Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-10, 12:12   #1
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Jøye meg nå fyrte jeg meg vist opp i lunchen ja....kanskje litt mye men det er tross alt bare tirsdag.. hehe.. Fikk en kommentar som provoserte meg! Jeg hadde kjøpt lunchen min bestående av en salat og en seibiff. Seibiffen var ren fisk, ikke noe panert greier og sånn, derfor perfekt for meg. Så kommer en nisse og setter seg ned med sine fire brødskiver og en wienerbrød. Han ser på maten min og sier: "Se her ja, du kjører på med full pakke ser jeg, varm mat og greier, tenkt og sovne før klokka et du eller???"
Greit tenkte jeg, og min umiddelbare kommentar var at jeg tror vel man sovner fortere av den enorme bolla du har kjøp enn en fisk, for og ikke snakke om brødskiver!
Tenk!


Sist redigert av Victory : 31-08-10 kl 13:27.
Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:17   #2
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!!!

Jeg synes det er kult å få kommentarer på lunsjen min jeg. Salat med sild på, omelett eller hva nå jeg har med. Jeg gidder derimot ikke kommentere andre sin kjedelige brunostmatpakke. Jeg oppfattet ikke kommentaren om å sove som noe annet enn at vedkommende sikkert ikke visste hva som var politisk korrekt å si, så vedkommende bare sa noe?

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:22   #3
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!!!

Pleier ikke bry meg jeg heller, men her var det hele opplegget som bare irriterte meg, det rette tonefallet og den høylytte propagandaen over bordet som det bare var litt for tidlig i uka til og klare og ignorere.. hehe..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 12:56   #4
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!!!

Skjønner, men bare la vedkommende sitte med wienerbrødet og bli inn-ekkel!
*fnise*

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:20   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!!!

Mange går rundt med veldig rare tanker om sunt og usunt, uten at de kan begrunne det selv, engang. Den der med "varm mat er mindre sunn enn kald mat"(!) har jeg hørt mange ganger, det får meg som regel bare til å fnise.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:28   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Varm mat forbindes vel gjerne med middag, og normalen er gjern å spise middagen sammen med potet/ris/pasta, hvilket man gjerne blir søvning av, det var nok mer en assosiasjon, men likevel, virker ikke som en person som har så innmari mye å snakke om .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:34   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

*hehe* Ikke noe å bry seg om, det var bare en dust.

Selv hadde jeg med Ziggys tomatsuppe på en liten termoskopp, solsikkebrød, smør, salat og fetaost fordelt på termoskoppen, en matboks og to småbokser. Etter en stund ble det noen laaaange blikk bort på hva jeg spiste og til slutt var det en som nølende spurte:"Unnskyld, men hva er det du spiser?" Jeg pekte og forklarte og de var veldig imponerte - hjemmelaget tomatsuppe og greier! De skulle bare vite hvor kjapt det går å lage den!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:47   #8
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Gi personen en klem og si, ja ja du lærer sikkert snart du også :-) så slipper du å blir irritert.

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:52   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Sikker på at han ikke bare mente at du kunne bli trøtt av fisken? Det sies jo at fisk er sovemedisin, og det har jeg erfart utallige ganger selv når vi har hatt fisk til middag

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:53   #10
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Sinnataggen har roa nerva... Problemet her var nok helst at dette er en person jeg stort sett har problemer med og takle... Men enig med alle sammen, teit og bruke energi på irritasjon, pleier ikke og engasjere meg i det heletatt, men han her virkelig traff avtrekker knappen ja!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 13:55   #11
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Sikker på at han ikke bare mente at du kunne bli trøtt av fisken? Det sies jo at fisk er sovemedisin, og det har jeg erfart utallige ganger selv når vi har hatt fisk til middag

Interesant... det viste jeg ikke!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 14:56   #12
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Du må få opp blodsukkeret, ta ein snickers. Alle blir sinte når man får lite sukker

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 15:26   #13
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Gange, her.

Du må få opp blodsukkeret, ta ein snickers. Alle blir sinte når man får lite sukker

Haha! Først ekstremt sint uten veldig god grunn - SÅ hive innpå en snickers! Starten på denne uka (som har vært litt vanskelig for enkelte ) hadde jo blitt hevet med maaange hakk!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:41   #14
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Interesant... det viste jeg ikke!

Alle "vet" jo at man blir trøtt av en fiskemiddag?? Når vi må spise middag på jobben og det er fisk til middag, så ligger de støkne alle mann en times tid etterpå. Det er helt sant!
At jeg IKKE svimer av -og heller ikke spiser poteter, men mye mere fisk, ser ikke ut til å rokke på det "fakta" at man blir trøtt av fisk

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 31-08-10 kl 16:49.
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:47   #15
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

jeg hadde laks til lunsj idag, og jeg ble ikke trøttere enn jeg allerede var.. men mener jeg har hørt det er mest tilfelle med hvit fisk...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 16:49   #16
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Alle "vet" jo at man blir trøtt av en fiskemiddag?? Når vi må spise middag på jobben og det er fisk til middag, så ligger de støkne alle mann en times tid etterpå. Det er helt sant!
At jeg IKKE svimer av -og heller ikke spiser poteter, men mye mere fisk, ser ikke ut til å rokke på det fakta at man blir trøtt av fisk

Verden vil bedras .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:05   #17
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Når jeg tenker meg om, så er det spesielt når de spiser fersk fisk og lever (urk!!!) at de "svimer" av. Og da er det fordi det er fett, sier de...


Jeg liker IKKE fiskelever!!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:15   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Mmmm ... lever!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:24   #19
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Jeg blir veldig trøtt av torsk og sei og spiser ikke poteter til Laks og ørret blir jeg ikke trøtt av

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å kommentere lunsjen til folk. Jeg har aldri fått noen kommentarer på min mat uansett hvor "merkelig" den måtte være, og gir da selv blanke i hva mine kollegaer måtte finne på å spise

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:33   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Jeg spiser nesten aldri hvit fisk, så det vet jeg lite om, må jeg innrømme. Men jeg vet at jeg blir trøtt av pasta, særlig ...

De eneste kommentarene jeg fikk på min lunsj (hadde også med ganske fargerike lunsjer, som hjemmelaga tomatsuppe, middagsrester av indisk gryte, kyllingvinger og hummus etc etc) var at det så godt ut .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 17:37   #21
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Man blir trøtt av fisk, hvit fisk og i sær torsk da den inneholder mye jod. Men fisken må ikke koke, bare trekke ellers så mister den mye av joden..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:27   #22
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Man blir trøtt av fisk, hvit fisk og i sær torsk da den inneholder mye jod. Men fisken må ikke koke, bare trekke ellers så mister den mye av joden..

Haha! Takk for informasjonen på hvorfor jeg IKKE blir trøtt av fisk! Eller har hvertall ikke merket mye til det... jeg er av de som steker kjøttet til det blir skosåle og er like redd for fisk - så det hender vel at den blir kokt ja! Men nå skal jeg jammen meg tenke over det neste gang jeg spiser fisk, eller hvit, for laks spiser jeg nesten hver dag og trøtt har jeg ikke merket... Da blir det nytt prosjekt. Gøy.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:05   #23
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Man blir trøtt av fisk, hvit fisk og i sær torsk da den inneholder mye jod. Men fisken må ikke koke, bare trekke ellers så mister den mye av joden..

Det er ikke uten grunn at vi har uttrykket "Av torsk blir man dorsk" . Bare kjenn etter neste gang dere spiser fiskesuppe- man vil jo bare stupe ned i sofaputene!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:18   #24
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Det jeg har lest er at det er mye tryptofan i fisk. Det omdannes til melatonin og man blir trøtt ... zzzzzzzzzzzz

(Tryptofanet trenger for øvrig hjelp av karbohydrater til å fraktes inn i hjernen.)

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 00:21   #25
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ekstremt provoserende kommentar til min lunch!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det jeg har lest er at det er mye tryptofan i fisk. Det omdannes til melatonin og man blir trøtt ... zzzzzzzzzzzz

(Tryptofanet trenger for øvrig hjelp av karbohydrater til å fraktes inn i hjernen.)

Hmm, ja da er det ikke så rart at jeg ikke blir døsig av å spise fisk nå for tiden

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Årets flotteste kommentar ... Tonemi Generell diskusjon 23 02-09-10 10:26
Kan noen gi en kommentar til en typisk mat-dag for meg? annama Dr Lindbergs 9 03-11-09 21:32
Provoserende? lilletrine Artikler 13 15-04-07 14:53
kan jeg få en kommentar på det jeg spiser hannahgamlem Induksjonen 11 22-12-04 04:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no