Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Spiser noen ost på Skaldeman?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-06, 09:27   #1
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Spiser noen ost på Skaldeman?

Jeg har gått opp i vekt, jeg tror jeg tilhører de uheldige som ikke tåler ost. Jeg hadde gått ned 2.5 kilo på 12 dager, men nå, i løpet av 14 dager har jeg kun tapt 1.4 kilo, og det er jo ikke så mye de første to ukene siden man mister så mye vann.

Jeg har holdt meg unna ost tidligere, bortsett fra noe baconost en dag, men igår spiste jeg blåmuggost og kun det til kveldsmåltidet.

Jeg skal holde meg unna ost heretter for å se hvordan det går. Jeg opplevde også at jeg gikk ned på ketolysekuren den første uka, men at jeg begynte å gå opp igjen etter at jeg begynte å spise en salat med isbergsalat, ost, reker og rømme til lunch. Før det hadde jeg ikke spist salat, bare litt grønnsaker til middag.

Jeg spiste også reker i majones igår. Kanskje det er reker jeg ikke tåler. Jeg har spist rømme før, uten at jeg gikk opp, så jeg tror ikke det er det. Sukk. Eller kanskje det ikke var nok kjøtt igår. Så mange spørsmål og så få svar, men jeg skal iallefall holde meg unna ost og se hvordan det går.

Lykke til alle sammen!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 09:32   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Goggen spiser iallefall ost på skaldeman.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 09:40   #3
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Aline

Goggen spiser iallefall ost på skaldeman.

Jepp! Ost er godt! Jeg har jo nettopp starta så det er litt vanskelig å vite om det virker eller ikke. Kankje må jeg justere senere? Har ikke veid meg, men skal komme tilbake til dette om ei uke eller to.

Spiste oså reker i går, med majones. Synes det er greit å prøve, så får jeg se.

Lykke til videre begge to!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:02   #4
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Egentlig bør man jo ikke veie seg mer enn en gang i uka, men siden det er endel ting som noen ikke tåler, synes jeg det er greit å undersøke dette så fort som mulig.

Jeg er enig i at ost er godt hehehe. Æsj, så deprimerende å ikke kunne spise det selv på lavkarbo. Håper iallefall du tåler det Goggen!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:31   #5
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Veie seg en gang i uka? Hehe gjør det hver dag jeg, og fører det inn mitt lille regneark og tegner en liten graf etterhvert. Selv synes jeg det er helt greit om det svinger litt, sålenge trenden er nedagåenede, det er det som er hele poenget. Har gjort det i en tidligere ikke-Skaldeman-kur og husker frustrasjonen over faktisk å gå opp 2kg i løpet av en uke, men så datt plutselig hele 3kg av i løpet av bare noen dager etter det, så å påstå at du ikke tåler ost når du "bare" mister 1.4 kilo i løpet av 2 uker er kanskje å dra den litt langt. Men det er jo sånt som må testes, f.eks. ved å kutte ut ost en uke og se, og så spise ost en uke og se etter det igjen. Selv spiser jeg mengder med fete oster uten at jeg merker noen forskjell. Jeg elsket å spise fete oster på skikkelig grovt brød før, men skjønner jo nå at akkurat DET er en "dødelig" kombinasjon, så nå er det bare osten.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:36   #6
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Jeg spiser ost. Må ha litt norvegia på de gratinerte grønnsakene mine, men ellers velger jeg så fete oster som mulig. Husk at det er karber i noen oster.

  Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:39   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Jeg tror nok ikke du ikke tåler ost bare fordi du ikke har gått ned mer enn 1,4 kg på to uker, som jo faktisk er en helt grei nedgang. Vekta svinger jo fra uke til uke, vet du. Ikke gi opp osten ennå. Se det litt an først. Eller du kan prøve en uke uten ost og så en uke med ost for å se.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 10:52   #8
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Jag har ätit ost under hela min viktminskning, enbart feta ostar. Minst 28 % fett ska det vara, gärna mer. Av rapporterna att döma tål de flesta ost, men det finns definitivt en del som inte gör det.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 14:14   #9
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg tror nok ikke du ikke tåler ost bare fordi du ikke har gått ned mer enn 1,4 kg på to uker, som jo faktisk er en helt grei nedgang. Vekta svinger jo fra uke til uke, vet du. Ikke gi opp osten ennå. Se det litt an først. Eller du kan prøve en uke uten ost og så en uke med ost for å se.

tror nok du trygt kan spise ost ja, 1.4 kilo ned er jo fantastisk !!!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 14:23   #10
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av nøtta

tror nok du trygt kan spise ost ja, 1.4 kilo ned er jo fantastisk !!!

Tror ikke det er fantastisk første uka når man mister vann, og 1.1 kilo opp på to dager er iallefall ikke bra!

Men takk for oppmuntringen! Blåmuggosten jeg spiste igår kveld hadde 41% fett. Jeg tror jeg vil avstå fra ost noen uker og så kanskje prøve igjen seinere og se hvordan det går. Det er jo sant at man går opp og ned fra dag til dag, så kanskje var det noe annet? Ikke vet jeg, men inntil videre avstår jeg fra ost!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 14:47   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av jankph

å påstå at du ikke tåler ost når du "bare" mister 1.4 kilo i løpet av 2 uker er kanskje å dra den litt langt. .

jeg er helt enig. Du går ikke opp 1 kg i fettvekt på et par døgn heller. Det er ganske enkelt ikke mulig. Det er nok mer sannsynlig at kroppen din samler vann. Og det kommer sikkert mer av rekene enn av noe annet. Selv om reker ikke smaker så salt, så er de salte og jeg kjenner mange mange som ALDRI spiser reker dagen før veiedag. (meg selv iberegnet)

Det kan også komme mye an på hvor du er i syklusen din. Om du har eggløsning eller nærmer deg mensen.

Det er heller ikke mulig å vite om du tåler/ikke tåler noe ved å se på vekta fra dag til dag. Kroppen reagerer ikke så fort. Det du spiser i dag ser du først effekten av om et par dager. (Det skriver også Skaldeman i boka). Og da kan du i tillegg ha spist andre ting som kan virke inn.

Å veie seg hver dag er kanskje spennende og motiverende så lenge vekta går ned, - men vil før eller siden også være en kilde til frustrasjon og dårlige avgjørelser. Å endre spisemønster på grunn av en dags vekt er unødvendig og lite lurt. For å vite om du tåler noe eller ikke må du første kutte det helt ut i minst 14 dager. Så skal du innføre det igjen og spise det i minst 14 dager. Hvis du etter 14 dager (ikke en dag eller to) med ost ser at vekten har økt - KAN det være osten.
Vekten kan variere opp/ned så mye som rundt 3- 4 kilo fra en dag til en annen uten at det behøver å bety noe som helst annet enn at kroppen "sjekker mattilgangen" og sparer på det den kan, nemlig vann, i mellomtiden. Dette skjer også i de tilfellene hvor man gpår for fort ned. Kroppen bremser opp av seg selv. Du vil nok få flere slike opplevelser når du har det så travelt og ikke gir kroppen tid !

1,4 kg i løpet av 14 dager er flott nedgang. Man sier at man kan vente 10% av totalt ønsket vekttap i løpet av de første 14 dagene om man har normal forbrenning. Dvs. skal du ta av 15 kg, er 1.5 kg omtrent hva du har å vente. Skal du ta av 30 kan du gjerne ta av 3 kg - 60/6 kg osv. Og det er om du har NORMAL forbrenning. De fleste slankere har IKKE nornal forbrenning. Den er ødelagt med jojo slanking. Og da går det seinere. Selv med fettrik diett. Dessuten tar det gjerne 2-3 uker før kroppen venner seg til ny forbrenningsmåte.

Du må gi kroppen din tid. HASTVERK ER LASTVERK og DET FINNES INGEN SNARVEIER !!

Om du har lest boka til Skaldeman - så anbefaler jeg å lese den en gang til. Jeg finner mye jeg nok har lest men ikke husker nå på 2. gangs lesning !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 22:46   #12
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Nille

jeg er helt enig. Du går ikke opp 1 kg i fettvekt på et par døgn heller. Det er ganske enkelt ikke mulig. Det er nok mer sannsynlig at kroppen din samler vann. Og det kommer sikkert mer av rekene enn av noe annet. Selv om reker ikke smaker så salt, så er de salte og jeg kjenner mange mange som ALDRI spiser reker dagen før veiedag. (meg selv iberegnet)

Det kan også komme mye an på hvor du er i syklusen din. Om du har eggløsning eller nærmer deg mensen.

Det er heller ikke mulig å vite om du tåler/ikke tåler noe ved å se på vekta fra dag til dag. Kroppen reagerer ikke så fort. Det du spiser i dag ser du først effekten av om et par dager. (Det skriver også Skaldeman i boka). Og da kan du i tillegg ha spist andre ting som kan virke inn.

Å veie seg hver dag er kanskje spennende og motiverende så lenge vekta går ned, - men vil før eller siden også være en kilde til frustrasjon og dårlige avgjørelser. Å endre spisemønster på grunn av en dags vekt er unødvendig og lite lurt. For å vite om du tåler noe eller ikke må du første kutte det helt ut i minst 14 dager. Så skal du innføre det igjen og spise det i minst 14 dager. Hvis du etter 14 dager (ikke en dag eller to) med ost ser at vekten har økt - KAN det være osten.
Vekten kan variere opp/ned så mye som rundt 3- 4 kilo fra en dag til en annen uten at det behøver å bety noe som helst annet enn at kroppen "sjekker mattilgangen" og sparer på det den kan, nemlig vann, i mellomtiden. Dette skjer også i de tilfellene hvor man gpår for fort ned. Kroppen bremser opp av seg selv. Du vil nok få flere slike opplevelser når du har det så travelt og ikke gir kroppen tid !

1,4 kg i løpet av 14 dager er flott nedgang. Man sier at man kan vente 10% av totalt ønsket vekttap i løpet av de første 14 dagene om man har normal forbrenning. Dvs. skal du ta av 15 kg, er 1.5 kg omtrent hva du har å vente. Skal du ta av 30 kan du gjerne ta av 3 kg - 60/6 kg osv. Og det er om du har NORMAL forbrenning. De fleste slankere har IKKE nornal forbrenning. Den er ødelagt med jojo slanking. Og da går det seinere. Selv med fettrik diett. Dessuten tar det gjerne 2-3 uker før kroppen venner seg til ny forbrenningsmåte.

Du må gi kroppen din tid. HASTVERK ER LASTVERK og DET FINNES INGEN SNARVEIER !!

Om du har lest boka til Skaldeman - så anbefaler jeg å lese den en gang til. Jeg finner mye jeg nok har lest men ikke husker nå på 2. gangs lesning !!

Nille, tusen takk for et fantastisk svar! Du har selvsagt helt rett i alt det du sier og jeg trengte å høre alt det der nå! Det kan jo være både rekene (som lå i en salt lake før jeg tok dem ut, selvsagt) og blåmuggosten jeg spiste kan jo også være salt, og etterpå fylte jeg selvsagt på med vann... (mens eller eggløsning er det ikke)

Skulle ønske jeg skulle gå ned 14 kilo, men det er nok 30. Går jeg ned 14 får jeg en KMI mellom 26 og 27, trivselsvekten min ligger endel lavere.

Jeg har det travelt med å gå ned nå, for jeg liker ikke å føle meg så fet, men jeg vet at når jeg har gått ned ti kilo vil jeg føle meg mye bedre og allerede da vil det være svært mye mer hyggelig å fortsette dietten, og da kan jeg ta det langsommere. Jeg leser på Skaldemann hver kveld, men dette er jo noe som bør leses flere ganger.

Tusen takk, Nille. Jeg setter stor pris på dette!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 06:28   #13
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Sikker på at det ikke er sukkerlake rekene lå i? Jeg vet ikke jeg altså

Jeg veide meg nesten hver dag i starten og det vil jeg anbefale andre å gjøre også for det er svært motiverende å se at vekten er mye lavere enn den en gang var, men en må også være klar over at den kan svinge to kilo fra dag til dag. Hvis du da veier deg bare en dag i uken og så treffer en dag du veier litt mer så kan du jo få inntrykk av at du har gått opp siste uken.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 09:24   #14
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Sikker på at det ikke er sukkerlake rekene lå i? Jeg vet ikke jeg altså

Jeg veide meg nesten hver dag i starten og det vil jeg anbefale andre å gjøre også for det er svært motiverende å se at vekten er mye lavere enn den en gang var, men en må også være klar over at den kan svinge to kilo fra dag til dag. Hvis du da veier deg bare en dag i uken og så treffer en dag du veier litt mer så kan du jo få inntrykk av at du har gått opp siste uken.

Jag vill anbefalla mitt "magiska snöre", sid 71 i boka. Det betydde väldigt mycket för mig.

För mig var det viktiga att bli smalare och friskare. Vad jag vägde spelade faktiskt ingen roll. Jag gick upp och ner i vikt i omgångar, men jag blev hela tiden smalare. Därför orkade jag fortsätta. Så småningom blev jag "smal" på vågen också, men det är en helt annan sak.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 09:59   #15
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Jeg laget et Skaldemansnøre og det hjelper på motivasjonen allerede! Prøvde det i går og det var slakkere. Prøvde det i dag og fikk det bekreftet!

Finn frem boka og lag ett!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 10:08   #16
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Nå blir det snøre her også, for å veie seg hver dag har jo liten hensikt. Bruker dere tjukt tau eller hyssing eller sytråd?

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 10:09   #17
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Hei Hilde!
Spiller ingen rolle bare det ikke er elastisk :-)
Personlig brukte jeg dobbel hyssing.

Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 10:53   #18
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Men på hvilket sted måler dere?

  Svar med sitat
Gammel 26-01-06, 11:17   #19
ssskaldeman
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 82
Innlegg: 316
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Spiser noen ost på Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Men på hvilket sted måler dere?

Jag började med att dra åt ett snöre ungefär vid naveln och knyta ihop det. Det var där jag var som tjockast. (Mer än en och en halv meter.) Ser man ut på ett annat sätt får man väl knyta sitt snöre efter den kroppsformen. Men att börja på det tjockaste stället är logiskt.

OBS att ni tjejer ser ut på ett annat sätt än män. Jag har kvinnliga elever som inte kan ha ett fixerat snöre eftersom de inte kan komma i det. Men då brukar det handla om rejält kurviga damer i 80-kilosklassen. (Ja, min typ av "jägarkost" funkar på dem också...)

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har begynt på Skaldeman ekstrem... HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 21 25-01-06 10:37
Ost? Maxxx Induksjonen 6 29-08-05 04:44
Spiser jeg for lite? Searynox Ketolysekuren 12 13-08-05 17:06
Vondt kne - noen råd? MHM Fysisk og mental helse 11 26-04-05 03:58
Div info til Atkins-brukere, og noen spørsmål Bambina Atkins kosthold 7 10-03-05 21:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no