Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Engelsk nettbutikk, lav karbo

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-07, 22:19   #1
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Engelsk nettbutikk, lav karbo

http://www.lowcarbshopping.co.uk/default.asp

Kom over denne nettsiden. Har ikke sett så nøye på den enda, men det var masse produkter som jeg ikke har sett før! Noen som vet om noe av det er for godt til å være sant? Hehehe..
Noen som har erfaringer om å bestille derifra?

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP

Sist redigert av Ninja : 03-01-07 kl 22:32.
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:23   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Hvilken nettside?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:32   #3
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Ups, glemte å legge den med


http://www.lowcarbshopping.co.uk/default.asp

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:34   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Kan være lurt å være forsiktig med søtstoff Noen går ikke ned i vekt med dem og mange får vondt i magen

Men litt innimellom går greit for de fleste.

Sjekk nøye hva som står om karbo på produktene før du kjøper og sjekk at det er sukkerfritt

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:39   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Hei,tror nok at du trygt kan stole på denne siden,flere av varene har jeg brukt selv prøv deg frem med hvor mye du tåler av søtstoff..selv har jeg ingen problemer med vekt tapet når jeg spiser maltitol(cavalier ,de bron osv er søtet med dette)...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 22:57   #6
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Her er enda en side:
http://www.vivalowcarb.com/

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 23:44   #7
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

De hadde noen litt spennende ostesnacks da, uten søtstoff.. og noe type baconcrisp med forskjellige smaker.. Og Crackerbread, med 1 g karb pr skive..

Bestilte for litt under 200 kr jeg nå, teste ut.. Skal prøve å huske å legge inn erfaringen her

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 23:53   #8
Ninja
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ullensaker
Innlegg: 177
Ninja er ny på veien

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Så flott

Tror jeg skal bestille litt varer i morgen.

__________________
Ninja`s dagbok

Ninja`s MUP
Ninja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kommer snart.. Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:53   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Opprinnelig lagt inn av LilleVille, her.

De hadde noen litt spennende ostesnacks da, uten søtstoff.. og noe type baconcrisp med forskjellige smaker.. Og Crackerbread, med 1 g karb pr skive..

Bestilte for litt under 200 kr jeg nå, teste ut.. Skal prøve å huske å legge inn erfaringen her

Viva Low Carb er amerikansk, sant ? Har du sjekket fraktkostnader og toll ? Når vi bestilte fra Atkins i USA var somregel frakt og toll mer enn original kost på varene. Flott om du deler erfaringene dine med oss !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:02   #10
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Engelsk nettbutikk, lav karbo

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Viva Low Carb er amerikansk, sant ? Har du sjekket fraktkostnader og toll ? Når vi bestilte fra Atkins i USA var somregel frakt og toll mer enn original kost på varene. Flott om du deler erfaringene dine med oss !

Denne gangen bestilte jeg fra lowcarbshopping.co.uk, får se hvordan det funker, og om det er noe godt..

Frakten ble på 6 pund, syntes ikke det var så ille. Bestilte for under 200 kr da, så det bør ikke bli moms. Sto at det kom på 1-3 dager, og at man måtte være hjemme for å signere eller avtale med naboen, så da sender de kanskje med DHL eller noe sånt? Da kommer det ihvertfall fort!

Jeg har bestilt fra diabeticfriendly i USA et par ganger også, og så lenge man holder seg under 200 kr er det ikke så dyrt egentlig. Ikke at det er så fantastisk mye bedre og billigere varer og sånt i utlandet, men noen ganger blir man så lei, og det er litt "spennende" med noe nytt... Og så liker jeg å shoppe!

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo og idrett/trening 205gti16v Trening 21 23-05-07 00:15
NORDISKE Lavkarbo NETTBUTIKKER?!!?? Hyper Spørsmål og svar 25 31-08-06 01:00
På epicurious kan du søke etter lav karbo oppskrifter cococococat Oppskrifter 2 21-01-05 19:49
Lav karbo produkter Nille Lavkarbo generelt 3 19-07-04 00:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no