Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-11, 23:21   #9001
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og jeg hadde en oppskrift på pannekaker, som man kunne også lage vafler av..
men jeg finner ikke utskriften og finner ikke igjen oppskriften. Den var lagt ut her for leeenge siden... syns den var flott til vafler, og onsdag eller torsdag får jeg besøk av ei som er ny på lavkarbo og har lyst til å vise henne at man kan ha vafler.. p

Noen som husker?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-07-11, 23:26   #9002
GrønnPepper
Medlem
 
GrønnPepper sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 46
Innlegg: 77
GrønnPepper er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hvor lenge kan en vanlig Toro ostekake stå i kjøleskapet og være spisendes?

Jeg synes ostekake taper seg etter en dag eller to i kjøleskapet, spesiellt hvis det er bær i den.
Hvis det ikke er bær i den kan den vel til nød holde tre dager, men da begynner kjeksbunnen å bli ganske våt, og ostefyllet på toppen begynner å tørke opp.

GrønnPepper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 18-07-11, 23:30   #9003
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Og jeg hadde en oppskrift på pannekaker, som man kunne også lage vafler av..
men jeg finner ikke utskriften og finner ikke igjen oppskriften. Den var lagt ut her for leeenge siden... syns den var flott til vafler, og onsdag eller torsdag får jeg besøk av ei som er ny på lavkarbo og har lyst til å vise henne at man kan ha vafler.. p

Noen som husker?


Sikkert ikke riktig, men jeg synes denne er rågod!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-11, 23:32   #9004
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av GrønnPepper, her.

Jeg synes ostekake taper seg etter en dag eller to i kjøleskapet, spesiellt hvis det er bær i den.
Hvis det ikke er bær i den kan den vel til nød holde tre dager, men da begynner kjeksbunnen å bli ganske våt, og ostefyllet på toppen begynner å tørke opp.

Takk for svar! Ingen bær og jeg har gele på toppen. Er bare redd for å servere dårlig kake til gjester.. gjør liksom ikke noe om jeg selv får en smak av dårlig kake.

Ostefyllet tørker jo ikke opp når det er gele på toppen?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-07-11, 23:34   #9005
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Sikkert ikke riktig, men jeg synes denne er rågod!

Sikkert god den, men det var ikke den jeg tenkte på.
*må skumme hjernen for å huske noe som var i den*

Det var ikke rømme eller JBKJ i den, men jeg tror jeg brukte soya protein fra ketolyse i den? *vet ikke*

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-07-11, 23:42   #9006
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på enda en ting jeg

Når jeg prøver å åpne noen filer som jeg har lagret, får jeg kun "kinesiske" bokstaver Før jeg åpner filen ser ikonet ut som en notisbok... kan vel bare slette alle som ser slik ut, tenker jeg

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-07-11, 23:49   #9007
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg lurer på enda en ting jeg

Når jeg prøver å åpne noen filer som jeg har lagret, får jeg kun "kinesiske" bokstaver Før jeg åpner filen ser ikonet ut som en notisbok... kan vel bare slette alle som ser slik ut, tenker jeg

Er du sikker på at du bruker riktig program for å åpne disse filene? Hvilket program laget du filene med?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 18-07-11, 23:52   #9008
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Er du sikker på at du bruker riktig program for å åpne disse filene? Hvilket program laget du filene med?

Jeg har bare lagret dem jeg *blond* i en fil som heter oppskrifter, og nå når jeg klikker på dem, viser de bare tulletegn..
Jeg har nok avinnstallert det programmet, for "noen" har ryddet på min pc...

Men finnes det en måte å åpne dem på igjen?
Jeg er IKKE data geni, men kan spør sønn om hjelp, han er datageni...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 19-07-11, 00:06   #9009
kattungen
Medlem
 
kattungen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Stor-Oslo
Alder: 36
Innlegg: 367
kattungen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva slags bøker savner du i dagens bokmarked?

__________________
Min journal



kattungen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <40 g/carbs pr dag
Gammel 19-07-11, 01:52   #9010
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg har bare lagret dem jeg *blond* i en fil som heter oppskrifter, og nå når jeg klikker på dem, viser de bare tulletegn..
Jeg har nok avinnstallert det programmet, for "noen" har ryddet på min pc...

Men finnes det en måte å åpne dem på igjen?
Jeg er IKKE data geni, men kan spør sønn om hjelp, han er datageni...

Hvilket program bruker du nå til å åpne? Hva slags filendelse er det? Mistenker at du har brukt word eller noe lignende tidligere og ikke har det installert nå.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 19-07-11, 07:04   #9011
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kattungen, her.

Hva slags bøker savner du i dagens bokmarked?

Den boka eg held på å skrive.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 19-07-11, 08:12   #9012
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Jeg har bare lagret dem jeg *blond* i en fil som heter oppskrifter, og nå når jeg klikker på dem, viser de bare tulletegn..
Jeg har nok avinnstallert det programmet, for "noen" har ryddet på min pc...

Men finnes det en måte å åpne dem på igjen?
Jeg er IKKE data geni, men kan spør sønn om hjelp, han er datageni...

Høyreklikk på fila og velg egenskaper. Der finner man som regel filtype. Om du poster hvilken filtype filene har er det enklere å hjelpe - finne ut hvilket program du trenger for å åpne dem.

Er det programmet avinstallert er det bare å installere programmet på nytt for å lese filene.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 19-07-11, 08:32   #9013
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hjelpes meg
Jeg får besøk av ei "fjern" veninne, i hele 4 dager
Jeg er ikke så ruttinert som lavkarodame at jeg føler dette blir helt trygt... Hva skal jeg servere av mat disse dagene? Hun spiser ikke lavkarbo, og jeg vil jo helst være ei god vertinne
Noen som har noen tips til middag/kveldskos for 4 dager???

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag
Gammel 19-07-11, 08:58   #9014
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lavkarbomat er jo i bunn og grunn heilt vanleg mat. Berre utan det som det er mykje karbohydrat i.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 19-07-11, 09:06   #9015
idontknow
Juniormedlem
 
idontknow sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 48
idontknow er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har hatt konstant hodepine i går og i dag, noe jeg svært sjelden har. Kan dette ha med at jeg på søndag begynte på lavkarbo å gjøre? Er det vanlig?

idontknow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkrabo
Gammel 19-07-11, 09:09   #9016
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av idontknow, her.

Jeg har hatt konstant hodepine i går og i dag, noe jeg svært sjelden har. Kan dette ha med at jeg på søndag begynte på lavkarbo å gjøre? Er det vanlig?

Det er helt vanlig, og går over! Ta en paraset

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-07-11, 09:11   #9017
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan du ikke lage din vanlige mat, men servere høykarbo tilbehør for henne og fettet mest muliig ved siden av for deg?

F.eks stekt egg til frokost. Bacon for den som vil ha og brød for den som vil ha
En annen dag kan du lage lavkarbo pannekaker. Smaker nært nok vanlige.

Tili middag serverer du mat hvor hun kan velge å spise poteter/pasta/ris til, du avstår. Lag f.eks salat med dressing ved siden slik at hver av dere kan regulere fettmengden etter smak.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 19-07-11, 09:39   #9018
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, jeg sitter her med mitt livs første Keno-kupong, og skjønner ikke fela. Jeg har ikke tv, så jeg har bare gått inn på Norsk Tipping sine nettsider for å se resultatet, når jeg har spilt extra eller lotto. Jeg har lest i "hvordan spille", men skjønner fortsatt ingen ting ... Jeg har kjøpt en kupong til femti kroner, go det er ti rekker som heter nivå 1-10 (og jeg ser nå at det er to nivå 10). Jeg ser også på resultatene at det er 20 tall som er trukket, men jeg klarer altså ikke å forstå hvordan jeg skal tolke resultatene ... Jeg er dårlig på sånne ting, altså ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-07-11, 09:41   #9019
idontknow
Juniormedlem
 
idontknow sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 48
idontknow er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Det er helt vanlig, og går over! Ta en paraset

Paracet hjelper ikke! :O

idontknow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkrabo
Gammel 19-07-11, 09:41   #9020
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av idontknow, her.

Jeg har hatt konstant hodepine i går og i dag, noe jeg svært sjelden har. Kan dette ha med at jeg på søndag begynte på lavkarbo å gjøre? Er det vanlig?

Heilt normalt. Sørg for å få i deg nok vatn!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-11, 09:53   #9021
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av idontknow, her.

Paracet hjelper ikke! :O

Ta en paracet og en ibux sammen - det kan ha større virkning siden de har forskjellige virkestoffer og "sammen er de dynamitt"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-07-11, 10:42   #9022
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvilket program bruker du nå til å åpne? Hva slags filendelse er det? Mistenker at du har brukt word eller noe lignende tidligere og ikke har det installert nå.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høyreklikk på fila og velg egenskaper. Der finner man som regel filtype. Om du poster hvilken filtype filene har er det enklere å hjelpe - finne ut hvilket program du trenger for å åpne dem.

Er det programmet avinstallert er det bare å installere programmet på nytt for å lese filene.

Takk takk. det står RTF-fil og at det skal åpnes i notisblokk. Dette ble bare lagret vanlig, dvs at jeg har valgt det som maskinen foreslo. Men det kan tenkes at det var Word som ble avinnstallert ja. Pokkers. Skal se hva jeg finner ut nå når jeg er mer våken ..

Edit: Hvis jeg velger "åpne i wordpad mfc-program kommer det frem

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 19-07-11, 13:27   #9023
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av mayeliz, her.

Hjelpes meg
Jeg får besøk av ei "fjern" veninne, i hele 4 dager
Jeg er ikke så ruttinert som lavkarodame at jeg føler dette blir helt trygt... Hva skal jeg servere av mat disse dagene? Hun spiser ikke lavkarbo, og jeg vil jo helst være ei god vertinne
Noen som har noen tips til middag/kveldskos for 4 dager???

Lag vanlig mat du - også koker du heller et par poteter eller en risporsjon ved siden av til henne Er man på besøk spiser man jo gjerne det man får servert om man da ikke har allergier mm. Lavkarbomat er jo så mye - så strengt tatt vil hun vel ikke merke særlig forskjell heller

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 19-07-11, 13:33   #9024
Christine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 56
Christine er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg lurer på om nokon veit korleis ein låser ei bildemappe på dataen eg?
Korleis man må ha passord for å komme innpå...?

Christine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-07-11, 13:39   #9025
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Christine, her.

Eg lurer på om nokon veit korleis ein låser ei bildemappe på dataen eg?
Korleis man må ha passord for å komme innpå...?

Om brukerne har egene profiler som de logger på kan du bruke denne metoden http://ask-leo.com/can_i_passwordprotect_a_folder.html

Hvis ikke må du kryptere folderen og da bør du ha i bakhodet at dersom du glemmer passordet / "mister nøkkelen" så vil INGEN kunne hente ut filene dine.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no