Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fettfjerning med ultralyd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-12-05, 12:17   #1
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Fettfjerning med ultralyd

Nå kommer det vist en slags fettfjerningsbehandling med ultralyd... det skal være smertefritt, og en behandling varer 1-2 timer. Da skal man ha fått fjernet opp til en halv lliter fett, og det skal være mulig å gå ned en buksestørrelse på en slik behandling

Opprinnelig lagt inn av Shape-up januarnr 06

"fettcellene som lydbølgene bryter ned oppløses og absorberes av hvite blodceller og forbrennes derretter av kroppen. Effekten er permanent"

det er vistnok elipseklinikken i oslo, stavanger, Bergen og Trondheim som tilbyr dette, til en introduksjonspris av kr 5500 for en behandling.

Jeg har litt vanskelig for å tro dette... høres liksom for godt ut til å være sant...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 13:41   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fettfjerning med ultralyd

det hadde vært noe, ja! men oi, så dyrt! man kan jo gå ned mer enn en buksestr om man bruker pengene på riktig mat og trening

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 13:51   #3
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Fettfjerning med ultralyd

ja ikke sant... men det er sikkert slik med dette som med andre "lettvinte løsninger"¨på dette området... dersom man ikke lærer seg å spise riktig kommer sikkert bare fettet tilbake... Og i allefall jeg måtte sikkert ha hatt en del behandlinger, så det hadde sikkert kostet like mye som et hus

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 13:53   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Fettfjerning med ultralyd

ja, ikke sant, så lenge man går opp i vekt, så vil man jo gå opp igjen etter en bahandling

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 13:57   #5
AnnaV
Medlem
 
AnnaV sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 397
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Fettfjerning med ultralyd

Da jeg først la om livet mitt i August i fjor prøvde jeg noe som het shape massage - det funka som bare fy. 700 kr x 10 gjorde at det ble dyrt, men jeg fikk av 10 cm rundt midjen, og hele den positive sirkelen gjorde at jeg i dag er at halt annet menneske..... Noen andre som har prøvd det?

__________________




"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-12-05, 16:48   #6
des65
Seniormedlem
 
des65 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Langt nord
Alder: 58
Innlegg: 601
des65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snilldes65 er virkelig snill

Sv: Fettfjerning med ultralyd

Mener det stod en plass at det er for de med litt for mye her og der som de ikke klarte trimme bort, ikke for oss med alt for mye.

__________________
Hilsen des65

1.delmål (under 100) nådd: 20.10.05
2.delmål (under 90) nådd: 23.01.06

3.delmål (under 80) nådd: Skal nåes før 1.juni 2006!!
des65 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg tror jeg... Svar med sitat
Gammel 29-12-05, 02:33   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Fettfjerning med ultralyd

Jojo, litt for mye her og litt for mye der... Hvis man vil spandere penger på lettvintløsninger, kan man jo gjøre det, men man har ingen garanti for at det ikke kommer tilbake... Faktisk vil jeg tro at man er garantert at det KOMMER tilbake. Det beste er fremdeles å legge om kostholdet slik at det går av og blir av.

Heia lavkarbo.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 11:59   #8
Nyfigur
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 1
Nyfigur er på en erverdig vei

Sv: Fettfjerning med ultralyd

Det finnes etterhvert så mange forskjellige ultralydsystemer for fettfjerning at det er vanskelig å svare helt generelt. Men mange av disse maskinene jobber 30mm ned i kroppen, slik at de ikke kan brukes på tynne personer eller områder som hals/hake. En av de nyeste maskinene på markedet (Cavi-Lipo) jobber kun 15mm i dybden med fokussonden og enda mindre med liposonden. Dette gjør den perfekt til slike tilfeller. I tillegg regnes den som den mest effektive maskinen på markedet pr idag fordi ultralydbølgene går i kryss, noe som skaper interferens og forsterker effekten.

Selvom man trener og er flink med kosten, er det ikke alltid man blir kvitt fettet på akkurat de områdene som plager en. Eksempel på problemområder kan være mage, midje, underarmer eller hake og hals. Mange kan slanke seg ned i en nærmest usunn kroppsvekt uten å bli kvitt fettet på akkurat deområdene som sjenerer en.

Det er dessuten viktig å skille mellom apparater som kun jevner ut og strammer opp huden og maskiner som permanent ødelegger fettcellene. Disse fettcellene kommer IKKE tilbake, og man vil ha vanskeligere for å legge på seg igjen på samme sted senere siden kroppen nå har færre fettceller på dette området. Er man uforsiktig med kosten og lever med et kalorioverskudd vil man selvfølgelig legge på seg igjen andre steder. Se gjerne vår nettside www.nyfigur.no for mer informasjon.

Fettsmelting med ultralyd har vært brukt som hjelpemiddel ved fettsuging ved Nobel Clinic Norge siden 1992, men maskinene har etterhvert blitt mer og mer effektive slik at de også fungerer ved utvendig bruk. I slike tilfeller skilles fettet ut ved hjelp av lymfesystemet og vanlig forbrenning, slik at et lavkarbo anbefales hvis man ønsker tilsvarende vektreduksjon og ikke bare figurforming.

(Til slutt: beklager at jeg svarte på en gammel tråd, men det klør sånn i fingrene når jeg føler at enmet fortsatt står ubesvart )

Nyfigur er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-11, 13:10   #9
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Fettfjerning med ultralyd

Opprinnelig lagt inn av Nyfigur, her.

(Til slutt: beklager at jeg svarte på en gammel tråd, men det klør sånn i fingrene når jeg føler at enmet fortsatt står ubesvart )

Syns du skrev et informativt og greit innlegg. Jeg vurderer å benytte meg av dette når jeg er ferdig slanket...

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
Må jeg kjøpe boka / Spørsmål om induksjon Nille Induksjonen 6 16-01-05 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no