Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-11, 21:52   #8501
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forskjell på visa og visa electron, anyone?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 27-06-11, 21:56   #8502
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Forskjell på visa og visa electron, anyone?

Min sønn på 17 år har visa electron. Det gis til de under 18år og kan feks ikke brukes som kredittkort på nettet!
Gjett om han gleder seg til å bli 18 og kunne kjøpe spill etc på nett uten å være avhengig av meg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-06-11, 22:03   #8503
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Min sønn på 17 år har visa electron. Det gis til de under 18år og kan feks ikke brukes som kredittkort på nettet!
Gjett om han gleder seg til å bli 18 og kunne kjøpe spill etc på nett uten å være avhengig av meg!

Jojo, men jeg er 26 år og har visa electron :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 27-06-11, 22:25   #8504
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Merkelig. Mine 4 håpefulle fikk automatisk bytta sitt Visa electron ut med ekte Visa da de passerte 18

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-06-11, 22:55   #8505
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når jeg fylte 18 så gikk jeg i banken og sa at jeg ville ha visa. Mulig du også må møte opp..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 27-06-11, 23:18   #8506
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Når jeg fylte 18 så gikk jeg i banken og sa at jeg ville ha visa. Mulig du også må møte opp..

Muligens på tide Blir småmobba for mitt electron

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 28-06-11, 10:46   #8507
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bussen som er satt inn for flytoget, hvor stopper den på Oslo S? Eller hvor går den fra på Oslo S? På den siden med det store uteområdet eller no?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 28-06-11, 11:00   #8508
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Bussen som er satt inn for flytoget, hvor stopper den på Oslo S? Eller hvor går den fra på Oslo S? På den siden med det store uteområdet eller no?

Ring Trafikanten på tlf. 177! Er håpløst å finne ut av noe på nettsidene, syn sjeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-06-11, 11:28   #8509
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Forskjell på visa og visa electron, anyone?

Noen som vet om Visa Electron virker i Australia? Har prøvd det i Europa og USA med vekslende hell, banken klarer heller ikke gi meg et godt svar.

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 11:30   #8510
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva bør man se/gjøre i Edinburgh? Skal på ferie, woohoo, første på mange år.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 11:31   #8511
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Noen som vet om Visa Electron virker i Australia? Har prøvd det i Europa og USA med vekslende hell, banken klarer heller ikke gi meg et godt svar.

Ikke stol på electron i utlandet. Da jeg fortsatt hadde mitt, funket det i EN minibank i hele Midlands i England. I tillegg ser jeg at de ikke blir brukt av australske banker, så da er vel sjansen enda større for at de ikke virker.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 11:51   #8512
Eve
Juniormedlem
 
Eve sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
Eve er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lurer på om det er ugunstig for kroppen å gå ut og inn av ketose? Jeg skal til spania i ferien og har lyst til å spise litt frukt og drikke litt vin Da går jeg ut av ketose men kommer raskt inn igjen dagen etter. Er det bedre å spise litt ekstra karber og kutte ned på fettet ? Eller er det greit å gå ut og inn i ketosen?

__________________
Olsokutfordringen
Eve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
Gammel 28-06-11, 12:18   #8513
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

Lurer på om det er ugunstig for kroppen å gå ut og inn av ketose? Jeg skal til spania i ferien og har lyst til å spise litt frukt og drikke litt vin Da går jeg ut av ketose men kommer raskt inn igjen dagen etter. Er det bedre å spise litt ekstra karber og kutte ned på fettet ? Eller er det greit å gå ut og inn i ketosen?

Litt delte meninger om den saken! Er nok ikke så lurt med alt for mye inn og ut.
I denne tråden kan du også lese hva dr.Torkil selv sier om saken!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 28-06-11, 12:23   #8514
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Ikke stol på electron i utlandet. Da jeg fortsatt hadde mitt, funket det i EN minibank i hele Midlands i England. I tillegg ser jeg at de ikke blir brukt av australske banker, så da er vel sjansen enda større for at de ikke virker.

Takk! Har ikke fått noe vettugt svar fra banken min, lavkarbo-forumet er tingen !

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 12:28   #8515
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Takk! Har ikke fått noe vettugt svar fra banken min, lavkarbo-forumet er tingen !

Heh, banken min fortalte meg at mitt skulle fungere i UK. Nope, ikke snakk om - jeg måtte ta taxi til nabobyen hver gang jeg skulle ta ut penger.

Er nok best å skaffe seg et Visa Debit eller et kredittkort når man skal reise. Jeg har begge deler slik at jeg kan legge kreditkortet igjen i hotelsafen når jeg er ute, er aldri godt å vite hva som kan skje, og jeg liker å ha noe i bakhånd.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 12:38   #8516
Eve
Juniormedlem
 
Eve sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
Eve er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Litt delte meninger om den saken! Er nok ikke så lurt med alt for mye inn og ut.
I denne tråden kan du også lese hva dr.Torkil selv sier om saken!

Takk for bra svar. Da gjør jeg som jeg har tenkt i ferien Ser ut som om det ikke skal være noe problem så lenge jeg holder meg til lavkarbo.

__________________
Olsokutfordringen
Eve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse
Gammel 28-06-11, 14:03   #8517
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som er datakyndige her?

På hytta har naboen lagt inn bredbånd, og vi har, mot en liten sum, fått lov til å koble oss på det trådløse nettverket. Problemet er bare at dekningen er ganske dårlig, ender ofte med å stå i vinduet, i en spesiell vinkel, for å få dekning

Kan jeg kjøpe en router eller mottaker av et eller annet slag som mellomledd og installere hos oss? Hva må jeg passe på? Er ganske datakyndig selv, men har aldri gjort noe a la dette.

Lokale expert kunne ikke svare, men håper å få litt hjelp her

ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 28-06-11, 14:36   #8518
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vanligvis går det å få satt forsterkerantenne både på sender og mottaker. Det beste er nok om du kjøper en forsterkerantenne som han kan sette på sin sender... og en ruter med mottaker til deg, slik at din ruter mottar signal fra ham og sprer det vidre inne hos deg.

Du bør gå i en databutikk med spesialkompetanse for å få hjelp til å velge riktig utstyr.

Alternativet er å trekke en kabel i bakken fra ham og til deg. Og så sette opp en trådløs ruter inne hos deg.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 28-06-11, 20:52   #8519
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det ikke både rimeligere og enklere å kjøpe en ice-ruter? De har forskjelige typer, blandt annet en hvor du betaler for hver uke den brukes. Vi har en slik og er kjempefornøyd.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-06-11, 21:03   #8520
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vanligvis går det å få satt forsterkerantenne både på sender og mottaker. Det beste er nok om du kjøper en forsterkerantenne som han kan sette på sin sender... og en ruter med mottaker til deg, slik at din ruter mottar signal fra ham og sprer det vidre inne hos deg.

Du bør gå i en databutikk med spesialkompetanse for å få hjelp til å velge riktig utstyr.

Alternativet er å trekke en kabel i bakken fra ham og til deg. Og så sette opp en trådløs ruter inne hos deg.

Eksempel: http://www.signalforsterker.no/probl...t_nettverk.php Du kan ta direkte kontakt med de og høre hva du evt trenger. (Dette var bare første treff fra googling av "wi-fi forsterkerantenne"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-06-11, 21:56   #8521
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vet det er noen datakyndige her inne, og jeg har hatt en del rare meldinger på min "gamle" pc. Tok den frem i dag, for å ha den som reservepc når min " litt nyere" pc skal på overhaling. Måtte oppdatere AVG antivirus som var på den, men så dukket problemene opp.

Meldingene er som følger

Ved oppstart: Feil ved innlasting av C windows/system 32\atgaban.dll
Den angitte modulen er ikke funnet.

Og mens jeg er på nettet:

avgcmgr. exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne.

Hva betyr disse, noen som vet?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 28-06-11, 22:10   #8522
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg vet det er noen datakyndige her inne, og jeg har hatt en del rare meldinger på min "gamle" pc. Tok den frem i dag, for å ha den som reservepc når min " litt nyere" pc skal på overhaling. Måtte oppdatere AVG antivirus som var på den, men så dukket problemene opp.

Meldingene er som følger

Ved oppstart: Feil ved innlasting av C windows/system 32\atgaban.dll
Den angitte modulen er ikke funnet.

Mer om denne filen her - den er ikke tilhørende windows systemfiler, men skal være knyttet til IE. Oppdater antivirusen og kjør et skann for sikkerhets skyld.

Sitat:

Og mens jeg er på nettet:

avgcmgr. exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne.

Hva betyr disse, noen som vet?

Den siste kan tilhøre en ekskverbar fil fra avg antivirus, har du det på maskinen? Hvis problemet fortsetter - kan du avinstallere avg og installere på nytt og se om det hjelper Filen KAN også være en "skjult" dårlig fil, da noe virus/trojanere kan bruke slike navn for å gjemme seg.

En oppdatering av antivirus og en full datamaskinskann burde kanskje fikse det?

edit: så først nå at du allerede har oppdatert avg - mulig det var noe som gikk feil underveis - forsøk en avinstallering og nyinstallering

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 28-06-11, 22:16   #8523
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det slik på AAP at den summen jeg får i feriepenger av tidligere arb.giver blir trukket fra AAP-summen jeg får neste gang? Om det var forståelig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-06-11, 22:17   #8524
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det slik på AAP at den summen jeg får i feriepenger av tidligere arb.giver blir trukket fra AAP-summen jeg får neste gang? Om det var forståelig

Nei!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-06-11, 22:19   #8525
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Haha, altså, det var forståelig, men nei, feriepengene blir ikke trukket fra aap-en. De pengene tjente du inn i fjor.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no