Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-11, 11:10   #10351
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan jeg bruke Biotex i vaskemaskinen?

Kjøpte en hel kartong for noen år siden, tenkte å bruke den til å håndvaske klær på hytta. Men jeg gidder jo aldri å vaske noe der, latskapen lenge leve!

__________________



Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 23-09-11, 11:22   #10352
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Luggetuppen, her.

Kan jeg bruke Biotex i vaskemaskinen?

Kjøpte en hel kartong for noen år siden, tenkte å bruke den til å håndvaske klær på hytta. Men jeg gidder jo aldri å vaske noe der, latskapen lenge leve!

Ja, det har jeg gjort

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 23-09-11, 11:39   #10353
Luggetuppen
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 140
Luggetuppen har en fantastisk aura rundt segLuggetuppen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Supert, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for den ubrukte kartongen i skapet Dyr var den jo også.

Jeg var nemlig litt redd for et resultat a la da svigermor prøvde zalo i oppvaskmaskinen. Herre jemini så mye skum! (Og for ikke å snakke om at hele maskinen gikk istykker)

__________________




Sist redigert av Luggetuppen : 23-09-11 kl 15:19.
Luggetuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 20 gr karbo om dagen
Gammel 23-09-11, 15:05   #10354
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg sliter med røyting/litt håravfall for tiden.
Er det noen som har tips og triks for å minske dette?:P
Og hva kan det skylles? Vitaminmangel eller noe?

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-09-11, 15:12   #10355
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Jeg sliter med røyting/litt håravfall for tiden.
Er det noen som har tips og triks for å minske dette?:P
Og hva kan det skylles? Vitaminmangel eller noe?

Det er ganske vanlig å miste hår når man går ned i vekt, uansett metode. Det kalles tellogen fase, og framskyndes gjerne ved vekttap/sykdom etc.
Nisim er det eneste jeg har brukt som har klart å begrense hårtapet. Du får kjøpt det hos frisør, shampoo og balsam. Tror det finnes en kur også, men det hadde jeg ikke råd til. Er instruksjoner som er viktige å følge. Men det funka veldig bra, altså!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-09-11, 15:14   #10356
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er ganske vanlig å miste hår når man går ned i vekt, uansett metode. Det kalles tellogen fase, og framskyndes gjerne ved vekttap/sykdom etc.
Nisim er det eneste jeg har brukt som har klart å begrense hårtapet. Du får kjøpt det hos frisør, shampoo og balsam. Tror det finnes en kur også, men det hadde jeg ikke råd til. Er instruksjoner som er viktige å følge. Men det funka veldig bra, altså!

Inneholder Nisim det som heter Sodium Laureth/Lauryn/Lauryl Sulfate (SLS) ?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 23-09-11, 15:15   #10357
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er ganske vanlig å miste hår når man går ned i vekt, uansett metode. Det kalles tellogen fase, og framskyndes gjerne ved vekttap/sykdom etc.
Nisim er det eneste jeg har brukt som har klart å begrense hårtapet. Du får kjøpt det hos frisør, shampoo og balsam. Tror det finnes en kur også, men det hadde jeg ikke råd til. Er instruksjoner som er viktige å følge. Men det funka veldig bra, altså!

Ah, da så
Ble litt bekymret skjønner du :P
Er ikke at det er enorme mengder, men jeg føler likevel det er mer enn jeg har gjort før.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening
Gammel 23-09-11, 15:27   #10358
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Inneholder Nisim det som heter Sodium Laureth/Lauryn/Lauryl Sulfate (SLS) ?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg er obs på det nå, men jeg tror ikke jeg var så obs på det da. Men man bruker det bare i en overgang, da. Om jeg ikke husker feil, så skal man bruke det hver dag i åtte dager, og så bare nå og da.

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ah, da så
Ble litt bekymret skjønner du :P
Er ikke at det er enorme mengder, men jeg føler likevel det er mer enn jeg har gjort før.

Skjønner det! Jeg begynte å miste hår for flere år siden, og fikk panikk da jeg begynte å miste mye mer da jeg gikk ned i vekt, for jeg hadde jo liksom ikke så mye å ta av i utgangspunktet, Men det gikk seg til, og ble like tykt (eller tynt) som det var rett før jeg la om kostholdet etter en stund.
Det var da jeg hadde enda en periode hvor jeg gikk ned i vekt at jeg fikk tips om Nisim, for da begynte jeg å røyte som bare det igjen. Det stoppet opp nesten umiddelbart, faktisk. Så det i børsten og i sluket.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 23-09-11, 15:29   #10359
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan kan jeg "vaske" vaskemaskinen?
Har endel dyrehår osv inni der som jeg vil ha vekk

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 23-09-11, 18:55   #10360
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

Hvordan kan jeg "vaske" vaskemaskinen?
Har endel dyrehår osv inni der som jeg vil ha vekk

Sett på en vask med vaskemidddel, men tom maskin på 95 grader.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 23-09-11, 18:56   #10361
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

Hvordan kan jeg "vaske" vaskemaskinen?
Har endel dyrehår osv inni der som jeg vil ha vekk

Det finnes maskinrens å få kjøpt i dagligvaren.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 23-09-11, 18:56   #10362
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

takktakk

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 24-09-11, 01:43   #10363
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ekspertene påstår at verdensøkonomien står på kanten av et stup. Hva kommer i såfall etterpå?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-11, 09:09   #10364
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Høy arbeidsløshet, galloperende inflasjon&lånrenter og lav kjøpekraft(stopp i lønnsutviklinen siden det alltid vil være noen til å overta "din" jobb) generelt. Kutt i velferdsgoder. Iallfall det jeg kan tenke meg sånn på toppen av hodet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 24-09-11, 10:57   #10365
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ekspertene påstår at verdensøkonomien står på kanten av et stup. Hva kommer i såfall etterpå?

Et hardt møte med underlaget nedenfor hehe ......

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 24-09-11, 10:59   #10366
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Festlig nok har jeg husket drømmene mine de to siste nettene etter å ha lest/deltatt i drømmediskusjonen i denne tråden! Og jeg har sovet til jeg har våknet. Sært!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 24-09-11, 11:01   #10367
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Et hardt møte med underlaget nedenfor hehe ......

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 24-09-11, 11:14   #10368
Bjørk
Juniormedlem
 
Bjørk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 10
Bjørk er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter to uker på lavkarbo forsvant 4-5 kg veldig fort. Den tredje uka har det stoppet helt opp. Er dette normalt? Hvor mye er det vanlig å gå ned i uka? Er egg og bacon til frokost dumt som vane, bør jeg holde meg til CC med bær?

__________________



Bjørk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett lavkarbo
Gammel 24-09-11, 11:29   #10369
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bjørk, her.

Etter to uker på lavkarbo forsvant 4-5 kg veldig fort. Den tredje uka har det stoppet helt opp. Er dette normalt? Hvor mye er det vanlig å gå ned i uka? Er egg og bacon til frokost dumt som vane, bør jeg holde meg til CC med bær?

Helt vanlig å stoppe opp uke3/4. Kroppen trenger et lite pusterom etter at mye vann er borte og før den får skikkelig tak på å bruke ketoner som brennstoff!
Egg og bacon er da mye bedre på LCHF enn CC og bær! Fett, vet du, fett!

Helt ærlig for min egen del kan jeg ikke skjønne at noen klarer å spise CC, men det er meg da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 24-09-11, 11:36   #10370
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høy arbeidsløshet, galloperende inflasjon&lånrenter og lav kjøpekraft(stopp i lønnsutviklinen siden det alltid vil være noen til å overta "din" jobb) generelt. Kutt i velferdsgoder. Iallfall det jeg kan tenke meg sånn på toppen av hodet.

Ja, jeg tenkte mer etter etterpå. Systemet vil jo kollapse når alle står med bunnløs gjeld, og pengene ikke er noe verdt. Ellers vil vi jo bare havne i en nedadgående spiral. Nullstiller man alt? Finner man nye måter å måle på?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Helt ærlig for min egen del kan jeg ikke skjønne at noen klarer å spise CC, men det er meg da!

Klarte ikke jeg heller før jeg begynte å mose det med stavmikser og spise som youghurt med bær, pga økt preoteinnivå og mindre fett. Gikk på fedon da.
Nå digger jeg klumpene også.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 24-09-11, 11:49   #10371
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høy arbeidsløshet, galloperende inflasjon&lånrenter og lav kjøpekraft(stopp i lønnsutviklinen siden det alltid vil være noen til å overta "din" jobb) generelt. Kutt i velferdsgoder. Iallfall det jeg kan tenke meg sånn på toppen av hodet.

Godt jeg jobber i staten i en stilling det tar et års tid opplæring for å håndtere optimalt

Vi kan jo samle lavkarbofolk som evt havner i litt arbeids-uføre og lage en lavkarbo-klubb a la vektklubb hos VG... DET hadde vært kult det! Her finnes jo både programmerere, sykepleiere, markedsførere osv osv - så grunnlaget burde jo være tilstede

Leste i VG i går at Norge ikke eksporterer så mye smør lengre, fordi etterspørselen innenlands har økt så mye... inkludert salget av fløte

Lavkarbo berger meierinæringen!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 24-09-11, 13:25   #10372
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sukker + olivenolje = verdens beste skrubb. Aldri hatt så fin hud før. Hva er det so mgjør det?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 24-09-11, 17:00   #10373
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Sukker + olivenolje = verdens beste skrubb. Aldri hatt så fin hud før. Hva er det so mgjør det?

Høres ut som at huden din trengte fett. Huden kan være dehydrert og fet, eller fettfattig og hydrert f.eks. Og sukkeret skrubber jo bare, altså fjerner død hud og får i gang blodsirkulasjonen.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 24-09-11, 17:31   #10374
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Ah, da så
Ble litt bekymret skjønner du :P
Er ikke at det er enorme mengder, men jeg føler likevel det er mer enn jeg har gjort før.

Det ble vi nok alle da vi oppdaga det. Tror jeg hadde mareritt og sov dårlig i ukesvis fordi jeg trodde jeg kom til å bli skalla.

Det begynte sånn forsiktig ca 2 mnd etter jeg begynte å slanke meg. Bare litt, men akkurat nok til at frisøren min påpekte det. Så ca en mnd der igjen så bare røy det i alle retninger. Turte ikke å greie eller kamme ut håret mitt. Vaska det YDERST forsiktig sånn en gang i uken og snurra håret opp i en ball som jeg bandt inn i skjerf for å miste minst mulig . Prøvde å telle hårene etter jeg kammet det, men ble nok stoppa av naturen når jeg kom opp i 500-600 hundre. Nå er håret mitt på vei tilbake så nå ser håret mitt sånn supersupersuperslitt ut om jeg ikke friserer det, med hår alle veier. Mohawk etter føning . Bare etter sist klipping merker jeg at luggen min er merkbart tjukkere, og det uten at mer hår er klipp inni i luggen

Nisim stoppa det som sagt ganske effektivt, men bare først etter at jeg hadde brukt den sånn som den skal brukes, altså 8 dager på rad. Vask TO ganger og skyll GRUNDIG mellom hver vask. Jeg er gravid og teologen effluvium kan også utløses av graviditet og fødsel, så denne gangen skal jeg ta tyrene ved hornet og vaske håret i nisim for å prøve å unngå dette.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 24-09-11, 17:55   #10375
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kvifor er Ikea-senga Heimdal på nett, når ikkje eit einaste ikea-varehus i Noreg har den på lager? Og samtidig - Kvifor kan ein ikkje sende epost til, - eller få snakke med ein ekte person som arbeidar ved Ikea som kan svare på spørsmåla dine?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no