Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-12, 19:04   #1
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Min mann spiser ikke lavkarbo mat. Eller, han spiser det jeg lager han. Som jeg også spiser. Men han småspiser konstant innimellom også.. I dag har han laget toast med loff, han har spist vingummi (Da døde jeg nesten) Å han fullførte nettopp et stort beger kirsebær yoghurt. Som er min absolutt favoritt yoghurt.

Så meg nødt å snu stolen i mot han, får å ikke bli fristet, frustrert og sint.

Å jeg kjenner også når jeg får disse følelsene, får jeg en intenst trang til å spise. Må ha mat! Trøstespisingen sitter godt igjen.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 19:39   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "mat syn".

Jeg har aldri blitt så skuffa i mitt liv som da jeg skulle skeie ut med kirsbæryoughurt... Det var søtt, klissete og smakløst. Og jeg pleide også å elske det! Så om det er noen trøst altså, så gikk du ikke glipp av noe

Men problemet er jo mer at han saboterer. Gi beskjed om at om han velger å ødelegge kroppen sin får han gjøre det andre steder.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 19:51   #3
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Eg har valg å leve med ett lavkarbokosthold, og gubben har valgt å ikkje gjere det.
Men eg klarer meg fint og bryr meg ikkje ett hakk om at han spiser annerledes.
Om eg skulle be han gå ett annet sted med sin mat, måtte kanskje eg gå ett annet sted med min også då
Eg slutta å røyke åleine også eg, og klarte meg fint då også
Eg koser meg på lavkabovis, og han på høgkarbovis....
(so kan eg smile i skjegget for meg sjøl når han ligger på sofaen stinn og dårlig )

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 20:22   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Ja, men det er forskjell på de vanlige måltidene, og all denne småspisinga av godteri og diverse (som jeg oppfattet som problemet i hovedinnlegget)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 20:41   #5
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, men det er forskjell på de vanlige måltidene, og all denne småspisinga av godteri og diverse (som jeg oppfattet som problemet i hovedinnlegget)

Eg har også en som småspiser.... han spiser sånn som eg gjorde før....
Og eg kan faktisk ikkje bestemme over han, for han er ett voksent menneske.

No er eg heldig for eg har ingen problem med verken søtsug eller at eg får lyst på ditt og datt pga hans spising.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:44   #6
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Dette blir nok garantert å gå over, men ha i bakhodet jeg er på 3 dagen med ketolyse. Jeg er tungt sukkeravhengig. Å avruse seg på sukker, er verre for meg, enn å slutte røyke.

Jeg måtte bare surke litt..

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:45   #7
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "mat syn".

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har aldri blitt så skuffa i mitt liv som da jeg skulle skeie ut med kirsbæryoughurt... Det var søtt, klissete og smakløst. Og jeg pleide også å elske det! Så om det er noen trøst altså, så gikk du ikke glipp av noe

Men problemet er jo mer at han saboterer. Gi beskjed om at om han velger å ødelegge kroppen sin får han gjøre det andre steder.

Blir jo litt feigt å be han gå en annen plass å spise yoghurt.

Jeg bare snur stolen inntil videre!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:46   #8
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Er lov å klage litt når man er sukkeravhengig og på avrusning Mange av oss har vært der du er nå! Hold ut, og lykke til

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:51   #9
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Er lov å klage litt når man er sukkeravhengig og på avrusning Mange av oss har vært der du er nå! Hold ut, og lykke til

Ja, det burde det være!

Skal være flink å holde ut.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:09   #10
thessis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 53
thessis er på en erverdig vei

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Jeg bor også med en som ikke spiser lavkarbo, men han respekterer det og synes det er helt greit. Den første tiden var det vanskelig, men det som ble løsningen for oss, med tanke på "fristelser", var at han ikke gjorde noe stort ut av det at han satt i sofaen sammen med meg og putta i seg søtsaker og andre forbudte ting. Vi ble enige om at han aldri skulle tilby meg noe, uansett! Spurte jeg om å få skulle han nekte. I tillegg ble vi enige om at han måtte være flink med å legge snopet tilbake i skapet, der jeg ikke kunne se det, slik at det ikke ble liggende på borde og jeg ble sittende å pine meg selv og bli fristet. Etter hvert gikk jo søtsuget mitt over, og nå ca 1 år etter, så kan han bare sitte der og bøtte innpå sjokkoladen sin, det gjør meg ingen ting!

thessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:13   #11
Jaudå
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 187
Jaudå er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Syns faktisk han kan ta med seg snopet og spise det en annen plass de første dagene...... Man setter seg ikke til med ei øl forran noen som er alkoholikere den første tiden de har sluttet....
Det går kanskje ikke an å sammenligne så veldig, men til den viss grad så syns jeg det er litt sammenlignbart.
Min mann fikk beskjed om å gi bang i å spise snop på siden av meg de første par ukene.
Nå går det heldigvis stort sett greit, og det er ikke noe pes....

__________________





Jaudå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre sukker, mel og stivelse....;o) Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:25   #12
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

STÅ I MOT! Du er kjempeflink. Jeg har akkurat fått min mann med på lavkarbolaget. Men jeg har gått på ketolyse siden mars. Han har trykkt innpå, jeg har sett på. Men pr dd er det jeg som er 14 kg lettere. Gjett om han er misunnelig. Nå henger han seg på, han vil visst også dette. Den som ler sist.... Lykke til, surk så mye du vil her inne, mye bedre det enn sjau i heimen

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:32   #13
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Min mann spiser kun lavkarbomiddagen jeg lager til oss. Det er greit.
Men han spiser også hele tiden... Boller, sjokolade, kaker osv. det gjør ikke meg noe, for jeg synes ikke det smaker noe godt uansett. Men i ditt tilfelle synes jeg mannen kan gjøre såpass mye for deg at han kutter det ut. Og hvert fall ikke spiser det, eller har varene, rett foran øya på deg. Nesten litt respektløst, når du skal avvennes.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:37   #14
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Han er fullstendig klar over jeg blir irritert av dette.. Når han hentet yoghurten, sa jeg "vess du lure på koffer æ e fette forbanna nu, e det førr at du spis MIN favoritt jåggert rett førran øyan på mæ, æ snur stol ´n, så det går greit, du ska slæppe å fjærne dæ"

Men jeg tror han neste gang, ikke spiser ting jeg elsker, rett på andre siden av stue bordet. Forlanger ikke han skal det for resten av alltid, men i alle fall nå i denne perioden! Når jeg tar farvel med alt godt ..

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:40   #15
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Jo, det er faktisk sammenlignbart.. Man blir like avhengig og raskere avhengig av sukker enn av kokain. Det går an å forklare den kjære at det kan være vanskelig med søtsug i starten, og kanskje gjøre avtale om at han kanskje kan spise sine karber mens den karbofrie går en tur, eller...

Fancy. Ros pleier å hjelpe Pass på å takke han en gang han ikke spiser snop når han sitter i sofakroken med deg. Fortelle hvor mye det betyr for deg at han tar hensyn til til deg i en overgangsfase til du har fått gode, innarbeidede vaner med nytt kosthold. Sosial læringsteori.. Hvem liker ikke ros? Skal se
han kutter ned på snopen når du er hjemme.
Og, Fancy..kirsebæryoghurt er faktisk den beste yoghurten

Blir nesten som å trene bikkjene det her, positiv oppførsel får positive reaksjoner. Mon tro om jeg kan belønne han på -andre- måter som gjør at han kutter det helt ut! *jeg har en plan*

Å JA! Kirsebær yoghurt er bare best!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:47   #16
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

Det må æ si va rætt i fra lævra, Fancy

Noen ganger må det nesten bare komme rett fra levra!!

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:54   #17
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Dette blir nok garantert å gå over, men ha i bakhodet jeg er på 3 dagen med ketolyse. Jeg er tungt sukkeravhengig. Å avruse seg på sukker, er verre for meg, enn å slutte røyke.

Jeg måtte bare surke litt..

Ingen kritikk til deg, dei to første innlegga eg skreiv altså
Eg såg først i 2. innlegget ditt at du nettopp hadde begynt på ketolyse.

Håpe gubben din tar hensyn til deg;
men ett råd til deg; tenk at dette gjere du kun for din egen del...... so får han eventuelt komme etter seinare

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:56   #18
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av masun, her.

- Andre- måter må jo være perfekte! Fortell hvor mye bedre -andre- måter blir når vekta går nedover Og fortell at du gleder deg til å bli slank.. hehe..
MÅ jo bare funke!

Det bør funke bedre enn noe annet ja

Skal holde oppdatert.

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 08:36   #19
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Samboern min mumser lyst brød og potetgull støtt. Men jeg hadde allerede levd ketogent og blitt godt vant til det før vi i det hele tatt flytta sammen, så jeg fikk aldri den oppstarts-utfordringen du beskriver - det må være vanskelig. Men det høres jo ut som om du får kommunisert greit - så jeg ønsker deg bare lykke til videre med kostholds-endringen! Det er en overgang - men det kommer et tidspunkt hvor det meste av høykarbomaten ikke er "magnetisk" fristende lenger.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 08:56   #20
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.


Men jeg tror han neste gang, ikke spiser ting jeg elsker, rett på andre siden av stue bordet. Forlanger ikke han skal det for resten av alltid, men i alle fall nå i denne perioden! Når jeg tar farvel med alt godt ..

Men tar du farvel med alt godt da?
Med forbehold om at du har råd: når han setterseg nedmed snopet sitt så lag deg en skikkelig digg kveldsmat. Stek en indrefillet og kjør på med masse deilig bernaise og asparges osv, eller lag deg en fristende lavkarbokake (til bare deg siden han har sitt til bare seg), maule opp et par hekto roastbeef med remulade og salat?? eller noe annet som han vanligvis sikler etter og ikke unner seg.
Pass på at du bruker omtrent like mye penger som han bruker på sitt snop, så kan han ikke komme med argumenter om at du bruker mer penger enn ham...
Og for all del - ikke del!!! Gjør et stort poeng utav at det er DITT "snop"

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 09:21   #21
Fancy
Medlem
 
Fancy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 34
Innlegg: 282
Fancy er ny på veien

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Jeg er veldig negativ den første tiden. :P Ikke til å unngå! Må holde meg unna butikker, å andre folk. For å ikke bli fristet! :P

__________________


Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:28   #22
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Opprinnelig lagt inn av Fancy, her.

Jeg er veldig negativ den første tiden. :P Ikke til å unngå! Må holde meg unna butikker, å andre folk. For å ikke bli fristet! :P

jeg var også sånn den første tiden. Det må jeg si er den aller største gevinsten jeg har fått ved å legge om til lavkarbokosthold; jeg blir ikke styrt av maten lenger - jeg styrer den!

Når du sjesser på alt mulig så spis noe med fett i, maule smør om nødvendig eller drikk en skvett fløte...
Det har ikke noe å si om de får i deg litt for mange kalorier nå den første tiden, det regulerer seg lettere senere. Det du må få til er å få igang fettforbrenningen og få blodsukkeret under kontroll slik at du ikke kommer til å slite så mye med sjessing og misunnelse.

Som jeg sa: UNN deg alt du har lyst på av lovlig mat, ikke tell kalorier nå i starten. Det må da være ting du før ikke turde å unne deg pga fettet el.l?
Det myyye godt du kan kose deg med basert på egg og fløte fx...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:12   #23
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 36
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Jeg har også en slik mann her, heldigvis jobber han mye overtid så jeg slipper å forholde meg såååå ofte til det...

De første dagene sa jeg surt "jævlig fint gjort" så tok han hintet noen dager og jeg fikk kommet meg inn i rutinene før han begynte med fristingen igjen. Nå takler jeg det helt fint. Blir vant med det på en måte.....

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 18:01   #24
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Jeg bor med mr "jatakkbeggedeler"Han spise det jeg lager og alt han får lyst på ellers. Han er meget aktiv, mer enn jeg greier med min helse, men han hadde likevel hatt godt av litt lavkarbo ja. Men det må han få bestemme selv. Han er voksen.Men han aksepterer matlagingen min, liker den og elsker at jeg baker mer nå enn før Men å¨få ham helt med på laget har jeg gitt opp. Lykke til med avrusningen videre, det blir lettere med tiden

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 18:16   #25
MajaSol
Nytt Medlem
 
MajaSol sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Innlegg: 2
MajaSol er på en erverdig vei

Sv: Å bo med noen som ikke deler samme "matsyn"

Frist samboeren med å ende opp med den lekre kroppen, og ikke gi opp! Kanskje han lar seg inspirere til slutt!

MajaSol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, LCHF, Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen med samme erfaring. Fett ikke ned i vekt milja Lavkarbo generelt 15 30-05-12 10:07
Er det noen her med samme mål som meg? Tone-Rose Generell diskusjon 10 12-08-11 14:23
Inspirert: Hvor finne BH som ikke deler puppene? Jojodama Generell diskusjon 37 22-02-10 16:03
Er ikke kullhydrater det samme som karbohydrater? sejla Ketolysekuren 7 30-08-09 10:12
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 11:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no