Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvor mange kg?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-10, 19:15   #1
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Hvor mange kg?

Hei ! jeg lurer på hvor mange kilo det er vanlig å gå ned på en mnd? Har gått ned 4,6kg på en uke nå, men står bom stille den siste uken. regner med detter e vanlig... ?

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 19:27   #2
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kg?

I starten kan en ofte gå ned masse, det er da vann. Generelt sett så går en ned ca 1 kg i uken, og det er også det mest ideale.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 19:49   #3
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Hvor mange kg?

Det kommer jo an på hvor mange kilo du har å ta av. En person som skal ned 5 kilo vil bruke lengre tid på å ta av dem, enn en person med en overvekt på 40 kilo. Den som skal den 40 kan kanskje bare trenge 1 uke på å gå ned 5 kilo...så det er veldig forskjellig

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 19:58   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mange kg?

Det varierer VELDIG! Sammenlikn deg med din egen kropp - det er håpløst å si noe om hva som er "vanlig" og ikke

Du finner mange tråder med samme tema - bare søk på forumet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 20:00   #5
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kg?

Okei, takk for svar. Skal ned fra 77kg til 62kg. Så har litt å miste! men må bare smøre meg med tålmodighet :-)

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 20:02   #6
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor mange kg?

Jeg må bare fortelle deg min erfaring, nå hadde jeg 75 kg overvekt når jeg begynte på lavkarbo.. Har til nå gått ned 23 kg..
Den første uken gikk jeg ned 6,7 kg - OG den neste uken stod jeg BOM stille.. Tror jeg gikk ned 100g eller noe.. Kan du TRO jeg var skuffa da eller?... Kroppen fikk jo sjokk og måtte virkelig omstille seg...
Så gikk de to (eller var det kanskje tre?) uker også begynte nålen å bevege seg igjen.. Etter mine erfaringer trenger både kropp og sinn noen pustepauser i mellom slagene.. Og så lenge man er målretta og klarer å ta seg inn igjen etter en dårlig periode, så VIL man lykkes!
lykke til!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 20:27   #7
nattie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 22
nattie er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kg?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg må bare fortelle deg min erfaring, nå hadde jeg 75 kg overvekt når jeg begynte på lavkarbo.. Har til nå gått ned 23 kg..
Den første uken gikk jeg ned 6,7 kg - OG den neste uken stod jeg BOM stille.. Tror jeg gikk ned 100g eller noe.. Kan du TRO jeg var skuffa da eller?... Kroppen fikk jo sjokk og måtte virkelig omstille seg...
Så gikk de to (eller var det kanskje tre?) uker også begynte nålen å bevege seg igjen.. Etter mine erfaringer trenger både kropp og sinn noen pustepauser i mellom slagene.. Og så lenge man er målretta og klarer å ta seg inn igjen etter en dårlig periode, så VIL man lykkes!
lykke til!

Det er så sant som du sier! Kroppen trenger litt pusterom. Tusen takk for gode råd :-) masse lykke til selv

nattie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (egenkomponert) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange karbo og hvor mye fett pila Spørsmål og svar 16 17-11-09 13:13
Hvor mange egg pr. dag ? Jollers Lavkarbo generelt 16 25-02-08 22:47
Hvor mange kg hildabakk South Beach 5 25-05-06 09:16
Hvor mange er vi her da? lillemy Ketolysekuren 16 27-02-05 01:33
hvor mange Anitave Induksjonen 4 28-06-04 14:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no