Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-06, 18:52   #1
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill
Angry

Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

For 30 minutter siden fant vi ut at Storebror (straks 5) har gått løs med saksen på lillesøsters (snart 3) blonde lokker. Jeg sprakk helt! og er nå forbanna på mannen som ikke passer på (jeg hadde nemlig lagt meg pga syk) og jeg er rasende på sønnen min som er stor nok til å skjønne at det er galt - og jeg ble også sinna på lillesøster som burde ha sagt nei til å la seg klippe.

Når jeg sprekker, så bare eksploderer jeg. Så hyggelig er det ikke nå. Mannen har etter hektisk ringing funnet en frisør som skal prøve å rette på skaden - storebror er sendt rett i seng. Datteren hylte når det gikk opp for henne at nå er det slutt på fletter, hestehaler og pippifletter.

Gosh! sier nå bare jeg her jeg sitter å¨rister av sinne. Ja jeg vet at håret vokser ut igjen, men det er allikvel forbannet irriterende, det har jo nesten tatt henne 3 år og få såpass med hår.

Ikke skjønner jeg hvorfor i allverden min sønn finner på slikt. Dette har ikke hendt med meg eller mine søsken....

aaaaaargh!!! Måtte bare få ut litt sinne

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 18:58   #2
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Åååååååå - gjett om jeg kjenner meg igjen - da minste jenta ble klippet av en kamerat i barnehagen - midt oppå hodet, ellers lange lyse englekrøller.... fikk hår med hjem i en konvolutt.... var vel sånn ca. på samme alder som din - DA var jeg rasende på personalet, hun så jo ikke klok ut.. det vokser jo ut igjen, men det tar jo sin tid ...

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 19:15   #3
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Siste oppdatering, frisøren ville bare ta 100 kr for å fikse (syns så synd på henne/oss), det var nemlig ikke så mye å fikse og det må bare gro ut litt så vi kan fikse mer på klippen om 1 mnds tid.

I mellomtiden må vi bare bruke spenner for å få det til å se sånn ca ut

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 19:18   #4
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Nena, det med konvolutten hørtes ille ut syns jeg - men det er litt godt å høre at det ikke bare er vi som måtte oppleve slikt.

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 19:23   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Opprinnelig lagt inn av Melania

For 30 minutter siden fant vi ut at Storebror (straks 5) har gått løs med saksen på lillesøsters (snart 3) blonde lokker. Jeg sprakk helt! og er nå forbanna på mannen som ikke passer på (jeg hadde nemlig lagt meg pga syk) og jeg er rasende på sønnen min som er stor nok til å skjønne at det er galt - og jeg ble også sinna på lillesøster som burde ha sagt nei til å la seg klippe.

Når jeg sprekker, så bare eksploderer jeg. Så hyggelig er det ikke nå. Mannen har etter hektisk ringing funnet en frisør som skal prøve å rette på skaden - storebror er sendt rett i seng. Datteren hylte når det gikk opp for henne at nå er det slutt på fletter, hestehaler og pippifletter.

Gosh! sier nå bare jeg her jeg sitter å¨rister av sinne. Ja jeg vet at håret vokser ut igjen, men det er allikvel forbannet irriterende, det har jo nesten tatt henne 3 år og få såpass med hår.

Ikke skjønner jeg hvorfor i allverden min sønn finner på slikt. Dette har ikke hendt med meg eller mine søsken....

aaaaaargh!!! Måtte bare få ut litt sinne


Huffda - stakkars ! Jeg har opplevd det samme sjøl jeg. Jeg hadde langt nydelig lyst hår og ble klippet av min YNGRE søster. Tror ikke det er så uvanlig at søsken gjør slikt. I barnehagen til barnebarnet mitt er det unger med skamklippet "søskenhår" stadig vekk !

Her er "før og etter" bilder fra høsten 1963 ! Frisøren reddet det hun kunne !


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 23-04-08 kl 08:44.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 19:27   #6
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

så søt du var da, Nille...

jeg klippet like greit meg selv da jeg var liten.
gjett hvem så hadde guttekort hår i hele 3 klasse. aldri mer sier jeg. jeg ble tilogmed tatt for å være gutt. da ble siljevanilje skikkelig lynforbanna og fornærmet.
det er mange år siden da. heldighvis..

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 21:09   #7
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Ups..

Tror det er noe veldig mange opplever, traumatisk kortklipp av søsken.. Min skjebne som 3-åring var naboen.. ei jente på 6 som var gatas skrekk.. Halve hodet mitt hadde hår på ca 1 centimeter.. den andre siden hadde hår til midt på ryggen..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 21:22   #8
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Jeg var den med lange lyse lokker som ble klippet... Var vel i den alderen det også 4 - 5 år eller noe.Det var min eldre bror som klippet meg, og mamma ble RASENDE! Uff... syntes mest synd på mamman min jeg, og brydde meg ikke så mye om håret egentlig.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 21:54   #9
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

huf huff....*tenker tilbake*
Jeg gjorde det på min bror...Jeg trodde jeg var flink, og vi lekte jo frisør. Jeg var vel rudt 6 år, og min bror rundt 3. Han hadde stor lyse krøller.
Samme dagen hadde jeg vært hos frisøren før første gang. Han lurte på hva frisør var, og jeg sa vi kunne leke det.....
Min bror hadde oxo lyse krøller...den gang...

Når han var ferdig klipt, sa jeg han kunne vise til mamma hvor fiiin han var blitt.
Da hørte jeg en hysterisk mamma

Jeg ble redd og gjemte meg under senga.... Hun trodde jeg var misunnelig.... men det var det ikke...tenkte ikke slik.

Det vanket tidlig seng med beskjed om å tenke over hva jeg hadde gjort, og at jeg aldri måtte gjøre det igjen.....

Før denne hendelsen hadde jeg gjort det på meg selv noen ganger.... har sett bilder, og så jo ikke ut.

  Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 21:57   #10
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

legg merke til at alle som har blitt klipt (mer eller mindre frivilig) hadde lange lyse lokker jaja men jeg hadde lange BRUNE krøllkrøll lokker til en forandring

men nå ble jeg aldri ufrivilig klipt heller da .... vi lot det gå ut over barbie dukkene vi

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:01   #11
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 57
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

uff og uff,,,ikke rart du blei sint.....
har hørt mange historier om unger som har enten klipt andre eller seg sjøl,,så det er ganske vanlig,,,

faren til datra mi klipte henne hos frisør en helg hu var der,,,hadde langt flott krøllete hår da jeg kjørte henne dit,,og da jeg henta henne hadde hu helt kort.......snufs-snufs...var rimelig forbanna da gitt,,,

skjønner deg veeeeldig godt,,,,og er vel spes ille når det er jente kansje .....

good luck:0)

får håpe de har lært av denna episoden da.......

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:12   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Opprinnelig lagt inn av Melania

forbanna på mannen som ikke passer på (jeg hadde nemlig lagt meg pga syk) og jeg er rasende på sønnen min som er stor nok til å skjønne at det er galt - og jeg ble også sinna på lillesøster som burde ha sagt nei til å la seg klippe

Oooooops Jeg må være litt forsvarsadvokat her kjenner jeg. Så lenge det finnes barn vil det skje at de gjør noe de helst ikke skulle gjort. Uansett hvem som passer på dem. Kan jo ikke holde ungene i bånd heller.... Og som 5-åring er man klart aller mest liten mener nå jeg En av tingene som skiller barn fra voksne er jo at de ikke klarer å se konsekvenser av det de gjør i samme grad som oss. Om i noen grad...

Huffamei - det er jo bare hår. Som vokser ut igjen. Og dette er sånn unger gjør - og unger må få være unger og lære i sitt tempo.

Prinsessen min (6 1/2 år) og en venninne på skolen hadde lekt Veruca Cruz (fra Charlie og sjokoladefabrikken) og festet tyggegummien bak det ene øret. Det gikk dårlig...... Og da klippet de av det håret som satt fast i tyggetummien - en skikkelig 'flette' blei borte gitt. Ja-ja. 'Da klipper vi resten av håret også' sa jeg. Og så gjorde vi det.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:14   #13
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

.....det slår meg når jeg leser denne tråden her at det kan virke som om unger i dag har langt hår fordi MAMMA'ne vil ha det....

*løper og gjemmer seg igjen*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:17   #14
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Bedre at det klippes av hår enn øreflipper eller noe annet nyttig sier nå jeg. Har hatt skamklipte unger jeg og.. men jeg kunne ikke få meg til å rase over synderen. De er tross alt naive de små og tror de gjør noe fint eller bra.. Og hår gror heldigvis ut på ny.. Blir som å grine over spilt melk eller oppspist sjokolade..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:28   #15
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten


Huffamei - det er jo bare hår. Som vokser ut igjen. Og dette er sånn unger gjør - og unger må få være unger og lære i sitt tempo.
.

signerer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 22:31   #16
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Takk for at dere deler hårklippe historiene - det er godt å se at det ikke bare er mine barn som er så umulige at de finner på slikt (stemoren min har nemlig hatt en lang samtale med meg i dag, hvor hun påpekte at ingen barn i huset der hadde så mye funnet på noe slikt)

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

.....det slår meg når jeg leser denne tråden her at det kan virke som om unger i dag har langt hår fordi MAMMA'ne vil ha det....

Jo da det gjelder nok meg Hun er nok ganske fornøyd med sin nye Hockey sveis med rotte hestehale (altså håret før ørene er oppklipt kort, og bak ørene har det fremdels litt lengde, men altså ingen tykk hestehale lenger). Moren derimot må ærlig fortelle at hun er litt mer fortvilet.

Men når det gjelder sønnen er det en liten forhistorie for ca 1 og et halvt år siden lekte nemlig han og en 1 år eldre jente frisør (i barnehagen), hun var også ganske skamklipt... og det var ganske mye styr rundt det. Men da som nå var vi selvfølgelig veldig oppatt av at det ikke ble noen alvorlige sakse skader, det kunne jo ha blitt skadet mer enn hår. Selv om jeg ærlig må innrømme at håret definitivt var ille for meg...

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-06, 23:26   #17
Hvitveis
Medlem
 
Hvitveis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 67
Hvitveis er på en erverdig vei

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Nei, takke meg til. Her i huset klipper ungene seg sjøl!

Sistemann ut var daværende 3-åring som hadde klartret opp til en skuffe og funnet mamma sin saks. (Farlig! - Og min skyld...)

Pussig nok husker jeg at da min søster endte opp med potteklipp og rottehale, var det fordi hun også hadde skamklipt seg selv. Det må ligge til familien.

Jeg klippet bare Barbiedukker.

__________________










Hvitveis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk iblandet tips fra blodtypediett Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 00:12   #18
Aadi
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Lo når jeg så øverst i reklamefeltet på siden.....
Alt handler jo om hår....


Sist redigert av Aadi : 12-04-10 kl 09:04.
  Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 00:33   #19
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Hehehe! Skulle tro de overvåker temaene og legger reklamer etter hva vi skriver om!

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:04   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Tror det er det de gjør jeg Dingpot !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:08   #21
Bea
Medlem
 
Bea sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 54
Innlegg: 131
Bea har en fantastisk aura rundt segBea har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Jeg føler med deg, Melania!

Min lille prinsesse med laangt lyst hår, ble klippet av en venninnne i påska. Jeg er så fortvilet at jeg bare putter restene i en hestehale....greier ikke å se ordentlig på "skadene" enda.
Hun selv er like fortvilet! Er en sånn skikkelig prinsesse jente som elsket å flagre med håret.
Joda...det er bare hår...Jeg sier det til meg selv flere ganger om dagen. Men for meg handler det mer om at noen har gjort noe mot mitt barn som jeg /eller hun ikke ville.

Bea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:14   #22
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Hvorfor er det så mye mer attraktivt og klippe de med langt lyst hår istedet for langt mørkt hår ?

Kan noen med MØRKT hår vennligst melde seg ?

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 09:49   #23
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

melder meg jeg nøtta... Jeg hadde sånn typisk brunt baby-hår til jeg var fem, og mamma måtte bruke lim og tape for å få til musefletter på meg, og alle trodde jeg var gutt. men da jeg var fem så begynte håret (endelig) å vokse ut, helt til jeg og søster fikk hver vår saks av farmor. vi klipte hverandre vi, så den ene hadde langt hår på venstre side, og den andre hadde langt hår på høyre side (eller langt er å ta i da, siden mitt akkurat hadde begyntå vokse ut) men mamma var bra fortvilt ja...
og jeg tror farmor fikk høre at det ikke var så lurt å gi oss saks.

men jeg har blitt skamklipt av frisøren også da... det var skikkelig surt... jeg var 20 år, men hadde en hårsveis som hadde sett bra ut på gammeltante...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 10:01   #24
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Jeg klippet meg selv, jeg 3 år og stooore blonde prinsesselokker (blir nesten misunnelig på mit eget hår, får det er ikke sånn lenger, nei..)

jeg skulle strikke meg en poncho, jeg... og hvorfor ikke strikke av menneskehår?? (jeg var tre og kunne ikke strikke heller )
Jo, og jeg gråt når jeg så at håret mitt falt av når jeg hadde klippet det...
Enda en ting... etter jeg hadde klippet, så sa ropte jeg ned trappen til mamma "jeg har ikke klippet håret, altså..."
....


__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-06, 10:07   #25
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Storbror klippet lillesøster og jeg eksploderte totalt!

Jeg ble skamfert av en frisørlærlig jeg da. Skulle ha permanent for å få puddelhår.. Men lærlingen må ha gjort noe galt for håret falt av i store dotter. Jeg så ut som en lodott med som var barbert her og der. Det så helt for jævlig ut. Tenk dere en med overpermanentert hår. Skikkelig afro ble det og med bare flekker fordelt som de hvite rutene på en fotball. Sånn så jeg ut! Enden på visa var at jeg måtte klippe det snaukort. Gikk med piggsveis i lang tid og konventerte fra dollie til punk. Bytta ut rosa gensere ( dette var i puddelhårets glanstid på 80-tallet) og plastørepynt med lærjakke og nagler og barberblader. Mora mi fikk sjokk! Men jeg måtte jo. Det så bedre ut med det tilbehøret til det snaua håret enn om jeg hadde fortsatt min ferd med plastdill, glittersminke og ballgensere. Så i et år var jeg altså medlem av punkegruppa Nei Til Alt! Digga heavy metal og kjørte sykkel..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no