Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det mulig?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-08, 16:58   #1
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Er det mulig?

Har holdt på i 3/4 år nå. Vekta veksler mellom 100-107, mest det siste. Starta på Ketolysekuren, men gikk over til Skaldemann. Har bra utslag på stixen. Og ligger GARANTERT under 20 gr carber på dag. Men kiloene sitter like godt.Og bøtter på med vann.
Er det mulig å spise FOR LITE ? slik at kroppen tror det er dårlige tider, og går på sparebluss.
Spiser stort sett 2 måltider pr dag ,frokost og middag. Er ikke sulten egentlig til middag, kunne sikkert ha gått til neste dag.
Frokost 200- 300 gr bacon og to egg, middag litt fortskjellig. Men sånn ca 3-400 gr av et eller annet med masse fett.

Ha en strålende sommer
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 17:41   #2
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Er det mulig????

hmm..rart. Men hva spiser du elelrs da? kan du heller spise flere mindre måltid så ikke kroppen tror den er på sparebluss? Spiser du ikke noe grønt? Jeg hadde blitt lei ja..Hva med å legge opp noe mere karber en periode i form av grønt?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 18:31   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig????

Ja, kan være lurt å teste litt mer grønnsakskarber en periode

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 08:11   #4
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Er det mulig?

Det halve året jeg gikk på Ketolysekuren så var jeg nøye med å spise grønnsaker. Følte meg som en mellomting mellom ulv og sau.
Kan det være så enkelt at vi alle er forskjellige ?
Selv på hard fett-kur (Skaldemann) så kommer ikke blodsukkret under 6,3.
Betyr det at levra mi lager sukker av protein, litt vel effektivt.
Skal bli spennende de neste 11 dager, da skal jeg bo i telt på Vestfossen. Lage all maten på en liten spritkoker.
Ha en strålende dag
Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 10:20   #5
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det mulig?

Hvorfor ikke spiser mindre måltider oftere??

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 11:39   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er det mulig?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Kan det være så enkelt at vi alle er forskjellige ?

Ja, faktisk
Det kan hende det hjelper å spise mer variert, men et stort poeng er jo at man skal være BEHAGELIG mett ved hvert måltid, og ikke spise når man egentlig ikke er sulten (selv om man i blant må kjenne godt etter), og om du ikke er sulten nok til å spise lunsj eller kveldsmat, så faller det jo liksom på sin egen urimelighet.
Får du nok mosjon? Det kan hende at du spiser for mye protein, har du gjort noe regnskap på hvor mye proteiner du får i deg?
Hvor mye har du gått ned til sammen, og når stoppet det opp?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva synes du om lavkarbo? Manina Lavkarbo generelt 27 03-03-10 16:53
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no