Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-08-11, 21:44   #9401
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Jeg lurer på hvorfor man (hvertfall jeg) blir så tørr på leppene når jeg tygger tyggegummi.

Av "rare sammenhenger", så begynner jeg alltid å klø på nesen når jeg tar på meg gummihansker...
Fryktelig irriterende.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 10-08-11, 21:46   #9402
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Av "rare sammenhenger", så begynner jeg alltid å klø på nesen når jeg tar på meg gummihansker...
Fryktelig irriterende.

Jeg får ikke puste når jeg har lue på

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-08-11, 22:00   #9403
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det feil av meg å hive innpå med sognemorr med majones som snacks / mellommåltid? fant ut først i dag at morr hadde 0g karbo og jeg greide ikke å dy meg lager små hamburgere med morr og majo i midten haha! Men det føles så utrolig feil ut å spise det sånn, og så mye.. (snart spist en pakke med morr på 130g)

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-08-11, 22:20   #9404
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det verste som kan skje er vel at du samler vann, Regret.

Jeg vil kjøpe Sognemorr i morra !

Jaaaaa !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 10-08-11, 22:22   #9405
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har vanligvis veldig lite synligge blodårer. Nå plutselig tyter de fram, faktisk mens jeg ser på de blir de tydeligere. Bør jeg dra på legevakta?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-08-11, 22:22   #9406
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

på grunn av saltet, sant?
Var da enda godt at det var lov. Kanskje jeg tok i litt med tanke på mengden, men av og til er det så utrolig godt med sånt at man greier ikke å stoppe før posen er tom

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-08-11, 22:35   #9407
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har vanligvis veldig lite synligge blodårer. Nå plutselig tyter de fram, faktisk mens jeg ser på de blir de tydeligere. Bør jeg dra på legevakta?

Føler du deg syk, da? Har du høy feber eller er veldig dehydrert eller....?
Har du en aktiv betennelse i kroppen?
Er du bekymret, kan du ringe legevakten og høre med en sykepleier i første omgang! Få med hva du nettopp har vært gjennom!

Hos meg tyter de vanligvis så beskjedne årene frem når det blir varmt/klamt, når jeg stresser, etter langvarig fysisk aktivitet uten hensyn til intensitet osv osv

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-08-11, 22:50   #9408
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, NÅ skal dere få høre et random spørsmål!

Hvor kan man få kjøpt seg badekåpe?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 10-08-11, 23:02   #9409
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Nei, NÅ skal dere få høre et random spørsmål!

Hvor kan man få kjøpt seg badekåpe?

Jysk, kid, princess, cubus, kaphal, lindex.. de fleste slike butikker Ikke beste kvaliteten eller utvalget kanskje.. Finnes jo også på nett da.

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 10-08-11, 23:04   #9410
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Badekåpe får du på alt fra Sparkjøp til interiørbutikker (ala KID).
Ellos? http://www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=badek%C3%A5pe

Jeg blir anpusten om jeg går og tygger tyggis samtidig (ang rare sammenhenger der oppe).

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB
Gammel 10-08-11, 23:05   #9411
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

på grunn av saltet, sant?
Var da enda godt at det var lov. Kanskje jeg tok i litt med tanke på mengden, men av og til er det så utrolig godt med sånt at man greier ikke å stoppe før posen er tom

på grunn av saltet, ja salt binder vann.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 11-08-11, 01:58   #9412
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det edderkopper i Norge som biter mennesker? Jeg våknet opp med store bitt på armen. Dagen etter så jeg en diger, feit brun edderkopp i senga mi. Den hadde masse seigt mørkebrunt blod da jeg drepte den.Bittene klødde ikke så det var ikke noen mygg som hadde gått berserk. Det var tatt fem biter av huden sånn at det røde kjøtter syntes under. Området er fortsatt rødt omkring bittene flere dager etterpå og det er ikke ferdig grodd. Hvis ikke edderkopp, hvilket insekt kan det ha vært?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 11-08-11, 07:12   #9413
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Finnes det edderkopper i Norge som biter mennesker? Jeg våknet opp med store bitt på armen. Dagen etter så jeg en diger, feit brun edderkopp i senga mi. Den hadde masse seigt mørkebrunt blod da jeg drepte den.Bittene klødde ikke så det var ikke noen mygg som hadde gått berserk. Det var tatt fem biter av huden sånn at det røde kjøtter syntes under. Området er fortsatt rødt omkring bittene flere dager etterpå og det er ikke ferdig grodd. Hvis ikke edderkopp, hvilket insekt kan det ha vært?

Alle edderkopper biter, men du vil merke 2 prikker, ikke avrevet hud! Norske edderkopper er ikke giftige (mener dødlig giftige for mennesker, de aller fleste er giftige), men såret kan irritere litt. Du hovner nok opp en del rundt såret. Hvis det ikke er edderkopp så er det mange insekter som kan finne på å legge seg i sengen sammen med deg, f.eks midd, lus, fluer, edderkopper, mygg. Også dyr som slanger, men det er vel heller usannsynlig i dette tilfellet
Sånn kan et edderkoppbitt se ut..

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose
Gammel 11-08-11, 11:44   #9414
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om det er noe sted det går an å kjøpe Cobb-salat i Bergen?

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-08-11, 12:15   #9415
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Noen som vet om det er noe sted det går an å kjøpe Cobb-salat i Bergen?

Er ikke Cobb-salat ganske enkelt en blandet salat da?
http://bama.no/eway/default.aspx?pid...0:6180:7:::0:0

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 11-08-11, 13:01   #9416
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det flere enn meg som fikk lyst til å snitte opp det edderkoppbittet og klemme ut gørra som Regret la inn bilde av, eller er det bare jeg som er sær?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 11-08-11, 13:03   #9417
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er ikke Cobb-salat ganske enkelt en blandet salat da?
http://bama.no/eway/default.aspx?pid...0:6180:7:::0:0

Joda, men er så mange ingredienser. Vil at noen andre skal lage den til meg. XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 11-08-11, 13:06   #9418
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Er det flere enn meg som fikk lyst til å snitte opp det edderkoppbittet og klemme ut gørra som Regret la inn bilde av, eller er det bare jeg som er sær?

du er ikke sær jeg fikk også kjempelyst til det

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 11-08-11, 13:18   #9419
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har også noen helt merkelige "bitt"... på begge ankler! På så godt som samme sted!

Tror det er myggstikk, for de klør noe helt forferdelig (noen tips til noe jeg kan ha på? Salve eller lignende?), men er likevel sykt irriterende når jeg verken har hørt summing eller merket stikkene... før morgenen etter, når jeg ligger og klør meg i halvsøvne!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 11-08-11, 13:22   #9420
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Jeg har også noen helt merkelige "bitt"... på begge ankler! På så godt som samme sted!

Tror det er myggstikk, for de klør noe helt forferdelig (noen tips til noe jeg kan ha på? Salve eller lignende?), men er likevel sykt irriterende når jeg verken har hørt summing eller merket stikkene... før morgenen etter, når jeg ligger og klør meg i halvsøvne!

Xylokain er en fin krem. Kløstillende

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 11-08-11, 13:27   #9421
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Xylokain er en fin krem. Kløstillende

Takk for tips! Skal se om mamma har noe liggende... hun har en egen samling med tuber liggende i en skuffe på badet.

Et spørsmål til: finnes det noe sted man kan få kjøpt billige "poser" til å ha skitne klær i (tenker á la disse)? Kunne vanligvis brukt en balje, men blir litt vanskelig å ha med i kofferten...

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 11-08-11, 13:28   #9422
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Takk for tips! Skal se om mamma har noe liggende... hun har en egen samling med tuber liggende i en skuffe på badet.

Et spørsmål til: finnes det noe sted man kan få kjøpt billige "poser" til å ha skitne klær i (tenker á la disse)? Kunne vanligvis brukt en balje, men blir litt vanskelig å ha med i kofferten...

Europris, Nille?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 11-08-11, 13:29   #9423
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Europris, Nille?

Supert, skal få sjekka der!

Takk for svar!

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 11-08-11, 13:57   #9424
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Regret, her.

Alle edderkopper biter, men du vil merke 2 prikker, ikke avrevet hud! Norske edderkopper er ikke giftige (mener dødlig giftige for mennesker, de aller fleste er giftige), men såret kan irritere litt. Du hovner nok opp en del rundt såret. Hvis det ikke er edderkopp så er det mange insekter som kan finne på å legge seg i sengen sammen med deg, f.eks midd, lus, fluer, edderkopper, mygg. Også dyr som slanger, men det er vel heller usannsynlig i dette tilfellet
Sånn kan et edderkoppbitt se ut..

Men ikke sikkert alle edderkopper biter så det ser sånn ut, vel? Og lus, midd og fluer spiser ikke menneskekjøtt i store biter, vel?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 11-08-11, 14:16   #9425
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan det være kleggbitt? Kleggen tar jo store chunks av huden, og det kan klø no helt infernalsk.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no