Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Rehabiliteringsopphold+fars rettigheter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-12, 15:53   #1
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Rehabiliteringsopphold+fars rettigheter

Jeg lurer på om noen har kjennskap til denne problematikken.
Legen ønsker å søke med på et 4 ukers opphold for rehabilitering. Jeg har to barn på 7 og 9 år og en mann som jobber døgnvakter. Så i løpet av disse fire ukene har han ca 8 døgnvakter og 5 dagtid vakter.
Så kommer det til spørsmålet om barnepassers sykdom mens jeg er innlagt. Har noen peiling på hvordan vi skal få dekket opp 4 uker med 10 dager barnepassers sykdom( for det er vel det vi har)? Hvis ikke det går av potten for barns sykdom, for der har vi utvidet rett til sykedager pga en kronisk syk unge. Men jeg aner ikke om det går av samme potten, så ville spørre dere kloke damer før jeg ringer Nav. Hva gjør andre i denne situasjonen tro?

Dette ble rotette men mulig en eller annen forsto hva jeg mente.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 20:53   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Rehabiliteringsopphold+ fars rettigheter.

Ring pasientombudet i fylket ditt, de har vanligvis god peiling på lover og regler, og om de IKKE har, sjekker de ut - eller de vet hvor du kan ta kontakt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 22:41   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Rehabiliteringsopphold+ fars rettigheter.

Etter som jeg har skjønt, må man selv skaffe barnevakt faktisk!


Mulig man kan søke omsorgspermisjon eller hans arbeidsgiver er litt grei med hensyn til å bytte litt rundt på vakter etc.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 22:50   #4
Disen
Medlem
 
Disen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Østlandet
Innlegg: 222
Disen er på en erverdig vei

Sv: Rehabiliteringsopphold+ fars rettigheter.

Takk for svar, har sendt mail til pasientombudet i fylket så da får jeg se hva de svarer.

__________________


Midtsommermål - 7 kilo
Disen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/atkins innspirert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jannikes fiskesuppe med fars fisk Jannik16 Middag 0 19-09-11 21:47
Rettigheter i forbindelse med graviditet/permisjon og ferie screwball Generell diskusjon 3 05-03-09 10:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no