Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Yndlingsskoa

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-07-06, 08:09   #176
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Jeg så de på G-sport (puma jr, altså) Man kan også bestille her:
http://store.puma.com/pumaUSStore/home.asp
http://www.kitbag.com/stores/puma/he...pg=yourprivacy

Den første er amerikansk og den andre er britisk

Hvis noen kan noe om Britiske barnesko str så si ifra Jeg skjønte ikkeno ...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 10:47   #177
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Aline

Jeg så de på G-sport (puma jr, altså) Man kan også bestille her:
http://store.puma.com/pumaUSStore/home.asp
http://www.kitbag.com/stores/puma/he...pg=yourprivacy

Den første er amerikansk og den andre er britisk

Hvis noen kan noe om Britiske barnesko str så si ifra Jeg skjønte ikkeno ...

skal egentlig kunne det der jeg... I voksen sko er jeg 3,5-4 i allefall (36-37) men de har sikkert andre str i barn... skall maile søstersen om spørre... hunn vet helt sikkert

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 11:15   #178
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Mint

Jeg husker forresten spesielt godt en dame som fortalte at hun skjemtes sånn over føttene sine da hun var ung på 40-tallet, for hun brukte 40 mens alle venninnene hadde 36 eller 37.

Her om dagen fortalte ei jeg kjenner at dattera hennes på 14 bruker 46 i sko!!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-07-06, 19:48   #179
Mint
Medlem
 
Mint sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 43
Innlegg: 369
Mint har en fantastisk aura rundt segMint har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Her om dagen fortalte ei jeg kjenner at dattera hennes på 14 bruker 46 i sko!!

What?! Nei er det mulig? Vi har opptil 44 på damestørrelser vi... må jo få sydd sko hun da?

Mint er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-07-06, 10:26   #180
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Mint

What?! Nei er det mulig? Vi har opptil 44 på damestørrelser vi... må jo få sydd sko hun da?

Opptil 44? Hmm, sender du meg en pm med mer info? Tror en veninne av meg vil bli veldig glad for mer info om dere! Hun klager over at det nesten ikke finnes sko i str 42

Hun med 46 kjøper joggesko i sportsbutikker vistnok. Greit nok fram til man er 14-15, men nå begynte hun å slite med det. Men det er visst mulig å finne i usa, og da sikkert på nettet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-08-06, 13:38   #181
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Fiiiine sko (som jeg enda ikke har gått med etter å ha eid dem siden mars.... )

__________________
.

Sist redigert av mofe : 09-01-08 kl 21:33.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 13:07   #182
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Yndlingsskoa

Ojoj, takk til Anne som sendte meg hit!
Legger inn et bilde av skoene jeg har på meg i dag. De er deilige å gå i!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2008_0831Sko0014.JPG (776,2 KB, 7 visninger)
__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 13:16   #183
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Yndlingsskoa

Ok, må legge inn to bilder til!
De brune er sinnsykt gode å gå i, og passer så fint til lange olabukser.
De andre er også ok å gå i, og klikker så fint på asfalten..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Milano-sko 05 6.JPG (152,8 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg Sko Milano.JPG (140,8 KB, 11 visninger)
__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 13:18   #184
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Supre sko....Flere.....!

*Anne skynder seg hjem for å legge inn de siste hun har kjøpt*

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:57   #185
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Yndlingsskoa

oi. kul tråd har jo skikkeli sko fetish....
Kommer sko fra meg også snart

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 18:40   #186
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Yndlingsskoa

ahh for en deilig tråd!

her er mine favoritter for øyeblikket.
-blå semskede pumps fra janet & janet.
- lucky lou sko, med hand-carved hula-utskjæring i helen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01847.JPG (36,0 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg DSC01806.JPG (43,9 KB, 5 visninger)
Filtype: jpg DSC01807.JPG (49,9 KB, 8 visninger)
fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 19:40   #187
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Her kommer diverse sko.
Mine praktfulle DG sko som jeg kunne gå så mange timer i. Et par røde lakk. Et par svarte lakk med veldig høy hær. Sølv kraftig og rød semsket med sløyfe.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2007-8 sko 044.jpg (43,3 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg 2007-8 sko 045.jpg (41,4 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg 2007-8 sko 046.jpg (37,5 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg 2007-8 sko 047.jpg (37,3 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg 2007-8 sko 048.jpg (47,6 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg DSC_0030.jpg (29,8 KB, 10 visninger)
__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 17:52   #188
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Nå må man jammen begynen å ta bilde av skoa sine

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:02   #189
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Jeg tror ikke skoene mine hører hjemme her

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:07   #190
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg tror ikke skoene mine hører hjemme her

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:20   #191
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg tror ikke skoene mine hører hjemme her

Yndlingsskoa mine passer visst heller ikke inn her nå...Komfort...komfort ...komfort for alle penga

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 18:24   #192
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Yndlingsskoa



Disse er de neste på innkjøpslisten min. Jeg elsker sko! XD

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:39   #193
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Yndlingsskoa

mine yndlingssko. kan gå timesvis i disse. og ikke ser føttene mine megastore i dem heller, til tross for at de er str 42

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:53   #194
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Jeg er skooman og veskoman..

Jeg har gjort mange kupp på bruktbutikk, blant annet ei ekte LV veske jeg betalte 100 kr for.

I går kjøpte jeg meg tre par sko; Nike zumbasko (ja, det finnes ), Adidas terrengsko og Puma vintersko.. Betalte 40 kr for alle!! Og de var ubrukte!!! Loppmarkede seff..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:56   #195
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Fy søren, Kanutten...for noen kupp

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 19:58   #196
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Yndlingsskoa

Disse er jeg veldig glad i
Hvor ble skoa av?

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:01   #197
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Yndlingsskoa

Bilde kom ikke med , men det skulle være flotte røde MBT sko.
Fikk dem med i en annen tråd (MBTsko), men ikke nå

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:02   #198
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Fy søren, Kanutten...for noen kupp

Derfor jeg elsker loppemarkeder!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:02   #199
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Gleder meg til å tusle i sommerkjole og disse:

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 20:04   #200
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Yndlingsskoa

Jeg bestilte nettopp noen Waitz sandaler som er ala MTB, kanskje ikke SÅ mye gynging, OG billigere..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no