Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-13, 20:50   #18851
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Altså, Trinny og Susannah kommer sånn tilfeldig ruslende nedover en gate, prater litt om ditt og datt, og finner tilfeldigvis en jente som sitter på en benk, eller står i en butikk. Og så snakker de plutselig sammen som nære og gamle venner, om hvor vanskelig livet er, mobbing og alvorlige sykdommer ..... og så blir de med i programmet.

da begynner jeg å lure. For møter de faktisk tilfeldigvis så mange håpløse og interessante og villige folk, bare ved å vandre ned den gaten, og begynne å prate med noen ??

Eller er dette arrangert på forhånd. Sånn: Nå sitter du der og ser opptatt ut, og så kommer vi, og så prater vi litt, og så sier du ja til å få motehjelp, og så kommer det på tv. ??

Jeg hadde vel rygget baklengs tror jeg, for å komme bort fra kamera, og hadde jeg turt å snakke med dem, så hadde jeg ikke nevnt ordet mobbing, vanskelig oppvekst osv osv. For hvorfor skal hele landet vite slike ting da ?

Så, er det noen som vet om dette er tilfeldige møter, eller er det faktisk bare et forsøk på å få det til å se naturlig ut?

Synes programmet er veldig gøy, og liker å se på, men har liksom hengt meg litt opp i dette med de tilfeldige møtene hehe.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 21-02-13, 20:55   #18852
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Altså, Trinny og Susannah kommer sånn tilfeldig ruslende nedover en gate, prater litt om ditt og datt, og finner tilfeldigvis en jente som sitter på en benk, eller står i en butikk. Og så snakker de plutselig sammen som nære og gamle venner, om hvor vanskelig livet er, mobbing og alvorlige sykdommer ..... og så blir de med i programmet.

da begynner jeg å lure. For møter de faktisk tilfeldigvis så mange håpløse og interessante og villige folk, bare ved å vandre ned den gaten, og begynne å prate med noen ??

Eller er dette arrangert på forhånd. Sånn: Nå sitter du der og ser opptatt ut, og så kommer vi, og så prater vi litt, og så sier du ja til å få motehjelp, og så kommer det på tv. ??

Jeg hadde vel rygget baklengs tror jeg, for å komme bort fra kamera, og hadde jeg turt å snakke med dem, så hadde jeg ikke nevnt ordet mobbing, vanskelig oppvekst osv osv. For hvorfor skal hele landet vite slike ting da ?

Så, er det noen som vet om dette er tilfeldige møter, eller er det faktisk bare et forsøk på å få det til å se naturlig ut?

Synes programmet er veldig gøy, og liker å se på, men har liksom hengt meg litt opp i dette med de tilfeldige møtene hehe.

Vil tru dei annonserer på dei aktuelle plassane på forhånd om folk er interesserte.
So plukkar dei ut kandidata av dei 'påmeldte'

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥
Gammel 21-02-13, 20:55   #18853
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Så, er det noen som vet om dette er tilfeldige møter, eller er det faktisk bare et forsøk på å få det til å se naturlig ut?

Synes programmet er veldig gøy, og liker å se på, men har liksom hengt meg litt opp i dette med de tilfeldige møtene hehe.

Man må jo melde seg på og det er selvfølgelig regissert det der.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 21-02-13, 21:02   #18854
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Altså, Trinny og Susannah kommer sånn tilfeldig ruslende nedover en gate, prater litt om ditt og datt, og finner tilfeldigvis en jente som sitter på en benk, eller står i en butikk. Og så snakker de plutselig sammen som nære og gamle venner, om hvor vanskelig livet er, mobbing og alvorlige sykdommer ..... og så blir de med i programmet.

da begynner jeg å lure. For møter de faktisk tilfeldigvis så mange håpløse og interessante og villige folk, bare ved å vandre ned den gaten, og begynne å prate med noen ??

Eller er dette arrangert på forhånd. Sånn: Nå sitter du der og ser opptatt ut, og så kommer vi, og så prater vi litt, og så sier du ja til å få motehjelp, og så kommer det på tv. ??

Jeg hadde vel rygget baklengs tror jeg, for å komme bort fra kamera, og hadde jeg turt å snakke med dem, så hadde jeg ikke nevnt ordet mobbing, vanskelig oppvekst osv osv. For hvorfor skal hele landet vite slike ting da ?

Så, er det noen som vet om dette er tilfeldige møter, eller er det faktisk bare et forsøk på å få det til å se naturlig ut?

Synes programmet er veldig gøy, og liker å se på, men har liksom hengt meg litt opp i dette med de tilfeldige møtene hehe.

Siden de søker etter deltagere til neste sesong i reklamepausene går jeg ut fra det er folk som har søkt...

I tillegg var det jo denne saken om de som følte seg lurt til å se mest mulig jævlig ut og ikke gå til frisøren på månedsvis osv når de skulle filmes.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-02-13, 21:09   #18855
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Siden de søker etter deltagere til neste sesong i reklamepausene går jeg ut fra det er folk som har søkt...

I tillegg var det jo denne saken om de som følte seg lurt til å se mest mulig jævlig ut og ikke gå til frisøren på månedsvis osv når de skulle filmes.

oi det har jeg ikke fått md meg !

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 21-02-13, 21:33   #18856
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Her i byen har apotek1 - vet ikke hvor bra de er. (Så reklamen fra vinduet på jobben. )

Jeg syns de er veldig bra. De er ikke så stive i gummien som andre jeg har prøvd og enkle å smette på.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 21-02-13, 22:14   #18857
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg syns de er veldig bra. De er ikke så stive i gummien som andre jeg har prøvd og enkle å smette på.

Og der tenkte jeg koffert ja ......... må jo være kondomer du mener ? hehe

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 21-02-13, 22:50   #18858
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har sett meg ut desse broddene: http://www.enklereliv.no/nordic-grip-ekstrem.html
De er fantastiske! Men må ta buss utav sentrum osv for å kjøpe de, så skal ha en runde på apotek og diverse steder i sentrum før jeg eventuelt reiser ut på nærmeste enklere liv butikk. Takker for tips! Er til jogging i by og i fjell jeg skal ha de.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 22-02-13, 09:15   #18859
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Har sett meg ut desse broddene: http://www.enklereliv.no/nordic-grip-ekstrem.html
De er fantastiske! Men må ta buss utav sentrum osv for å kjøpe de, så skal ha en runde på apotek og diverse steder i sentrum før jeg eventuelt reiser ut på nærmeste enklere liv butikk. Takker for tips! Er til jogging i by og i fjell jeg skal ha de.

Du kan jo bestille dem på nettbutikken til Enklere liv?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 22-02-13, 11:45   #18860
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Du kan jo bestille dem på nettbutikken til Enklere liv?

Må ha de til i morgen, så tar heller turen

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 24-02-13, 16:23   #18861
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg var på min første trening på torsdag. Torsdags ettermiddag ble jeg dårlig; vondt i hodet og brystet. Fredag var det så vidt jeg klarte gå på jobb. Lørdag lå jeg fullstendig utslått og i dag sliter jeg fremdeles med et veldig trykk i hodet.

Trykket i hodet blir bedre når jeg ligger.

Jeg har hatt slik vondt før og har derfor tatt både mr av hodet og spinalpunksjon for å sjekke trykket i hodet. Jeg påstår at jeg ble slik grunnet treninga som lå på ca 85% av makspuls.

Spørsmålet er da; hvor lenge varer dette?? Jeg orker ikke tanken på å trene hvis jeg skal bli sengeliggende etter hver trening?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 24-02-13, 16:32   #18862
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg var på min første trening på torsdag. Torsdags ettermiddag ble jeg dårlig; vondt i hodet og brystet. Fredag var det så vidt jeg klarte gå på jobb. Lørdag lå jeg fullstendig utslått og i dag sliter jeg fremdeles med et veldig trykk i hodet.

Trykket i hodet blir bedre når jeg ligger.

Jeg har hatt slik vondt før og har derfor tatt både mr av hodet og spinalpunksjon for å sjekke trykket i hodet. Jeg påstår at jeg ble slik grunnet treninga som lå på ca 85% av makspuls.

Spørsmålet er da; hvor lenge varer dette?? Jeg orker ikke tanken på å trene hvis jeg skal bli sengeliggende etter hver trening?

Har du fibromyalgi? Det har jeg, og den har fått skylda for at jeg avogtil reagerer sånn på uvant aktivitet.

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit
Gammel 24-02-13, 16:58   #18863
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet om det finnes en stormote-butikk i Tallinn?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 24-02-13, 20:24   #18864
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sambo svetter MYE, særlig på nettene. Sover alltid med ett til to håndklær på puta og bruker sommerdyne hele året. Jeg mener at dette ikke er helt normalt, og burde sjekkes? Hva kan det være?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-13, 20:41   #18865
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo svetter MYE, særlig på nettene. Sover alltid med ett til to håndklær på puta og bruker sommerdyne hele året. Jeg mener at dette ikke er helt normalt, og burde sjekkes? Hva kan det være?

Vil gjerne vite når du finner svar! Minstepoden er likedan. Fra han var bitteliten har han svettet mye. Desto værre har det blitt nå i puberten. Jeg husker at jeg skjemtes da jeg leverte ham i barnehagen. Ikke bare det at han svettet mye, men det var en stram svettelukt. Helt fra han var nyfødt har det vært slik.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 24-02-13, 21:56   #18866
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo svetter MYE, særlig på nettene. Sover alltid med ett til to håndklær på puta og bruker sommerdyne hele året. Jeg mener at dette ikke er helt normalt, og burde sjekkes? Hva kan det være?

Jeg har en venninne som hadde en guttunge som var sånn, han hadde diabetes 1 viste det seg...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 24-02-13, 22:21   #18867
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan også være et symptom på høyt stoffskifte. (Ikke diagnostiserende alene.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 24-02-13, 22:31   #18868
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Kan også være et symptom på høyt stoffskifte. (Ikke diagnostiserende alene.)

Men det kommer vel ofte med vekttap, det sliter han ikke akkurat med for å si det sånn...

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 25-02-13 kl 19:03.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-02-13, 22:35   #18869
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo svetter MYE, særlig på nettene. Sover alltid med ett til to håndklær på puta og bruker sommerdyne hele året. Jeg mener at dette ikke er helt normalt, og burde sjekkes? Hva kan det være?

Kan vel være alt fra evt kroppsstørrelse, medisiner eller kanskje han bare er sånn?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 25-02-13, 07:37   #18870
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det kommer vel ofte med vekttap, det sliter han ikke akkurat med for pris det sånn...

Ofte, men ikke uten unntak. Jeg hadde lavt stoffskifte med diaré - det er også atypisk.

Men han bør absolutt ha mer enn ett symptom, ja.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 25-02-13, 07:49   #18871
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Sambo svetter MYE, særlig på nettene. Sover alltid med ett til to håndklær på puta og bruker sommerdyne hele året. Jeg mener at dette ikke er helt normalt, og burde sjekkes? Hva kan det være?

Det kan være så enkelt (og så vankelig) som stress. Jeg har alltid svettet mye men de siste årene har det bare blitt verre og verre. Legen kunne ikke finne noe spesielt på prøver (stoffskifte, blodtrykk, mineralbalanse, borrelia, hormonspeil osv osv), men kiropraktoren foreslo at jeg skulle prøve akupunktur og det hjalp. Fra å våkne som en våt bylt (måtte skifte på senga flere ganger i uka), til å bare være litt klam på stressa netter er helt fantastisk. Jeg merker også at jeg langt i fra er så svett etter en høyintensitets spinnigtime som jeg var før. Jeg måtte også ta med klesskift bare for å gå på shopping en lørdag

Har som sagt ikke funnet noe direkte fysisk på meg, men min kropp har vært i total overdrive og stressa i mange år, selv om jeg egentlig ikke følte det sånn i hodet. Problemet ble bare værre og værre, men akupunktur over tid har gitt helt fantastiske resultater. Men selvfølgelig bør det ta noen prøver hos lege, som f.eks det som går på hormonell ubalanse.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 25-02-13 kl 07:55.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 25-02-13, 19:15   #18872
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt arnicaolje, og om det er dyrt? (Tror det heter solblom på norsk.)

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-02-13, 19:16   #18873
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt arnicaolje, og om det er dyrt? (Tror det heter solblom på norsk.)

Jeg jobbet flere år i en sunkost butikk, å vi solgte det der, under navnet arnica, så jeg ville gått innom en helsekostbutikk

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 25-02-13, 19:17   #18874
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Jeg jobbet flere år i en sunkost butikk, å vi solgte det der, under navnet arnica, så jeg ville gått innom en helsekostbutikk

Takker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 25-02-13, 19:48   #18875
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når man har gått i barnehagen ett år, og vil fortsette samme sted, må man likevel søke på opptaket?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no