Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Se resultatene: Bjørn Eidsvåg, fan,groupie eller ikke?
Ja, jeg er BE fan og skal på konsert 1 4,76%
Ja, jeg er BE fan men skal ikke på konsert 5 23,81%
Ja jeg er BE fan men bor ikke i Bergen 4 19,05%
Jeg er BE groupie 1 4,76%
Jeg hater (liker ikke) Bjørn Eidsvåg 5 23,81%
Jeg liker (hater ikke) Bjørn Eidsvåg, men skal ikke på konsert - og regner meg ikke som fan eller groupie 8 38,10%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 21. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-05, 23:28   #1
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Hede (tilbake i bergen igjen..opp og ned og like langt...) skal på Bjørn Eidsvåg konsert i morgen på Logen.

Han lurer på om det finnes mange lavkarbo-Bjørn Eidsvåg fans her inne på forumet og om de også skal på konsert i morgen.

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 27-10-05, 23:47   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg skal garantert ikke på konsert for å se BE nei ....
Etter en opplevelse hvor BE var sterkt involvert for en del år siden hvor han, - med vilje og for å redde sitt eget skinn, å lage et lite helvete for en del uskyldige folk. Og etter det mistet jeg fullstendig respekt for fyren, og det har dessverre overskygget det faktum at han vel egentlig er .... flink på sin måte. Klarer fremdeles ikke se fyren uten å føle sterk vemmelse. Kan kun HØRE ..... og snaut nok det..... hører jeg "eg e bare ein mann" en gang til, - ja da er det fare for at jeg spyr....

Sorry......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-10-05, 23:57   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Ojsann, fortell Nille, jeg ble nysgjerrig nå.
Jeg syns mange av sangene hans er fine, men kan ikke kalle meg fan akkurat.

Jeg er iallefall IKKE fan av broren hans, Eddie, som sammen med Wenche Frölich står frem i media og forkaster lavkarbodiettene.
Men så er han jo baker da....

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 00:11   #4
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Sitat:

rer jeg "eg e bare ein mann" en gang til, - ja da er det fare for at jeg spyr....

Sorry......

Det er da vel ikke noe å være lei seg for antar jeg er heldig da som kun har opplevd ham (BE) kun fra scenen... men til gjengjeld er jeg glad for det.

forøvrig er "bare ein mann" en patetisk sang, og det kommer fra en BE groupie!

Som menn og det sterke kjønn har vi som regel og alltid rett og trenger neppe eller sjelden å unnskylde oss for noenting eller kanskje bare unntaksvis for ettellerannet veldig bagatellmessig.

hede


Sist redigert av hede : 28-10-05 kl 00:44.
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 00:14   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Hede! du er verdens morsomste

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 00:22   #6
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av Aline

Hede! du er verdens morsomste


nuvel... mange som er uenig med deg om akkurat det.

men takk skal du ha

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 00:45   #7
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg var ett stort fan av BE inntil for noen år siden.. Har vel opplevd noe av det samme som nille.. Så jeg må si meg enig med henne... Hede vær glad du kun har opplevd fyren fra scenen.. jeg råder deg til å ikke la noen fortelle deg noe negativt om BE Hold deg for ørene å rop høyt "jeg vil ikke høre, jeg vil ikke høre......la-la-la-la-la" Jeg savner faktisk å like ham.. han har noen veldig gode sanger..men jeg greier ikke å høre på han lengre... Har vært på konsert med ham tidligere og syntes da han var fenomenal.. men men.. jeg glemte å holde for øra..

Noe av det samme gjelder Terje Tysland.. som digga på 80-tallet helt til jeg var på en konsert der han dreit seg loddrett ut..

Ikke så greit å være kjedis...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 00:50   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Har ikke akkurat Bjørn Eidsvåg i CD-hylla nei, men det gjelder jo norsk musikk generelt.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 01:17   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Sangene hans har en skala fra svært gode til svært dårlig, men jeg liker uansett ikke måten han fremfører dem på. Kan ikke just si at jeg hater det, men liker det i allefall ikke.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 08:29   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av hede

nuvel... mange som er uenig med deg om akkurat det.

*hviske* ironi, Hede... ironi

men jeg måtte jo le litt, da

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 08:35   #11
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg DIGGER Bjørn Eidsvåg. Eeeelsker musikken hans. Han har helt sikkert sider som er lite sympatiske og sikkert også veldig dårlige sider. Men hvem har ikke det?

....han e jo berre ein mann......tra-la-la....

*Fedonisten går og sette på CD*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 08:41   #12
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg liker ikke BE jeg, men jeg må dessverre innrømme at han har noen gode tekster innimellom.

  Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 12:44   #13
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Sitat:

*hviske* ironi, Hede... ironi

HVA! Innehar du den egenskapen også!!!?

Så hyggelig.


Jeg ser det er blandede følelser rundt vår kjære Bjørn Eidsvåg. Jeg er overrasket over antipatien, hvis jeg kan kalle det det og tar rådet med å ta seg for ørenene og rope tralalalala Uansett, jeg skal nyte mine vinglass, gå på konsert (nyte flere glass med vin) og lytte til tekster som for meg vekker både gode og mindre gode minner.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 13:03   #14
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Liker musikken hans

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 18:26   #15
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Sitat:

Har ikke akkurat Bjørn Eidsvåg i CD-hylla nei, men det gjelder jo norsk musikk generelt

Da går du glipp av noe, er min ydmyke mening. Finnes ufattelig mye bra norsk musikk.

Vamp, for eksempel, har mange deilige låter.

Marius Müller er stor.

DumDumBoys rocker.

DeLillos er morro.

Jan Eggum er melankolsk

for å nevne noen få som synger på norsk.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 19:10   #16
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg la til et valg slik at jeg kunne stemme...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 20:48   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Dere vil aldri i livet tro hva jeg sitter og hører på her nå.....

Ja, akkurat ja, "BE's (aller) beste" som en god og snill og veldig omtenksom venn har brent til meg. Fant ut når jeg leste mitt eget innlegg at det var ganske dumt skrevet av meg. Tenkte en stund på moderere meg selv. Men nå kan det ligge der til spott & spe. Men nå vet jeg ikke om "spy-sangen" er på da CD'en da. Finnes ingen innholdsfortegnelse. Jeg skal iallefall forsøke å glede meg over musikken og ikke blande artist og person... Det gode med en CD er jo at man slipper å SE fyren (snakk om turnoff da ...) Men altså.... jeg prøver iallefall å "utvide horisonten" her....

Unnskyld Hede, var ikke meningen å trashe fyren helt ...

Med ydmyk kvelds fra meg - som håper du koser deg på konserten !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 21:04   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg la til et valg slik at jeg kunne stemme...

supert! nå fikk jeg stemt også

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 21:05   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Å, Nille! Du er så gò!
Jeg liker deg bare bedre og bedre jo mer jeg lærer deg å kjenne! (og da hadde du Gudinnestempel i utgangspunktet alltså! )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 21:41   #20
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

At det er ufattelig mye bra norsk musikk var vel å overdrive. Men jeg liker såklart noe norsk musikk, det er bare det at det er så MYE ufattelig dårlig norsk musikk. Spesielt innen hip-hop/rap (unntatt Ravi & DJ Löv og Tungtvann og tildels MadCon). Men på 80-tallet (som resten av verden) var det mye bra. Trønderrocken var super en periode.

Mine favoritter er:
Dum Dum Boys
Åge Aleksandersen
3 små kinsere
Rosenborg-musikk
Postgirobygget
Trang Fødsel
Röyksopp
Kurt Nilsen

noe av Wenche Knutsson, Terje Tysland, Hans Rotmo, Olav Stedje, Hilde Heltberg, DeLillos, Jokke & Valentinerne

Og jeg skal høre på den nye skiva til Tone Damli Åberge.

Kom også på en sang som er fin med Bjørn Eidsvåg men da sang han ikke alene, det var den duetten med hun svenskedama. "Mysteriet deg" med Lisa Nilsson var det vel? Fornøyd nå eller.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon

Sist redigert av donjuanwannabe : 28-10-05 kl 21:59.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 21:48   #21
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Sitat:

det var den duetten med hun svenskedama. "Mysteriet deg" med Lisa Nilsson var det vel?

åååja den er fin

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-05, 22:26   #22
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Beklager....

Jeg glemte jo de største:

a-ha !!!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-10-05, 02:06   #23
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg har aldri hatt sjansen til å bli kjent med noen som helst "sangperson"., så jeg har ikke noe forhold mellom musikken og pesonligheta..Kjedelig med situasjonen din Nille

Jeg liker BE musikk, jeg, liker generelt Norsk Men skulle altså ikke på konsert, fordi jeg bort ikke i bergen (har generelt aldri fått tilbud om å dra - slik er det å bo i Nord)

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 29-10-05, 17:38   #24
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

At det er ufattelig mye bra norsk musikk var vel å overdrive. Men jeg liker såklart noe norsk musikk, det er bare det at det er så MYE ufattelig dårlig norsk musikk. Spesielt innen hip-hop/rap (unntatt Ravi & DJ Löv og Tungtvann og tildels MadCon). Men på 80-tallet (som resten av verden) var det mye bra. Trønderrocken var super en periode.

Mine favoritter er:
Dum Dum Boys
Åge Aleksandersen
3 små kinsere
Rosenborg-musikk
Postgirobygget
Trang Fødsel
Röyksopp
Kurt Nilsen

noe av Wenche Knutsson, Terje Tysland, Hans Rotmo, Olav Stedje, Hilde Heltberg, DeLillos, Jokke & Valentinerne

Og jeg skal høre på den nye skiva til Tone Damli Åberge.

Kom også på en sang som er fin med Bjørn Eidsvåg men da sang han ikke alene, det var den duetten med hun svenskedama. "Mysteriet deg" med Lisa Nilsson var det vel? Fornøyd nå eller.



Du glemte jo kaizers orchestra! Det var sikkert en bare glipp, så jeg kan tilgi...


(liten kaizers-misjonær, jeg...)

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 29-10-05, 18:03   #25
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Trønderrocken var super en periode

Ja trønderrock er bra *fnis*

Jeg har faktisk kora BE, og kan ikke fordra typen... Skjønner ikke hvordan han kan forvente at 15 år gamle trønderjenter skal få til å synge "Gammal drøm" på den dialekta der... Ufordragelig fyr spør du meg...

men er enig med Albertine at han har en del tekster som er litt "tankevekkere"

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no