Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Katta krymper!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-10, 10:00   #1
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Katta krymper!

Nå er det en meter mindre av meg
Siden 1 mars har jeg gått ned 27 kg, og 100 cm.
Stolt av meg sjøl i dag jeg
Har ikke gjort noen endringer i maten siden jeg starta, hittils ikke støtt på noen "partystoppere". Så jeg fortsetter i samme tralten
Klart det går saktere nå, men det går fortsatt nedover.
Har faktisk gått ned hele sønnen min jeg nå

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:04   #2
Kinsey
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 14
Kinsey er på en erverdig vei

Sv: Katta krymper!

Fantastisk bra!

__________________


Kinsey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 11:05   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Katta krymper!

Så utrolig bra!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 14:10   #4
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Katta krymper!

DU og DU som du har vært flink Kjempebra!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 14:14   #5
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Katta krymper!

Fantastiske resultater! Gratulerer!

Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren - kanskje du har noen stalltips til meg?

Lykke til med de siste kiloene

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:12   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Katta krymper!

Ååå, så bra! Du har virkelig helt utrolige resultater!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:29   #7
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Katta krymper!

Wow!!Fy fader så bra,så flink du har vært .Det må være deilig å ha tatt av så mye

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 16:35   #8
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Katta krymper!

Tusen takk alle sammen


Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:03   #9
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Katta krymper!

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Fantastiske resultater! Gratulerer!

Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren - kanskje du har noen stalltips til meg?

Lykke til med de siste kiloene

Synes du har vært veldig flink jeg
Jeg har ligget på ca 15 karber per dag. Spist 2-3 måltider daglig. All mulig kjøtt, fisk og kylling. Salat og masse grønnsaker. Meierismør, kremfløte, oster, egg..
Aldri drukket mindre enn 2,5 ltr vann/farris om dagen.
Trena 30 min om dagen. Men hendte jeg bytta ut det med 1-2 glass med rødvin på lørdag
Mulig kroppen min reagerer veldig bra på ketolyse, aldri opplevd såkalte partystoppere. Og jeg har brukt mye fløte....

Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Katta på lavkarbo Photobscura Lavkarbo generelt 134 27-10-10 12:00
Magen krymper leyla73 Lavkarbo generelt 3 25-07-08 12:16
Funker lavkarbo på katta tro? terry Generell diskusjon 47 12-06-08 20:55
Katta til Nille og Carbokiller Carbokiller Livets lyse side 4 24-05-04 14:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no