Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Jacobs utvalgte juice!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-10, 20:46   #1
Tverra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 2
Tverra er på en erverdig vei

Jacobs utvalgte juice!

..............

Tverra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Health & fitnesse Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:11   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Hei,
Har ikke sett Jacobs utvalgte juice da juice ikke er lavkarbo vennlig.

I og med at dette er ditt første innlegg så legger jeg inn en tråd med informasjon om forumet og lavkarbo beregnet på nykommere i lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 00:15   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Jeg fikk følgende tilbakemelding på mitt svar i denne tråden:

Sitat:

Jeg følte meg veldig lite velkommen da du postet den linken i et av mine først innlegg også. Aksepter at folk er nye, du trenger ikke beløre alle, før de har bommet et par ganger! hmrf...


Til vedkommende som sendte denne kan jeg informere om at jeg har slettet mitt innlegg i din tråd og jeg har notert meg brukernavnet ditt slik at jeg skal huske og ikke belære deg mer i fremtiden.
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:13   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Jeg fikk følgende tilbakemelding på mitt svar i denne tråden:


Til vedkommende som sendte denne kan jeg informere om at jeg har slettet mitt innlegg i din tråd og jeg har notert meg brukernavnet ditt slik at jeg skal huske og ikke belære deg mer i fremtiden.
Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

BRA Arna Kristin!!! Vi trenger deg!!!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:34   #5
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

Tusen takk, det er det vi trenger. Og du gir alltid veldig gode svar!

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 10:00   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Til alle dere andre så vil jeg si jeg heller ikke i fremtiden kommer til å bli den som sender cheerleader smiley’s og heier på andre brukere fra sidelinjen, men fortsetter som før med å komme med innspill og linker med informasjon der jeg mener jeg har noe å komme med.

Men i all verden?
Du må ha truffet noen på en svært dårlig dag!
Du som er så flink til å svare og har samlet så mye flotte, informative linker.

Håper virkelig at du ikke lar deg skremme av noe sånt. Alle vi andre setter stor pris på jobben du gjør!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:52   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Men i all verden?
Du må ha truffet noen på en svært dårlig dag!
Du som er så flink til å svare og har samlet så mye flotte, informative linker.

Håper virkelig at du ikke lar deg skremme av noe sånt. Alle vi andre setter stor pris på jobben du gjør!

Hei alle sammen,
…og takk for tilbakemeldingene, neida, jeg er langt fra lett skremt…
Det har jo blitt nevnt av flere at ”alle” er så hyggelig på dette forumet og i etterkant har jeg tenkt at i og med at vedkommende er relativt ny på lavkarbo så har kanskje blodsukkeret og humørsvigningene ikke stabilisert seg ennå.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 21:54   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jacobs utvalgte juice!

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Det har jo blitt nevnt av flere at ”alle” er så hyggelig på dette forumet og i etterkant har jeg tenkt at i og med at vedkommende er relativt ny på lavkarbo så har kanskje blodsukkeret og humørsvigningene ikke stabilisert seg ennå.

Selvfølgelig!
Vi vet jo alle hvordan det kan være å slite med sukkerabstinenser!

Godt du ikke lar deg skremme så lett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pølser fra Jacobs på Meny Liv Spørsmål om matvarer og oppskrifter 22 21-07-14 18:08
Pølser fra Jacobs Viclin Lavkarbo generelt 28 18-02-10 08:43
Ja, Jacobs på Holtet har Bakemiksen ... Pocahontas Ketolysekuren 1 06-07-08 21:22
Mangostan juice Fridolina Lavkarbo generelt 0 07-01-07 20:57
Noni juice Zoë Lavkarbo generelt 9 13-05-04 13:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no