Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 29-09-11, 09:34   #10476
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han gråter veldig sjelden, så det er likesom ikke et mål her. Men han kaver så fælt... Og å legge han ned er ikke et tema engang. Ikke snakk om å våkne, men at han er våken, fra fem seks på ettermiddagen til to-tre...

Min erfaring er at de har sånne perioder hvor de snur litt på døgnet og ikke skjønner at vi andre gjerne vil ha en "normal" døgnrytme!
Min sønn syns at det passet helt fint å sove om kvelden for så å stå opp kl 0430, mens min datter holdt på som din lille! Hun holdt det gående i timesvis og syns at natten var et glimtende tidspunkt å være våken på, men sov lenge om morgenen.
Trøsten er at det går seg til og at de finner ut av det etter hvert!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-09-11, 09:38   #10477
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg drømmer ikke at jeg flykter, men jeg drømmer ofte at jeg ikke får til å bevege meg. At jeg prøver å gå, prøver å krype, men at beina ikke vil adlyde meg. Noen ganger så vet jeg nesten ikke om det er på ordentlig eller om det er en drøm. Men jeg får litt panikk når jeg ikke får beina med meg og ikke klarer å gå. :-(

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, åååh! Det er helt forferdelig! Som om de nærmest er sementert til bakken ...

Drømmer der man opplever at man er lammet er ganske vanlig og bunner i et fysiologisk fenomen der viljesstyrte bevegelser er "skrudd av" mens du sover. Det er faktisk for at man skal kunne drømme trygt, og ikke slå folk, hoppe ut av vinduet eller tisse i klesskapet...
Ubehaget kommer når hjernen er mer våken enn kroppen og du oppdager at du ikke kan røre deg. Personlig blir jeg ikke redd, men sinna, kaster all drømming overbord og konsentrerer alle krefter om å lage lyd eller løfte en hånd. Og våkner etter en liten stund, med et rykk eller grynt, helsvett og full av adrenalin... Min underbevissthet liker virkelig ikke å være fanget

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Superhelt-drømmer...Enten flyr jeg som Superman, ellers så har jeg andre spesielle evner.

Har alle slike drømmer, eller er det bare jeg som biter meg merke i dem?

Ikke superhelt-drømmer, mer superagent-drømmer, folk skal oppspores, dekkord utveksles, romstasjoner bordes og gjennomsøkes med våpen i hånd - uten at man blir oppdaget og ikke minst en veldig signifikant kopimaskin. Det siste der overgår mine drømmetolkeevner... Jeg befinner meg tydeligvis på drømme-nivå med 9-årige gutter, eller hva?

__________________
You say I'm a bitch like it's a bad thing!!



KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 29-09-11, 09:48   #10478
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han gråter veldig sjelden, så det er likesom ikke et mål her. Men han kaver så fælt... Og å legge han ned er ikke et tema engang. Ikke snakk om å våkne, men at han er våken, fra fem seks på ettermiddagen til to-tre...

Kanskje han burde vært en tur hos en mauellterapeut og utredet for KISS? Hvis han er stiv i kroppen er det ubehagelig å ligge, og da er det jo ikke noe rart at han ikke vil sove.

Hvis du bor i Oslo så vet jeg at mange er svært fornøyd med Marc de Decker på Balderklinikken

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 29-09-11, 13:20   #10479
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 46
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

men ville han ikke skreket og vært missfornøyd hvis han hadde hatt KISS ?

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 29-09-11, 13:49   #10480
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

men ville han ikke skreket og vært missfornøyd hvis han hadde hatt KISS ?

Nei Jenta mi var VELDIG låst og var så stille og rolig atter.
Men kaver gjør vel de fleste små babyer? Kommer liksom ann på hvordan.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 29-09-11, 14:59   #10481
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Kanskje han burde vært en tur hos en mauellterapeut og utredet for KISS? Hvis han er stiv i kroppen er det ubehagelig å ligge, og da er det jo ikke noe rart at han ikke vil sove.

Hvis du bor i Oslo så vet jeg at mange er svært fornøyd med Marc de Decker på Balderklinikken

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

men ville han ikke skreket og vært missfornøyd hvis han hadde hatt KISS ?

Han følges opp en gang i mnd av fysioterapeut siden han er for tidlig født. I følge henne er han helt fin i rygg og nakke.

Det er nok bare jeg som er litt utålmodig.... Også har han vært så flink til å sovne hittil.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-09-11, 15:25   #10482
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han følges opp en gang i mnd av fysioterapeut siden han er for tidlig født. I følge henne er han helt fin i rygg og nakke.

Det er nok bare jeg som er litt utålmodig.... Også har han vært så flink til å sovne hittil.

Mitt inntrykk er at fysioterapeuter ofte har noe begrenset kunnskap om KISS. Å gå til manuellterapeut via kommunen er gratis, så det skader jo ikke å prøve.

Jeg har aldri hørt om såpass små babyer som er våkne så mange timer i strekk uten at det er noe som plager dem. Håper du har noen til å avlaste deg litt, for man blir rimelig ødelagt av å ikke få nok sammenhengende nattesøvn (Eldste min hadde kolikk, det var et rent helvete)

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 29-09-11, 15:40   #10483
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dattera til ei veninne hadde det, og han er helt anderledes enn henne. Og fysio virket rimelig oppegående, og sjekket ekstra for låsinger pga at han ble tatt med hastekeisersnitt. ville han ikke også vært plaget mye tidligere?
Det er forøvrig magen som plager han, han jobber veldig mye og trykker og herjer (må le litt av han, for han kommer med utrop innimellom så hardt jobber han ) men han er ikke forstoppet heller for han har et par bæsjebleier i døgnet. FULLE, beklagger detaljene...
Og så sover han fra tre på natta til fire fem på ettermiddagen mer eller mindre i ett da, med unntak av matinger selvfølgelig. Så det jeg trenger er egentlig å snu døgnet hans litt. Men når han først sover så er han umulig å vekke. Var på babysang hvor han gløttet med ett øye på de andre, rapte høyt og sov hele resten av samlinga. sittende oppreist i fanget...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 29-09-11, 16:17   #10484
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Fader jeg er så svett! Gikk til butikken og tilbake, og er våt i håret, svett under brystene og på ryggen.. Plager meg
Jeg kan snart ikke gjøre noe før jeg er svett.
Selv etter at jeg har dusjet er jeg klam i huden og må lufttørke, svetter under brystene, (som ikke henger ), må ha vinduet åpent og lufte både meg og rommet.
Orker ikke å ta på klær som står inntil huden etter dusj, helst skulle jeg gått i en lang vid kjole

Noen tips til en svett stakkar?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 29-09-11, 18:34   #10485
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Akupunktur

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 29-09-11, 20:15   #10486
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

eller bare gå over til å bruke en vid kjole....
Elsker kaftanene mine

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 29-09-11, 20:22   #10487
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan noen fortelle kollegaen min at han må gå til legen med kløen sin hvis den er så ille som det virker som? Han klør seg nesten konstant i skrittet og tror tydeligvis at vi ikke ser det... Han tar klø-fra-lomma-trikset. Han har fått kallenavnet lommetennismannen (han fikk kallenavnet rundt lommemannen-saken). Bak ryggen hans da... Fordi ingen tør å nevne det for ham. Jeg har jobbet med ham i fire år og han har klødd seg hele tiden... Kleint!

Eventuelt tips for hvordan jeg kan få frem budskapet til en supersnill datanerd uten sosiale antenner. Han er bare snill med andre og det finnes ikke et vondt bein i ham... Jeg føler at jeg er frekk hvis jeg sier ifra, og siden han bare er snill med alt og alle så ønsker ikke jeg å være frekk...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 29-09-11, 20:33   #10488
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du kan muligens foreslå på en hyggelig måte/spørre om han noen gang har vært plaget av sopp?

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 29-09-11, 20:45   #10489
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Du kan muligens foreslå på en hyggelig måte/spørre om han noen gang har vært plaget av sopp?

Finnes det noen hyggelig måte å diskutere sopp på?
Men du, Supera, som ikke går av veien for å putte døde lemen i veska til kollegene dine. Er det ikke greit å bare si at "Hei, du. Jeg har lagt merke til at du klør deg en del ...! Kanskje du burde gå til legen? Det ser litt ubehagelig ut ... "

Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre, forsåvidt. Mulig noen som er nærmere som også har lagt merke til det kan gjøre det. Men sånn ellers så plager han vel ingen. (Annet enn seg selv), så du må nesten veie litt på hvor viktig det er for hvem at han blir gjort obs på det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-09-11, 20:46   #10490
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kjøp en tube canesten og legg den "anonymt" på pulten hans?

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 29-09-11, 20:49   #10491
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg måtte lese dette høyt for datanerdmannen min. Hans respons var "da har han i det minste fått seg noe en eller annen gang"

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 29-09-11, 20:54   #10492
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Akupunktur

Ja kanskje det? Takk for tips

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

eller bare gå over til å bruke en vid kjole....
Elsker kaftanene mine

Problemet er at jeg har ingen! jaja..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-09-11, 12:44   #10493
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Skal på ferie i neste uke og har fått slike Primolut tabletter for å utsette menstruasjonen....
I september var min siste menstruasjonsdag den 10. Tablettene skal jeg begynne å ta tre dager før første menstruasjonsdag...
Når skal jeg ta begynne å ta disse??

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-09-11, 12:46   #10494
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Skal på ferie i neste uke og har fått slike Primolut tabletter for å utsette menstruasjonen....
I september var min siste menstruasjonsdag den 10. Tablettene skal jeg begynne å ta tre dager før første menstruasjonsdag...
Når skal jeg ta begynne å ta disse??

For å svare på det, må jeg vite syklusen din og forrige menstruasjon første dag!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-09-11, 12:48   #10495
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

For å svare på det, må jeg vite syklusen din og forrige menstruasjon første dag!

Syklus - aner ikke - men ofte så sikkert 28 dager
Forrige menstruasjons første dag var 4.sept...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-09-11, 12:54   #10496
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Syklus - aner ikke - men ofte så sikkert 28 dager
Forrige menstruasjons første dag var 4.sept...

Da må du begynne 4 uker minus 3 dager etter 4. september.
Det burde ha blitt i går, faktisk, men det kan jo hende det holder i dag også!

PS! Jeg blødde litt hver dag frem til nest mens med de pillene og vet om mange som har gjort det!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 30-09-11, 14:43   #10497
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som har en god kaffe å anbefale fra Iherb.com? (Hele kaffebønner, siden jeg har fått kaffekvern )

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-09-11, 15:00   #10498
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da må du begynne 4 uker minus 3 dager etter 4. september.
Det burde ha blitt i går, faktisk, men det kan jo hende det holder i dag også!

PS! Jeg blødde litt hver dag frem til nest mens med de pillene og vet om mange som har gjort det!

Takk!!!
Da skal få hentet disse og begynne å spise piller NU!!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 30-09-11, 16:04   #10499
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Finnes det noen hyggelig måte å diskutere sopp på?
Men du, Supera, som ikke går av veien for å putte døde lemen i veska til kollegene dine. Er det ikke greit å bare si at "Hei, du. Jeg har lagt merke til at du klør deg en del ...! Kanskje du burde gå til legen? Det ser litt ubehagelig ut ... "

Nå vet jeg ikke hvor godt dere kjenner hverandre, forsåvidt. Mulig noen som er nærmere som også har lagt merke til det kan gjøre det. Men sånn ellers så plager han vel ingen. (Annet enn seg selv), så du må nesten veie litt på hvor viktig det er for hvem at han blir gjort obs på det.

Vi kjenner hverandre ganske godt etter å ha jobbet sammen i fire år (på samme gruppe), men det har pågått så lenge at det liksom er litt kleint å dra det opp nå...

Dødt lemen i en tett gjennomsiktig pose hadde jeg ingen problemer med å legge i veska til en kollega, nei. Jeg klarer fint å kødde med folk, men å ta opp alvorlige ting? Er ikke så flink til slikt...

Jeg heller mot luggetuppen sitt forslag å legge en tube med canesten i posthylla hans. Anonymt og fint.

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Jeg måtte lese dette høyt for datanerdmannen min. Hans respons var "da har han i det minste fått seg noe en eller annen gang"

Du har ikke møtt ham. Jeg tror ikke han har det. I så fall må han ha blitt voldtatt.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 30-09-11, 16:11   #10500
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Noen som har en god kaffe å anbefale fra Iherb.com? (Hele kaffebønner, siden jeg har fått kaffekvern )

Vet ikke om de har det på Iherb, men sigarkaffe er noe av det beste jeg får til min kaffemaskin i alle fall

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no