Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Jeg elsker å svømme, men tør ikke....

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-04-05, 18:08   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Unhappy

Jeg elsker å svømme, men tør ikke....

Dette er en skikkelig sytetråd altså. :advarsel:

Helt siden jeg var liten har jeg ELSKET vann. Jeg elsker å være i vann og kunne sittet i et basseng i en uke i strekk.

Det er jo den aller beste treningen som finnes omtrent, og det er vel en av de få treningsformene jeg vet jeg hadde klart å holde meg til uten å falle av lasset, for jeg hadde gledet meg til hver eneste trening!!

Problemet er at jeg veier over 100 kg, og ser ikke ut i måneskinn! Cellulitter, strekkmerker og fett om hverandre.

Så jeg tør rett og slett ikke å gå i svømmehallen.... Tør ikke vise meg i badedrakt!!

Jeg kunne gått tidlig på morgenen når det er lite folk og helst eldre, men jeg har jo ingen som kan passe vesla imens.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:12   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

du ? jeg tør å si at så og si ingen vil bry seg om hvordan du ser ut i badedrakt!!
og om noen skulle komme til å ha en mening om det, vel, drit i dem!!!

hva med å svømme med noen du kjenner?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:15   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg skriver under på det Aline sier..

Og man kan si at det "er faktisk så enkelt"..

Men det ER kanskje ikke så enkelt?

Hm.. ble litt filosofisk rundt det her jeg nå.. For det er jo noe med det å akseptere kroppen sin, uansett hvordan man ser ut.

Eller skal man det?

*synse*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:16   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk



Jeg har ei venninne som jeg kunne gått med, men hun bor i Stockholm (flyttet dit for halvannet år siden) og flytter ikke hjem igjen før til jul. Men jeg kan jo kanskje spørre noen andre... Kommer ikke på noen akkurat nå.

Jeg vet de fleste sikkert driter i det, men allikevel... Jeg HATER det. Men det er jo min egen selvtillit jeg må jobbe med! Jeg har vel for pokker like mye rett til å være i svømmehallen som alle andre!!! :grrr:

Tror det egentlig bare er å hoppe i det, første gangen er jo verst! Men så var det den pokkers badehetta da. Ser ut som conehead i den med alt det tykke håret mitt hehehehe.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:18   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jeg liker meg ikke i badetøy, det rister og disser og alt det der, men jeg lar ikke være å bade allikevel

svøm fordi du vil, ikke la være pga andre!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 18:29   #6
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

SÅ flinke dere er - synes heller ikke du skal tenke på det. Er så greit når man kommer seg under vann. Nå skal vel ikke jeg snakke, jeg har ikke vært i basseng på mange år (og er bare 20 år ). Tør heller ikke..(kan driste meg om jeg får gå i shorts og overdel). Men har aldri hatt det i basseng, bare en sjeeelden gang med utebading.. Så jeg skjønner absolutt av du føler det litt "ekkelt". Du får jobbe litt med deg selv metalt.. Klart du har like mye rett til å være der som andre. Toppers trim! Stå på

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 19:27   #7
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Åh, svømming! Verdens aller beste trim! Men jeg tør heller ikke, for her er det bare åpent for offentlig svømming på tidspunkt når jeg ikke kan være der, og selv om jeg har nøkkel til svømmehallen tør jeg ikke svømme alene! Jeg ønsker meg en badevakt "on call". Har nesten det da, men DET er nesten for godt til å være sant, DEN flotte unge mannen, veltrent og superkjekk, som også pleier å snike seg inn i svømmehallen når den er steng for offentligheten, og som gjerne vil at jeg skal svømme samtidig som ham. Så jeg vet ikke helt hva som er skumlest, svømme alene eller svømme sammen med en superkjekk supertrent superbadevaktfyr?

Hmmm, hva kan vi kalle en badevakt "on call"? "Callguard"?

Muskat - som for den gode sakens skyld snart må overvinne sjenansen

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 19:53   #8
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Må si meg enig med de andre ovenfor her,jeg. Og når du tenker på det,hvor mye er du egentlig over vann når du er i svømmehallen. Egentlig ganske lite,ikke sant.
Og i garderoben får du bare heve deg over det Husk av vi mennesker har så forskjellig oppfatning av alt. Kanskje du ser på deg selv med strengere briller enn dine med-badere gjør1? .Du har jo like stor rett til å være der du som de andre. Kanskje du treffer noen hyggelige mennesker og. Vanskelig å finne ut av om du ikke prøver,iallefall.
Og du har jo så godt av det,både for treningens skyld og for trivselens skyld.
Så legg alle innvendinger på hylla og våg å prøve.!
Et råd for å minimalisere tiden du tilbringer over vannet er å ha skiftet til badedrakt hjemme. På den måten kan du bare flå av deg klærne å løpe gjennom dusjen og rett i bassenget.

Lykke til ,Iset.

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 20:42   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Tusen takk alle sammen. Hmm kjenner egentlig selvtilliten begynner å øke etter å ha lest svarene deres. JEG SKAL BEGYNNE Å SVØMME!!!!

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 20:49   #10
Elisabeth
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 39
Innlegg: 39
Elisabeth er på en erverdig vei

Jeg har og angst for svømmehaller! Har ikke badet i basseng siden... eehh... barneskolen tror jeg! Kanskje det hadde vært lettere hvis vi gikk sammen?

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 20:55   #11
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Tusen takk alle sammen. Hmm kjenner egentlig selvtilliten begynner å øke etter å ha lest svarene deres. JEG SKAL BEGYNNE Å SVØMME!!!!

Så bra å høre, Iset! You go, girl! Plask med brask og bram!!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 20:56   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Elisabeth

Jeg har og angst for svømmehaller! Har ikke badet i basseng siden... eehh... barneskolen tror jeg! Kanskje det hadde vært lettere hvis vi gikk sammen?

Du... SKAL VI DET??!! Det hadde vært helt maks!

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 20:59   #13
Elisabeth
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Stavanger
Alder: 39
Innlegg: 39
Elisabeth er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Iset

Du... SKAL VI DET??!! Det hadde vært helt maks!

JA! Jeg vil ihvertfall prøve og se hvordan det er! Er det greit hvis Lena vil være med? Hun liker også å svømme

Elisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins! Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 21:07   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Selvfølgelig.

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 21:10   #15
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Hopp i det!

Det er så fantastisk å gå i svømmehallen, den er den beste kuren mot dårlig selvtillitt i dagens samfunn hvor alle glossete magasiner er fulle av overtrente sylfider. Det er noe herlig jordet over å tusle rundt i garderoben å se på alle fasonger, fra knokkeltynne til de lubne, gravide med struttemager, noen med hårete ben og imponerende bikini-bush-towns, gamle, skrukkete damer med 25 år gammel baderdrakt; alt, alt finner du der, kom deg uti, Iset!!!

THE

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 21:17   #16
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

Var på damesvømming i går, det var kjempegodt. Dempet belysning. Svømte masse, steambad og boblebad. har vondt i muskler i dag som jeg ikke viste jeg hadde.
Kjempeartig SKAL DIT FLERE GANGER

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 21:32   #17
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

jeg ble så glad Iset når jeg leste at du ikke ville la dette stoppe deg fra å gjøre det DU vil! Og så lurt å gå sammen! Og som andre her sier; du vil nok se at ikke alle andre heller er helt strømlinjeforma...

HEIA!!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:03   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

så bra, Iset og Elisabeth!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:21   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Åh dere er så skjønne!!!! Jeg er overlykkelig for at jeg skrev denne tråden!! I LOVE YOU GUYS!!

Nå skal Iset ta på seg en badedrakt og hoppe i det, bokstavelig talt!!

Veel ikke nå da, sent på kvelden hehe, men SNART! :P

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:23   #20
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

"plask, plask, så får du en dask, plask, så får du en dask"

oi... feil tekst...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:25   #21
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Ja, det hørtes flott ut! Kom dere i svømmehallen! Jeg er ikke heller noen "småjente", men har gått på svømming uansett hvordan jeg har sett ut! Det er jo bare herlig! De første årene gikk jeg i svømmehallen og senere i varmtvannsbassenget. Dere vil snart finne ut at der er litt av hver å se! Kos dere!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 05-04-05, 23:39   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja jeg må jo tenke på HVORFOR jeg er der. Jeg er der jo ikke for å spise en Bigmac!! :knegg:
Jeg er der for å trimme og slanke meg!!

Gleder meg til å svømme. Men jeg gruer meg til den pokkers badehetta!! :Grrrr: Får den nesten ikke på!!

Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 00:03   #23
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg synes du bare skal kaste deg ut i det!Jeg vegrer meg selv for å gå i basseng,men det er jo ikke mye folk får sett av deg egentlig.Jeg tenker ikke så mye på det i garderoben,men i det jeg skal i/opp av bassenget.Det er da jeg føler alle glor.Men det er selvtilliten en må jobbe med,ja,for hvor mye ser du på andre egentlig?Jeg pleier å ta et raskt overblikk,og hvis alle gjør det,er det jo ingen som glor/kikkem på deg heller..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 00:43   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Iset

Men jeg gruer meg til den pokkers badehetta!! :Grrrr: Får den nesten ikke på!!

Ikke noe problem,- bruk dusjhette! Det er bedre plass i den vet du!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 06-04-05, 05:28   #25
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Du Iset , jeg syns ikke du skal gå i svømmehallen jeg, tenk om du møtte en som liker frodige damer, det ville ha vært flaut det .

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no