Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Forbedret stoffskifte

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-09, 20:55   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Forbedret stoffskifte

Litt gøy konsekvens av lavkarbo:

Etter kun 7 uker på lavkarbo (tilnærmet ketolyse) - har stoffskiftet mitt (fritt tyroxin) forbedret seg fra 14 til 15.8... på bare 7 uker! Fortsetter det slik så ser det lyst ut med vekttap over tid - siden jeg gikk ned noen kg i starten, gikk litt opp igjen og der står jeg fremdeles... uaktuelt å slutte - spiste litt potet, ris og pasta i løpet av to dager (bortreist) bare for å teste - og fikk forstoppelse og mage-rier jeg sjeldent har vært borti... tre lavkarbomåltider etterpå var jeg i orden igjen

Ikke SÅ opphengt i vekta lengre når jeg ser buksa løsne

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 22:20   #2
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Forbedret stoffskifte

Så heldig du har vært da! Hos meg går det helt motsatt vei.....øker stadig dosen med levaxin! Men da får du bare nyyyte det

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 22:45   #3
achillea
Medlem
 
achillea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Jæren
Alder: 51
Innlegg: 155
achillea er ny på veien

Sv: Forbedret stoffskifte

Hos meg har det også gått motsatt vei, stikk i strid med det legen trodde skulle skje. Etter å ha tatt av over 30 kg har jeg økt den ukentlige dosen min med Levaxin 200mmg og det er mye når jeg utgangspunktet tar en ganske høy dose.

__________________



Start Ketolyse - 87.1 kg (29/9-08) --- 78.5kg (juni-09), Restart 25/1-10 - 81 kg - nå 78.6 kg (31/03-10)
achillea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skaldemann og stoffskifte Cornelia Spis deg ned i vekt med Skaldeman 3 22-08-10 08:37
Lavt stoffskifte i VG Elizabethcita Stoffskifte / hormonproblemer 0 01-10-09 10:56
Lavt stoffskifte Jabba Stoffskifte / hormonproblemer 16 23-05-09 15:18
Lavt stoffskifte? Marita Stoffskifte / hormonproblemer 68 18-04-09 23:03
Lavt stoffskifte? Distrea Stoffskifte / hormonproblemer 5 17-06-07 21:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no