Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Er dere på Facebook?

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-07, 22:01   #51
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Vet det men tror du alle gjør og vet dette??

Som Lemen sier, man tar sine forhåndsregler. Og hvis ikke er det jo ens egen feil. Samme som du ikke går barbeint på vinteren liksom.

Jeg mener det er viktig, særlig for de som har barn å delta aktivt på nettet, siden de før eller senere kommer i en situasjon hvor de skal lære barna god nettikette. Og å vite hvor de skal trekke grenser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:09   #52
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Som Lemen sier, man tar sine forhåndsregler. Og hvis ikke er det jo ens egen feil. Samme som du ikke går barbeint på vinteren liksom.

Jeg mener det er viktig, særlig for de som har barn å delta aktivt på nettet, siden de før eller senere kommer i en situasjon hvor de skal lære barna god nettikette. Og å vite hvor de skal trekke grenser.

Tar jeg feil hvis jeg mener å erindre at du driver på med data??
Jeg gjør også det. DERFOR er jeg skeptisk til facebook. Vi VET hva vi skal være obs på, men jeg tror mange er lykkelige uvitende.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 23:11   #53
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tar jeg feil hvis jeg mener å erindre at du driver på med data??
Jeg gjør også det. DERFOR er jeg skeptisk til facebook. Vi VET hva vi skal være obs på, men jeg tror mange er lykkelige uvitende.

Jeg tror majoriteten er ganske opplyst på dette området i 2007, uansett alder!! Trenger ikke drive/jobbe med data av den grunn...
Advarsler om nett-farene lærer de jo sikkert om på skolen idag lissom....

  Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 06:19   #54
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg har laged en ny gruppe også!

Kom og bli med!!

Sundt & Sært! heter den...
Jeg hadde lyst til å samle litt diverse diettfolk. Både lavkarbo, fitnessfolk, veggisser, allergikere... alle som driver aktivt med diett, og håper å få igang noen diskusjoner, og selvfølgelig oppskrifter

Tror det er veldig mye å hente fra hverandre. Har vert en del inne og kikka på fittnessforum og hva de spiser.. interessante saker

Uansett bli med hvis du synes det er noe for deg!


Lotusia
Exighted

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 02:27   #55
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er dere på Facebook?

nei?

..jeg følte meg ikke så poppulær der inne lenger.. heh

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 11:40   #56
KarboKiller
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 44
Innlegg: 27
KarboKiller er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

Da har jeg søkt om medlemskap.

KarboKiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 16:44   #57
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Er dere på Facebook?

Da har ieg meldt meg inn i gruppa og, måtte jo nesten gjøre det

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 16:57   #58
tech
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 35
Innlegg: 262
tech er ny på veien

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg fant ikke den gruppen jeg, kom ikke opp når jeg søkte på hverken hele navnet eller Sundt..

__________________
Startet (06.01.2007): 119,1 kg
Nå: 89,3 kg
Mål: 80 kg
tech er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon (litt tilpasset en sjelden gang i blant) Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 00:12   #59
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg skal ikke på Facebook ihvertfall. Synes jeg bruker mer enn nok tid på internett som det er nå. Når jeg blir slankere så skal jeg prøve å kutte ned drastisk på internettet. Tv også, det er jo så mye tull som sendes. Har t.o.m. blitt lei av fotball! Det er jo for mye av det!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 03:51   #60
KristGoth
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 43
Innlegg: 11
KristGoth er ny på veien

Sv: Er dere på Facebook?

Har nettopp lagt inn forespørsel om å bli med i gruppa

__________________
Genesis 4:3-5 And in process of time it came to pass, that Cain brought of the fruit of the ground an offering unto the LORD. And Abel, he also brought of the firstlings of his flock and of the fat thereof. And the LORD had respect unto Abel and to his offering: But unto Cain and to his offering he had not respect. And Cain was very wroth, and his countenance fell.

Sist redigert av KristGoth : 09-06-07 kl 23:51.
KristGoth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 15:14   #61
Nila
Medlem
 
Nila sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 181
Nila er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

Skulle gjerne blitt med i gruppa...men, vet ikke om jeg vil at slekt og venner skal vite for mye om hva jeg driver med....

Nila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 18:59   #62
Humle
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 39
Humle er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

Joda er nok på facebook jeg også.. :-)
Jeg fant er lavkarbo forum der også..

__________________


Here we go!
Humle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren... Dette blir min første! Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 19:25   #63
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Humle, her.

Joda er nok på facebook jeg også.. :-)
Jeg fant er lavkarbo forum der også..

Den er opprettet av noen herfra, så hvis du ser godt etter så finner du mange herfra der også.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 00:32   #64
lillekine
Juniormedlem
 
lillekine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Lillestrøm
Alder: 47
Innlegg: 37
lillekine er på en erverdig vei

Sv: Er dere på Facebook?

Det finnes også en gruppe for oss og andre på ketolyse....=)

__________________
Første dagen i ketose: 21.07.07


lillekine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skal prøve ketolyse....=) Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 00:49   #65
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Nei, jeg er ikke på Facebook. Siden 'alle' blir mer eller mindre hekta på FB, har jeg klokelig holdt meg unna. Bruker nok tid på nettet som det er.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 10:48   #66
Thorwald
Medlem
 
Thorwald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 54
Innlegg: 303
Thorwald er en juvelThorwald er en juvelThorwald er en juvel

Sv: Er dere på Facebook?

Jeg er på facebook med nyåpnet konto. Har joina lavkarbo gruppen også. Artig.

__________________


Thorwald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal ernæring Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 11:00   #67
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Da har endelig jeg også fått dratt rompa mi inn i den gruppen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:53   #68
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nei, jeg er ikke på Facebook. Siden 'alle' blir mer eller mindre hekta på FB, har jeg klokelig holdt meg unna. Bruker nok tid på nettet som det er.

Enig.
Nå har jeg hatt en Live Journal konto de siste fire årene, og det holder lenge.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 14:11   #69
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Er dere på Facebook?

hehe, drar fram en gammel tråd for moro skyld bare. Noen her som er på facebook nå som ikke var det da?

Og har dere funnet flere gamle venner Nå er vel ALLE på facebook

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 18:45   #70
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

hehe, drar fram en gammel tråd for moro skyld bare. Noen her som er på facebook nå som ikke var det da?

Og har dere funnet flere gamle venner Nå er vel ALLE på facebook

Til og med jeg er på fjaseboka. Og det sier sitt. Ville aldri vurdert å engang registrere konto der før :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 19:22   #71
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Er dere på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

hehe, drar fram en gammel tråd for moro skyld bare. Noen her som er på facebook nå som ikke var det da?

Og har dere funnet flere gamle venner Nå er vel ALLE på facebook

Alle bortsett fra Kanutten Kanutten stays true to her principles!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
vektnedgang og selvfølelse firth Mer enn 30 kg overvekt 55 24-07-06 13:43
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 05:33
Har ikke helsekosten deres det dere trenger? Joda det har de, sjekk her: Iset Lavkarbo generelt 4 11-12-05 03:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no