er jeg i mammaperm og nyter "late" dager hjemme

Det burde kanskje jeg også presisere, hehe. Er i mammaperm jeg også, og nyter det

Hvor gammel er babyen din MariaB? Minstesnuppa her er 8 mnd

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:21   #560
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.


Jeg holder på med fettfasten min, og i dag hadde jeg gått ned 800g til, så nå er det 1,2kg på to dager
kjenner motivasjonen for å holde på iaf i 5 (6?) dager absolutt er til stede

WOW! Gratulerer med utrolig bra resultater så langt!

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:21   #561
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Det burde kanskje jeg også presisere, hehe. Er i mammaperm jeg også, og nyter det

Hvor gammel er babyen din MariaB? Minstesnuppa her er 8 mnd

Minsten er rett over 7 mnd, så da er de nokså jevngamle! Deilig alder!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:31   #562
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Pruttilutt: hehe *savner "knegge" smilyen* Hørtes ut som en livlig drøm

<- den passer bedre...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:41   #563
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Foksy: Flink a

I dag skal jeg lage kylling nuggets til middag. Om jeg gidder...... Uinspirert om dagen mtp å kokkelere. Men det kommer seg vel utover.
Akkurat hevet i meg 2 skiver bacon, to egg, majones og en stor klump gul ost stekt i panna. Stekt i meierismør.. Slikket tallkerken etterpå for å få med alt, hehe.

Forresten, hvordan avføring har dere om jeg kan spørre? Min er ikke lenger hver dag, veldig mørk og ganske mye løsere enn før. Er det vanlig?

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:42   #564
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Foksy: wow!! Det er litt av en nedgang! går du rett over på ketolyse etter endt faste?

Ja, jeg går rett tilbake til ketolyse etter endt faste. Etter en uke igjen kan jeg gå tilbake til fettfaste...men vi får se om jeg orker det så fort. Håper jeg orker

Tusen takk alle, jeg er superhappy!! Utrolig deilig å se vekta bevege seg igjen, etter 8 uker stillstand og økende frustrasjon..

Jeg får legge til at jeg er student, og gikk ut i sommerferie i slutten av mai til midten av august. Målet er å gå ned endel nå i beg. av sommerferien, og gradvis trene mer i løpet av sommeren. Neste semester blir hardt, så jeg er nødt til å ha bedre fysikk for å orke alt. Er alenemor for en jente på 9 år og har tidligere vært syk med ME. Kjenner at jeg fremdeles må ta det med ro noen ganger og hvile ut etter stress eller ekstra travle dager.

Pruttilutt: takk for tips ang vann-app. Jeg har ikke fått tak i den samme som deg, har iPhone. Men har funnet en jeg kan legge til antall ml, og valgfri minutter mellom hver gang den sier ifra til meg. Må bare huske på å skru av varslingen før jeg legger meg. Morsomt! Nå får jeg i meg rundt 3 liter om dagen

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:49   #565
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Foksy: Du er student og alenemor også ja. Hva studerer du? Regner med 1 år da siden vi har like lange ferier
Hvordan ble du forresten "bedre" fra ME?

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:55   #566
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.


Pruttilutt: takk for tips ang vann-app. Jeg har ikke fått tak i den samme som deg, har iPhone. Men har funnet en jeg kan legge til antall ml, og valgfri minutter mellom hver gang den sier ifra til meg. Må bare huske på å skru av varslingen før jeg legger meg. Morsomt! Nå får jeg i meg rundt 3 liter om dagen

Jeg har android-telefon, men det fins egen app for iPhone. Husker ikke hva den heter i farta, men hvis du søker etter den, så kommer den opp

Og ang. avføring. Det fine er at kroppen nå benytter seg at det meste vi pakker i den. Altså at det blir mindre rester igjen etter at tynntarmen har tatt opp næringsstoffene, og tykktarmen tar opp vann og salter. Naturligvis blir det litt igjen, men når det er så lite for hver dag, kan kroppen bare holde på det til det blir nok til å "lage" avføring av det.
Dette kan sette tarmen og peristaltikken (muskelbevegelsene i tarmen) ut av spill, og vi må gjerne framprovosere avføringen. Jeg spiser mye fløte/smørgrøt - gud skal vite det setter fart på magen på en ikke-diaretisk måte, men en sunn og fortreffelig, etterlengtet avføring. Okei, nå går det veldig i detalj her. Vi tåler det?

Farge og konsistens er også et spørsmål som dukker opp etter hvert. Det er helt normalt at fargen endrer seg til både lysere og mørkere. Og den kan bli både hardere (hvis du ikke er flink med vanninntaket) og mykere (hvis du spiser rett og drikker rett). Vært fortsatt obs. på at synlig blod og slim skal alltid meldes til lege for videre undersøkelse.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:56   #567
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av SFA, her.

Hvordan ble du forresten "bedre" fra ME?

Håper det er greit at jeg blander meg inn litt her..?

Jeg har også hatt/har ME, og blitt tilnærmet frisk. Desverre er det sånn for ME-pasienter at en ting som fungerer for èn ikke fungerer eller forverrer for en annen. For meg ble kosthold medisinen som gjorde meg frisk.Jeg gikk til en privat lege med ME som spesialfelt, og fikk utrolig mye støtte og hjelp fra henne. Det viste seg at jeg var intolerant for en lang rekke matvarer blandt annet. Bygget opp kroppen igjen med riktig kost og ekstreme mengder kosttilskudd. Nå føler jeg meg frisk, men kan også få små tilbakeslag i perioder med mye stress...

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 09:58   #568
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Takk for svaret !

Fint å få en så detaljert beskrivelse for hva som skjer i kroppen. Veldig logisk egentlig. Da skal jeg bare slappe av med at jeg ikke må på do lenger hver dag og at konsistensen er mye mykere enn before

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:06   #569
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Håper det er greit at jeg blander meg inn litt her..?

Jeg har også hatt/har ME, og blitt tilnærmet frisk. Desverre er det sånn for ME-pasienter at en ting som fungerer for èn ikke fungerer eller forverrer for en annen. For meg ble kosthold medisinen som gjorde meg frisk.Jeg gikk til en privat lege med ME som spesialfelt, og fikk utrolig mye støtte og hjelp fra henne. Det viste seg at jeg var intolerant for en lang rekke matvarer blandt annet. Bygget opp kroppen igjen med riktig kost og ekstreme mengder kosttilskudd. Nå føler jeg meg frisk, men kan også få små tilbakeslag i perioder med mye stress...

Ok, takk for svaret. Bare glad for at du blander deg jeg! Venninden min har ME og er alene med 3 barn. Hun er på stadiet hvor hun helst burde sove seg til energi nå i noen mnd. Men det får hun jo ikke gjort, så hun er vel på vei til en smell.
Var det lchf du brukte? Du må gjerne prikke meg navnet på den legen om du har lyst

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:07   #570
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Håper det er greit at jeg blander meg inn litt her..?

Jeg har også hatt/har ME, og blitt tilnærmet frisk. Desverre er det sånn for ME-pasienter at en ting som fungerer for èn ikke fungerer eller forverrer for en annen. For meg ble kosthold medisinen som gjorde meg frisk.Jeg gikk til en privat lege med ME som spesialfelt, og fikk utrolig mye støtte og hjelp fra henne. Det viste seg at jeg var intolerant for en lang rekke matvarer blandt annet. Bygget opp kroppen igjen med riktig kost og ekstreme mengder kosttilskudd. Nå føler jeg meg frisk, men kan også få små tilbakeslag i perioder med mye stress...

Bland i vei
Jeg ble bedre av papain, medisin utvinnet av papayarot. Jeg tok en blodprøve i Göteborg (kan tas i Lillestrøm nå) og fikk se med egne øyne at blodlegemene hadde hopet seg opp og lå sammenklistret i stedet for å sveve fritt. Blodet fikk hverken tatt til seg nok oksygen og næringsstoffer, eller fordelt det ut over kroppen som det skulle. Fikk samtidig tett oppfølging helhetlig, med lett trening og gåturer sammen med fysioterapeut og tankefeltsterapi. Er nok mye stress og påkjenninger fra ung alder som har utløst dette. Merker jeg blir mer sliten under pms, og at jeg må slappe av mer enn andre etter eksamener eller andre slitsomme ting. Men bortsett fra det går det over all forventning
Føler meg enda bedre nå som jeg har kuttet mel, sukker og alt det der også...hvitt mel bør jeg nok holde meg unna resten av livet.

Jeg studerer Administrasjon og Ledelse, ferdig med 1. året nå, to år igjen

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:07   #571
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av SFA, her.

Takk for svaret !

Fint å få en så detaljert beskrivelse for hva som skjer i kroppen. Veldig logisk egentlig. Da skal jeg bare slappe av med at jeg ikke må på do lenger hver dag og at konsistensen er mye mykere enn before

God knall - det vil rette seg litt med tiden. Men for all del, husk vannet, ellers kan det bli...ja...smertefullt. Fettet er tatt opp i kroppen og naturlig "glidemiddel" er fraværende. VANN VANN VANN!

Fra å være hver dag på do (høykarbo - mye avfall) går jeg nå 3-4 ganger i uken.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:12   #572
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg har android-telefon, men det fins egen app for iPhone. Husker ikke hva den heter i farta, men hvis du søker etter den, så kommer den opp

Jeg har også iPhone, og på første søk fikk jeg også opp tilgang til fontenene i Roma . Jeg fant etterhvert en fin en som heter 'Waterlogged' Man kan forøvrig endre innstillinger slik at man slipper å våkne om natta av en påminnelse

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:15   #573
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Jeg har også iPhone, og på første søk fikk jeg også opp tilgang til fontenene i Roma . Jeg fant etterhvert en fin en som heter 'Waterlogged' Man kan forøvrig endre innstillinger slik at man slipper å våkne om natta av en påminnelse

Haha! Min har jeg stilt inn til å minne meg mellom 08-22 hver dag. Er en liten morgenfugl i helgene også
Ligger litt tidligere i tråden om hva den heter til iPhone - vet ikke helt sikkert om den heter Waterlogged den vi har snakket om tidligere? Men all vannloggingpåminnelsesapplikasjoner (pust) er kjekt å ha. Selv om jeg har slått min av for den maste så sinnsykt!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:21   #574
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Litt skuffende at min ikke har den applausen ved fullført mengde vann jeg får 'bare' en gratulasjon om at jeg er suksessfull og at jeg må fortelle det til verden

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:23   #575
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Den jeg lastet ned heter Hydrate yourself. Kan stille inn hvor ofte den skal mase, og jeg husker på å skru den av om kvelden, så jeg er fornøyd

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no