Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
08-05-11, 22:03 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 36
|
Spisdegslank.noEr det noen som har erfaringer fra denne siden? |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
08-05-11, 23:09 | #2 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
|
Sv: Spisdegslank.noHeisann. Jeg har også bestilt en 14 dagers meny derfra og er ferdig med første uka i morgen, gikk iallefall ned litt vann rimelig fort. Var i festlig lag igår, men spiste kun lavkarbo så spent på å se hvor mye det ødelegger å drikke litt. Jeg synes maten er veldig god og det er enkelt men bør nok ikke være kresen, kan minne litt om flymat noen ganger. Brødene er veldig gode, men husk tynne skiver og ikke emballasje på brødet. Det står mye om håndtering av maten på spisdegslank.no skal også ned over 30 kg forresten og synes dette er en veldig grei tilvenning ønsker deg masse lykke til
09-05-11, 11:21 | #3 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2011
|
Sv: Spisdegslank.noHei! Jeg har gått på ren spisdegslank-diett tidligere, og jeg kjøper fortsatt en del produkter derifra som jeg bruker i mitt LCHF-kosthold. Jeg likte dietten godt, men det er litt lite mat, så jeg ble for sulten. Et kosthold med mer kcalorier fra fett passer meg bedre, jeg slipper være sulten og går enda mer ned i vekt Men har en del erfaring og bruker en del av det enda (mest til kos: pizzaen og vaflene/brownies/syltetøy) Ellers syns jeg det er litt mye søtningsstoffer etc. i middagene og like lett å lage selv (og mye bedre). Men som en måte å komme over på nytt kosthold og for å slippe å måle/regne så mye selv etc. er det kjempeflott syns jeg. Men jeg ville supplert med litt fett, an halv avokado til laksen f.eks. |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF |
09-05-11, 19:23 | #4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 36
|
Sv: Spisdegslank.noHar nettopp spist min første middag og er forøvrig KJEMPE fornøyd!
09-05-11, 19:37 | #5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Spisdegslank.noHar bare godt og si om spisdegslank - det er ganske gode måltid til å være ferdigproduserte og frosne! Spiste maten deres i tilsammen 6 uker |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
Emneord |
pcos |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Til salgs fra spisdegslank.no | UCAT | Andre dietter | 3 | 01-04-13 22:51 |
Spisdegslank.no | siri0109 | Andre dietter | 4 | 21-07-10 22:37 |
Mat fra spisdegslank.no? | Ladybug | Andre dietter | 5 | 05-09-09 23:54 |