Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-11, 10:50   #1
Etgodtliv
Nytt Medlem
 
Etgodtliv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 9
Etgodtliv er på en erverdig vei
Question

Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Hei! jeg er helt ny her inne. Tenkte å se om jeg fant en god oppskrift med laks(fiskegrateng e.l.) Er det delt opp på noe vis med disse oppskriftene? kjøttretter, fiskeretter, kyllingretter etc. Eller må jeg bare bla igjennom alle oppskriftene her og se om jeg finner en?

Takk for svar

Etgodtliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 10:54   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg?

Om du går inn på oppskriftsdelen og klikker på "middag" kan du velge "søk i dette forumet" på den 2. grønne søkelinjalinja Prøv med "fisk" så dukker det opp masse godt

Her ser du hva søket "fisk" ga... http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=6249130

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 10:59   #3
Etgodtliv
Nytt Medlem
 
Etgodtliv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 9
Etgodtliv er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Tusen takk for svar! skal forsøke å se om jeg klarer å finne ut av det

Etgodtliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 13:00   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Vil bare minne om at det finnes flere oppskrifts samletråder her på forumet og link til disse finner du i nybegynnertråden

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 17:09   #5
Mortil1
Medlem
 
Mortil1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 96
Mortil1 er på en erverdig vei

Sv: Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Ellers er LCHF-bloggen gull når det gjelder gode oppskrifter! Husker ikke akkurat nettadressen, men om du googler det kommer det nok opp som første alternativ!

__________________
Mor til 1
Min blogg


Mortil1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 17:40   #6
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Jeg liker googlesøket oppe til venstre, søker du f.eks på laks eller torsk får du mange relevante treff. Ellers er her en oversikt kostdoktorn har over noen norske lavkarboblogger, flere med mange oppskrifter. LCHFbloggen er også med der.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
laksemiddag


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Jeg trenger hjelp med å finne noen engelske ord Summer Generell diskusjon 11 26-03-06 09:31
Her kan dere finne oppskrifter til alle Atkins faser: Iset Atkins kosthold 4 30-03-04 08:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no