Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Ny mann i ketose, LCFH

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-11, 05:01   #1
Manx
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 3
Manx er på en erverdig vei

Ny mann i ketose, LCFH

I ordets rette fortsand. Jeg er en mann som sist uke Startet med LCFH, gikk rett ned i ca 20g Kh fra første dag. Var i ketose etter to døgn, og fikk det stort sett greit og bedre med kroppen en dagene før.

På ketose føles kroppen min faktisk veldig bra. Klar og fin i hodet, lett til bens og sins (musklene fungerer godt med andre ord) + et par ting.

Forsøker og ligge på 5-20-75% fordeling. Tar til og med en ekstra slurk av fløtemugga for og få tallene til og balansere best mulig for dagen.

Målet mitt er 48 kg ned, dagens BMI = 41.
5 dagen ned 3200g i vekt. sikkert ye vann, men det er faktisk deilig å ikke være hoven i føttene.


Er det flere menn som kjører LCFH her?? Synes det er så mye flickor.

God kveld.
Manx

Manx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 18-10-11, 09:05   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny mann i ketose, LCFH

Det er flere menn her inne og lavkarbo passer veldig godt for menn, så velkommen skal du være!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no