Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Pasta fra Lavkarbohuset?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-12, 09:04   #1
lavkarbogirl
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 5
lavkarbogirl er på en erverdig vei

Pasta fra Lavkarbohuset?

var ikke sikker på hvor jeg skulle legge ut dette spørsmålet så om det er feil så må dere bare flytte det til riktig sted.

Jeg lurte på om noen har prøvd disse

http://www.lavkarbohuset.no/produkt/...illi-alla-lara

http://www.lavkarbohuset.no/produkt/...a/pasta-la-eva

jeg har veldig lyst til å prøve en av de men vet ikke hvem som er best eller hvordan de smaker, pasta-la-eva har fått mye positiv tilbakemelding under produktanmeldelse, den andre står det ikke noe på, er det noen her som har prøvd?

lavkarbogirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 09:10   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: pasta fra lavkarbo huset

Dersom du scroller heeeeelt nederst på siden her, finner du flere tråder om temaet! Kanskje finner du svar der?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 09:58   #3
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Pasta fra lavkarbo huset?

Jeg har forsøkt den siste der, den ala Eva. IKKE god! Etter min smak i alle fall. Helt feil konsistens. Da takker jeg meg heller til squash-spagetti!

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 17:35   #4
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Pasta fra Lavkarbohuset?

Eg har også prøvd a la Eva - grøss

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 18:31   #5
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Pasta fra Lavkarbohuset?

Jeg synes Atkins pastaen er god. Og ganske billig på iherb

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 18:35   #6
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Pasta fra Lavkarbohuset?

Lag den sjøl. Kom over denne oppskrifta i går, og anbefaler den på det varmeste
Laga lasagne med sånne plater, og eg kunne ikkje kjenne forskjell. Og i dag var den like god oppigjenvarma.
Veldig enkel å lage, og lite rot

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 14-01-12, 15:15   #7
lavkarbogirl
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 5
lavkarbogirl er på en erverdig vei

Sv: Pasta fra Lavkarbohuset?

takk for alle tips og takk for linken til hjemmelaget pasta

lavkarbogirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbohuset på Hjem & Hobby-messen jvsandem Lavkarbo generelt 10 19-11-12 15:15
Lavkarbohuset.no M.L.E Lavkarbo generelt 15 26-10-11 18:03
Mailkorrespondanse med lavkarbohuset.no plastbox Generell diskusjon 0 10-09-11 14:12
Brød fra lavkarbohuset Cherry Bakst 42 03-09-11 13:34
Pizzabunn fra Lavkarbohuset - anbefales! Jabba Middag 75 19-08-11 21:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no