Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Proteinpulver

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-08, 23:12   #1
Søster
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Alder: 47
Innlegg: 145
Søster er ny på veien

Proteinpulver

Kjøpte en boks med nøytralt proteinpulver i går, egentlig litt impulskjøp. Men er det ok å bruke det på ketolysekuren? Og noen som kan fortelle meg litt om hva jeg kan bruke det til? Jeg er helt uerfaren når det gjelder proteinpulver Håper ingen vrir seg i stolen nå over spørsmålet mitt

Søster er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på ketolyse :-) Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:25   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinpulver

Det kan brukes i bakst om ikke annet.
Nå vet jeg jo ikke hvilen type pulver du har kjøpt, men jeg regner med at du har sjekket karboinnholdet og at det er lavt.
Hvis det er proteinpulver som man skal lage drikke av (med smak), så er det vel ikke så lurt å erstatte så mange måltider med pulver.
Ketolyse/lavkarbo er jo ikke bare en slankekur, men en omlegging av kostholdet, og man kan vel ikke drikke proteinshake resten av livet heller

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 00:41   #3
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Proteinpulver

Denne artikkelen om morgentrening hadde jeg stor glede av å lese. Kenn Hallstensen har skrevet. Han kan mye om trening og lavkarbokosthold.

Det er flere måter å trene på om morgenen. Du kan ta en spasertur, sykkel- eller joggetur på 30-60 minutter. I starten kan det være vanskelig å gjennomføre en så lang økt, men husk å begynne i det små og i ditt eget tempo. Før du starter, bør du drikke 3-5 dl vann for å kompensere for væsketap fra pust, svette og urin i løpet av natta. Dette må erstattes, blant annet for å opprettholde best mulig fettforbrenning. Forbrenningstreningen bør gjøres før frokost. Det er lurt å innta et lite måltid med kun proteiner og fett og vente i 20-30 minutter før treningsturen. Det beste og enkleste er å lage en proteindrikk bestående av 20-30 gram proteinpulver sammen med 1 spiseskje olivenolje og/eller kokosolje.

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor viktig er proteinpulver? Gobolla Trening 6 31-05-09 22:53
2 spm ang Atkins og 1 ang proteinpulver Belseblubb Atkins kosthold 5 30-04-08 13:41
Proteinpulver eller lignende ... cilemora Dr Lindbergs 13 16-11-07 14:16
Hvorfor bruke proteinpulver? mofe Kosttilskudd 93 09-08-07 17:04
Proteinpulver rsy Kosttilskudd 16 14-04-05 14:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no